Stránky

středa 26. září 2012

Guerlain - lepší zlatý kohout v hrsti, než ...

Dnes vám přináším asi můj nejlepší úlovek z dekorativky roku. To jsem se tak úplnou náhodou brouzdala po mém oblíbeném webu a najednou vidím TO! Guerlain Rouge Automatique za 240.- To není možné, říkám si. A zatím co mi danou informaci zpracovává mozek, ruce už nějak samovolně jednají a rozehrájí etudu na téma myš a klávesnice. Pár kliků a mám je v košíku. Mozek se konečně přihlásil s trapnou hláškou -  budou Ti ty odstíny vůbec slušet? Tak si alespoň najdu pár swatchů, uklidním mozek. Což mi nedá vůbec žádnou práci, protože ten už pár let má pro Guerlain slabost. A pak už jen potvrdím objednávku. Jak prosté.

Objednávala jsem v pátek a včera dorazily.






Bloom of Rose (162) se zdá na první pohled jako tak trochu růžový "babičkovský" odstín. Ale chyba lávky. Při jejím popisu, to trochu vázne. Nelze ji popsat jen jako středně růžovou se světlejším shimmerem. Krom frost efektu má v sobě i velmi lehký lesk.

Coque d'Or (120) je světlejší červená  s korálovým podtónem a jemňounkým zlatým shimmerem. Nezvýrazňuje zažloutlost zubů a celkově jsem z ní unešená. Po dlouhé době červená podle mého gusta. Ikdyž by se zdála jako ideál na léto, já ji sezónně nevnímám.


Bloom of Rose
Coque d'Or
vlevo: Bloom of Rose,  vpravo: Coque d'Or

Obě rtěnky mají příjmenou kapku balzámovou konzistenci. Nejsou úplně krycí. Při nanášení se nehrudkují a malinko se vpíjejí do vrásek a rýh, ale to je dáno, tou lehkou texturou. Já k nim pro bezchybný efekt budu potřebovat konturu. Mladší ročníky to zvládnou určitě i bez ní. Obě rtěnky velice slušně hydratují. Na fotkách jsem nepoužila žádnou konturu, abych alespoň trochu vystihla věrnost odstínu. Bohužel nakonec fotky rtů vyšly o dost světlejší. Výdrž bych zatím nerada komentovala, mám je krátce. Ale zdá se, že žádný propadák na poli výdrže to nebude, ale vzhledem k té zmiňované lehce balzámově-hydratační konzistenci taky žádný vytrvalec. Rouge Automatique má netradiční balení. Rtěnku vysouváte a zasouvíte pomocí toho zlatého jezdce. K namalování vám tím pádem stačí jen jedna ruka :)


Bloom of Rose
Coque d'Or

Tuhle nečekanou radost jsem si udělala zde . Dnes jsem tam viděla opět daší kousky. Dokonce i lesky, ale ty jsou tak nějak mimo můj záběr, ovšem někomu radost určitě udělají.

Líbí se vám odstíny? Klikáte pro rtěnky jako divé stejně jako já? A můžete mi někdo poradit jak nafotit rty a zůstat příčetná?

Krásnou středu s krásnými rty vám přeje
tutto bene :)

13 komentářů:

  1. Koukám, že jsi tu nová. Výběr kosmetiky je mi sympatický. Přeji ti hodně radosti z blogování :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, pomalu se roozkoukávám. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tam také nakupuji a né jen rtěnky...Mají opravdu super akce,tak bacha na to,protože i já mám někdy problém zůstat příčetná:-D Barvičky na rtech vypadají dobře,jinak mi přišli dost rudé.A to,že Ti na malování stačí jen jedna ruka,to je přeci účel,aby´s tou druhou mohla odklikávat objednávky a psát recenze;o)Hodně štěstí s blogem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, já i tak potřebuju na malování ruce dvě :)
      A díky za přání.

      Vymazat
  4. guerlain sice není úplně ve středu mých zájmů... ale fakt dobrý nákup.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám pro něj slabost. A hlavně co se vůní týče. Ovšem né každý měsíc je posvícení :)

      Vymazat
  5. tak to je super nákup :))
    ten druhý odstín je super, máti by se dost hodil (ne, že by byl pro starší :D ale já rtěnky prostě neupotřebím), bohužel už je na elninu nemají (a než jsem dopsala tenhle komentář, tak z nabídky zmizela i Kiss Kiss za 180,- ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je třeba jednat rychle.
      Já jsem taky z toho Coque d'Or unešená. Jsem mladice co ráda odstíny pro starší :O

      Vymazat
  6. Podle fotek rtěnky bych preferovala Bloom of Rose, na rtech se mi zase více líbí Coque d'Or...ale oba odstíny bych hravě unosila. No a poměr výkon/cena skutečně nemá chybu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Kajlo díky, taky je hravě unosím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé! Ty jsou nádherné! A líbí se mi jak jsou ty odstíny jemné... Guerlain nutkání rozumím, protože mám úplně stejnou úchylku. Za tu cenu... kup roku!:) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fajn vědět že v tom člověk není sám :)

      Vymazat
  9. Vo fannku ich maju zlacnene zo 42 tusim na sedemnast... Vaham, cena sa mi zda dost drasticka, ale na tvojom mieste v tvojej kozi by som nevahala ani sekundu ;) urcite by som si kupila ten babickovsky ;)))

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...