Stránky

čtvrtek 27. září 2012

Dny NATO

aneb jak se ze 100% pacifisty v mžiku stane dočasný militarista.

Dnes jen takový malý tip na výlet, který můžete podniknout v září 2013.

Minulý víkend se na mošnovském letišti konaly Dny NATO.  Přináším vám něco málo postřehů a ještě méně fotek :)
Po víceleté přestávce jsme se na Dny NATO jeli znovu podívat. Vybrali jsme si nedělní program mezi 14. -15. hodinou a vybralo si ho i spousta dalších návštěvníků. Vyjeli jsme naštěstí s asi půlhodinovým předstihem, který nám nakonec spolkla kolona u příjezdu na letiště. Takže na místě jsem byli přesně načas.
Program byl opravdu velkolepý. Při jednotlivých proletech stíhaček se mi valil pořád nový a nový adrenalin do žil. S ukázkou bombardéru, kterého děti přejmenovaly na "Bejka" už přece jen přišel respekt a někde vzadu probleskoval nepříjemný pocit, že tohle bych na ostro opravdu zažít nechtěla. Nakonec chmury zahnala parádní přehlídka Royal Air Force.
Pořadatelům musím vysmeknout poklonu. Příjezd na letiště, dostatek parkovacích míst a navigace na každém kroku byly zajištěny perfektně.
Fotek vám bohužel přinesu jen pár, jelikož na většině je jen krásné modré nebe, jednoduše mi všechno uletělo :ooo

Royal Air Force
  
Royal Air Force

Royal Air Force

Royal Air Force

"Bejk"

A co vy, byli jste se podívat? Chystáte se příští rok?
Krásný prodloužený víkend, zadraví vás už zase krotký pacifista tutto bene.

8 komentářů:

  1. Krásné fotečky,letadla mě moc neberou,ale krásný momentky teda ano.Takže Ti všechno neuletělo:-)Hlavně,že Ti neuletěly včera ty rtěnky,to byl taky sakra úlovek.Mě dneska zase přiletěly dva lesky...Mám z nich radost.Taky přeju krásný víkend a plno úlovků jakéhokoliv druhu.Někdy stačí ulovit pěkné počasí..Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pěkné počasí o víkndu jsme ulovili :) A ty rtěnky to byl opravdu úlovek s velkým U:) Díky

      Vymazat
  2. já shluky a hluky všeho druhu nemilují:-(. Dokonce na Davis Cup jsem nešla, ale koukala v TV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Ti docela rozumím. Já už taky moc velké shluky nemusím, ikdyž kvůli koncertům, jsem ochotná je rozdýchat:) V Mošnově to bylo vcelku ok.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti líbí. Foťák je obyč digitál Fuji :)

      Vymazat
    2. Fakt? Přítel tvrdil že to musí být zrcadlovka, byl z fotek unešený:-)

      Vymazat
    3. Tak příští rok do Mošnova osobně :)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...