Stránky

čtvrtek 20. září 2012

Guerlain - Letní závoj

Guerlain - Terracotta Voile d'Été, to je má stálice během babího léta. Pravda ty poslední dva dny to moc na babí léto nevypadá, ale já se nevzdávám a přesto věřím, že sezóna ještě neskončila. Tvůrci této po všech stránkách ženské vůně jsou Mathilde Laurent a Jean Paul Guerlain.

zdroj obrázku: http://www.zbozi.cz/vyrobek/guerlain-terracotta-voile-d-ete-100ml/

A teď už k vůni samotné. Na začátku váš nos pohladí zelené tóny doprovázející jemný karafiát s kosatcem, možná i fialku a ylang-ylang. Dále na vás čeká hladký, teplý hřebíček a potom už Terracotta přechází do krásné pudrové suchosti, které přizvukuje vanilka. Terracotta je kompaktní. Všechny složky, až na ty úvodní zelené, se navzájem proplétají a jsou cítit více méně po celou dobu. Voile d'Été - Letní závoj (jak napovídá název) je skvělou společnicí do teplého (ale ne parného) slunečného letního  dne, případně začínajícího podzimu. Tohle období je jako stvořené pro lelkování  strávené s dobrým pitím a zajímavou knihou. Lelkování, cha! V mém případě čirá utopie. Už se vám stalo, že by vás děti nechaly lelkovat? Jestli ano, sem s radami jak na to (míněno naprosto vážně :) Ovšem tak nějak si to představuju a marně po takových chvilkách toužím. Já vím, ony ty chvilky přijdou, ale to už s největší pravděpodobností nebudu mít tu Terracottu!  Bohužel se už nevyrábí. Zatím to ebay jistí, ale za jakou cenu :( Nu což, nebude Terracotta, bude jiná. Určitě v La Maison Guerlain příjdou s něčím, po čem mé srdéčko zatouží a co zacelí díru po této krasavici.

A tady už v plné parádě.



Jelikož jsem na různých webech našla různá složení, raději se budu držet svého oblíbeného  Arome a dám vám zde alepoň atributy, které vystihují podstatu Terracotty Voile d'Été.
Atributy: kosatec, pudr, fialka, karafiát, máta, zemité tóny

A která vůně vám dělá společnost v tuhle roční dobu? Nebo jste dítětem štěstěny a máte tu svou, jednu jedinou?


Hezký den všem,
tuttobene

13 komentářů:

  1. Terracottu miluju, stejně jako Guerlainův Iris Ganache, který už se taky nevyrábí. Teď zrovna střídám Caron Sacre a novou Guerlainovku La Petite Robe Noire (ale to asi moje "srdcovka" nebude). Jinak už bude chladno (brrr), takže musím doplnit zásoby Hypnoticu od Diora. Ten mě zahřeje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda Irisu Ganache, ikdyž mně se z těch exluzivek mnohem víc zaryly pod kůži Angelique Noir A Tonka Impériale. U LPRN mám stále rest, tu ještě musím otestovat.
      Podzim s Caronem zní taky dobře. Mám radost, že tu nahlíží spřízněná duše :)

      Vymazat
  2. Jupííí! Jsi skvělá! Podařilo se ti odstranit to hnusné ověřování komentářů kódem. Já bych nad tím seděla týden...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, poplácala jsem se po rameni, že mi to nezabralo celý večer. Teď zrovna objevuju kouzlo statistiky :)

      Vymazat
  3. Angelique Noir mi zoufale připomíná L´Instant...Iris Ganache ani Tonka Imperiale také neoslnily. Cuir Beluga je opravdu něco extra, pokud se rozhodnu pro větší investici, tak asi zvolím CB.
    Jinak pěkný nový blog, gratuluji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Tak hlavně, že si v těch exkluzivkách najde každý tu svoji.

      Vymazat
  4. Nejkrásnější karafiátová vůně.
    Na toto období mám Cabaret, melancholické růže se suchým dřevem:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že je nás hodně, co má rádo Terracottu :) A to je dobře, je to opravdu jedna z nejhezčích karafiátových vůní

      Vymazat
  5. Terracottu už máme taky nafocenou a chystáme dvojrecenzi, ale přednost má momentálně SPI:) Je to opravdu krásná vůně, jsem ráda, že nejsem jediná, kdo ji tak miluje...:) Kásný popis. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SPI si moc ráda přečtu a určitě ji i časem představím tady. Patří mezi mé TOP :) Na fotky Terracotty se těším. Ty moje jsou jen z digitálu.

      Vymazat
    2. Já na SPI ještě plně nemám názor (a to ji mám, prosím, od jara), ale je to takový náš recenzový rest. Jsem zvědavá, co v něm ucítíš Ty, je super, že existuje další blog, na kterém se objevují recenze:) Veronika

      Vymazat
  6. SPI je proměnlivá, podle nálady, počasí atd. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proměnlivá určitě. Proto mě baví. Ale nemám ji nijak vyhraněnou, ve smyslu, že se hodí pouze na jaře apod. Můžu ji celoročně :)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...