Stránky

neděle 30. září 2012

Hydratace od Janssen

Jelikož mi už dávno není náct a drahnou dobu už mě krášlí cet, musím kapku přemýšlet jak na to, abych mohla svou pleť hydratovat a vyživovat nejlépe najednou. Bohužel se bez hydratace neobejdu (přestože mám pleť spíš smíšenou a né suchou) a tak jsem vytáhla do boje s hydratačním pleťovým komplexem - Hydrating Skin Complex od Janssenu. Možná se vám značka zdá povědomá, ovšem v blogovém světě zatím moc profláknutá není. Proto si o ní dovolím napsat pár slov. Janssen Cosmetics je německá firma, která se zabývá výrobou a vývojem především pěstící kosmetiky a vznikla jako odnož farmaceutické firmy Janssen vyrábějící léčiva. Takže velice zjednodušeně bych ji zařadila do skupiny lékárenské kosmetiky vedle zanček jako La Roche Posay, Vichy, Bioderma ... Ovšem v lékárnách k sehnání není. Já na ni kápla díky kamarádce. A kupodivu dost produktů z pleťové kosmetiky od téhle značky mi opravdu vyhovuje. Určitě se o ní na blogu ještě mnohokrát zmíním. Seženete ji v kosmetických salónech a část sortimentu se dá objednat i přes internet.




A teď už k samotnému hydratačnímu komplexu. Vyhovuje mi, že ho nanáším pod pleťový krém (denní, noční), takže hydratuji s jeho pomocí a s krémem řeším další požadavky mé pleti. Výrobce uvádí, že je to výborný vyhlazující podklad pod make-up. Já bych to s tím vyhlazením neviděla až v tak velkých superlativech. Tady by se slušelo napsat, že podkladové báze pod make-up vyhlazují rozhodně znatelněji. Ale co je třeba zmínit, je to, že si opravdu dobře rozumí s make-upy, nestalo se mi, že by mi po použití začal make-up při nanášení žmolkovat nebo cuckovat. 
Hydratuje hodně obstojně, pleť je naducaná, bez šupinek. Obsahuje kyselinu hyaluronovou - dlouho i krátkořetězcovou, extrakt z rostliny Imperata Cylindrica a taky parabeny. Ti co mě už sledují, tak ví, že tohle mě až zas tak moc nepálí, ale příjde mi fér to zmínit.



Konzistence je řídká, lehce gelovitá, s velmi jemnou, nevtíravou, svéží vůní. Roztírá se perfektně, na obličej, krk i dekolt stačí opravdu malé množství. Perfektní je i balení s dávkovačem. Koupit jej můžete v kosmetických salónech, kde pracují s kosmetikou Janssen a nebo se můžete porozhlédnout po netu. Cena cca 500,- za 30 ml by se mohla zdát vysoká, ale stačí opravdu malé množství. Naopak pokud to přeženu, déle se vsakuje a já mám pocit lehké ulepenosti a to já nerada. 30 ml balení mi vydrželo půl roku. Momentálně mám 50 ml a to je i na fotce.

Jaké hydratační přípravky se vám osvědčily? 

Mě ještě hodně baví slupky z okurky. Ale jen v létě a hezky z okurky ze zahrádky. Ta jemná osvěžující natrpklost nemá chybu, tu v kupovaných v lednu nenajdu. Vypadám  sice jako bych se zrovna chystala vykopat válečnou sekyru, ale to osvěžení je tak parádní, že se v těch šlupkách producíruju tak dlouho, dokud samy neodpadnou. Obyčejně vůni okurky v parfémech nemám ráda, ale tuhle a la naturelle tu můžu. 

Příjemný start do nového týdne a tutto bene!




8 komentářů:

  1. Zní to dobře, Janssen zatím neznám... Já jsem teď našla přípravky firmy Sothys a moc mi vyhovují... PS: Okurka je bezva...

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se pro změnu nedostaly do ruky ty od Sothys :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně jak píšeš, Janssen znám, ale jen z doslechu. Mně se osvědčilo sérum Hydrabio od Biodermy a teď jsem objevila zajímavou hydratační masku značky Rival de Loop, která dobře hydratuje, stačí pouze setřít ubrouskem nebo nechat na pleti celý den. Ještě mám ráda pleťový hydratační osmihodinový krém od E.Arden:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Rival de Loop je z Rossmannu, že? A na tu osmihodinovou řadu EA jsem už u Tebe koukala. Z toho asi něco prubnu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Janssen znám také jen tak matně. Mám hydratační krém od Cetaphillu a musím říct, že jsem maximálně spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já pro změnu nezkoušela Cetaphill. Naštěstí nabídka je velká a vybere si každý:)

    OdpovědětVymazat
  7. Janssen je pro mě novinka, ale sérum vypadá docela pěkně a hodilo by se mi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli se ti naskytne možnost vyzkoušet, vřele doporučuju :)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...