Stránky

neděle 23. září 2012

Levandulově-vanilkový Chanel

Jersey je jedna ze 13 vůní řady Chanel  Les Exclusifs

Ale ještě než se rozepíšu o téhle bezesporu originální vůni, která stojí za vaši pozornost, ráda bych poděkovala všem svým pravidelným čtenářům (a samozřejmě všem, kteří zde zavítají a zanechají milý komentář :o) Vaše podpora mě moc těší a je mi ohromnou motivací. Děkuju má členská 5! :)

Ale teď už zpátky k Jersey. Z počátku dostanete opravdu silný zasáh levandulí. Není to ovšem ona typické vůně levandule, kterou můžete cítit ve všemožných kosmetických produktech. Tady ucítíte rozemnuté celé lodyhy. Naštěstí vás Jersey nechce položit na lopatky a po chvilce zmírní, zkrotne, zjemní. Levandule se promísí s větrově bílým pižmem, prohřátým trochou téměř nesladké vanilky. 


Flakón je ve své jednoduchosti nádherný


Jacques Polge (dvorní parfumér Chanel) tak vytvořil kompozici čisté, intimní a přesto noblesní a snad jen kapičku odměřené vůně. A mně se tak trefil na 100% do mého nosu :) Mám ji moc ráda. Dokonce tak, moc, že jsem se nenechala odradit mnoha peripetiemi při jejím získávání. Ono se to s ní má totiž tak, že u nás běžně k sehnání není. Pokud zatoužíte po jakékoliv vůni z Les Exclusifs, musíte si pro ni osobně do butiku Chanel (nejblíž Vídeň či Berlín) a nebo mít skvělé kamarády, kteří vám ji přivezou. 




Co mě trochu mrzí, je nejednotná cenová politika Chanel. Zatímco v Evropě je 75ml balení k mání za cca 110 eur, v USA je to 110 dolarů, u 200ml balení pak 210 eur a 210 dolarů. Celkem rozdíl! Dokonce v některých evropských buticích je cena ještě o něco málo vyšší. Ale pokud zrovna nemáte cestu za Atlantik, tak vás to ani mrzet nemusí. Stejně by ten rozdíl v ceně spolklo clo.

Máte rády/i vanilkovou zmrzlinu?  Tak pokud si dokážete vybavit její vůni společně s vůní levandule, máte v nose tak trochu Jersey:)

Celou 13 můžete vidět zde

Hezký den a tutto bene!



26 komentářů:

  1. Přiznám se, že exluzivky od Chanel pročichané nemám. Ale jednou to napravím. Slibuju. Protože ti se taky málokdy strefí vedle mému nosu... Každopádně prosím o přidání možnosti sledování přes FB, v Google plus nejedu... Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jo, Veru, v Google Plus nee ale v GFC jedeme taky :)
      Verunka

      Vymazat
  2. Ráda napravím:) A nebude problém v tom, že sama profil na FB nemám?

    OdpovědětVymazat
  3. No to je škoda, že se u nás nedá sehnat, vanilku mám moc ráda, ale stejně si tu vůni neumím představit.. Škoda, že se u nás neprodává, ráda bych si přivoněla:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vanilka tady je hodně jemná, jako vanilková zmrzlina. Té dostupnosti je opravdu škoda. Každopádně opravdu doporučuji dobře před koupí otestovat. Vzorky se dají sehnat nebo poptat na www.arome.cz :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chanelovské exkluzivky neznám. Mám moc ráda levanduli, ale ve spojení s vanilkou - natož s Chanelem - si ji nedovedu představit. Ale zkusím prošmejdit Arome a sehnat vzorky, může to být zajímavé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zajímavé :) A vzorek Ti jako své první čtenářce mileráda pošlu! Jen mi pošli email na tuttobene.cz@.gmail.com

      Vymazat
    2. Jejda, to je od tebe strašně milé... Toho tedy opravdu využiju! Jupííí!!! A nechceš poslat vzorek nového Guerlaina malých černých?

      Vymazat
    3. Jasně, že chci! A moc. Pls napiš mi do toho mailu. Já jsem tvůj blog sjížděla zepředu i zezadu a žádný mail na Tebe neobjevila :)

      Vymazat
    4. Hmmm... teoreticky je to ustarnouciblogeriny@gmail.com, ale zatím netuším, kde ho hledat(na techniku jsem fakt jelito...) Zítra poprosím přítele na telefonu.

      Vymazat
  6. No a k vůni: poštěstilo se mi loni krátce po uvedení na trh vyzkoušet a zalíbila se mi. Na zadek jsem si z ní nesedla, ale byla příjemná a každopádně nevšední, neotřelá. Na Arome ji kdosi připodobnil, že voní jako "když jsem spadla do levandulového keře zatímco jsem pojídala vanilkovou zmrzlinu". Tak to se mi zalíbilo a charakter vůně to vystihuje celkem dost přesně a pěkně :) Siláž sice nemá závratnou, ale výdrž ano, voní dlouho a dlouho...
    Gratuluju ke skvělému kousku, určitě se ti na poličce pěkně vyjímá :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Radost mi určitě dělá!

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. ...a kromě toho, že Ti dělá radost, tak Ti taky velmi sluší.
      A protože jsi velmi pilná, tak ta Tvá počáteční členská 5! se Ti krásně rozrůstá a jistě bude rozrůstat i nadále ;)

      Vymazat
    4. Nebudu se upejpat, vím, že mi sluší, ale strašně mě těší to slyšet i od někoho jiného :)

      Vymazat
  7. Zrovna zkouším ze vzorečku a... nemám levanduli! Žádnou levanduli. Jen jeden citrus za druhým:( Nechápu. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru fakt, dyť tam je tuna levandule. Jestli máš možnost, tak se jím pořádně zlij, snad vyleze. A vanilku tam máš?

      Vymazat
    2. Zkusila jsem se stříknout hodně, dokonce zároveň se známou, ale levandule nula. Samý citrus. Ani vanilka:( Moje kůže na toto reaguje hodně divně:( Veronika

      Vymazat
    3. Hm, tak to je mi líto, že tam nemáš tu levandulově - vanilkovou zmrzlinu. Co se dá dělat :( Ale můžu tě uklidnit, že moje kůže reaguje hodně divně na většinů Chanelů, ale zrovna s tímto si fest rozumí.

      Vymazat
    4. No to mi teda neříkej, Veru, i já tam mám jen levanduli+ větrové pižmo. Mám odstřik, ale je mi dost protivná, taková studené prádlo. Měla jsem ji na sobě v pátek v práci, chtěla jsem spotřebovat odstřik, no nic moc zážitek.

      A jinak v Paříži stojí 75ml jen 105€.

      Vymazat
    5. To studené prádlo je taky vcelku trefný příměr! Já mám k němu naštěstí ten bonus v podobě vanilky.

      Vymazat
  8. Zkoušela jsem taky. U mne je na zápěstí levandulové pole (nejlépe na Hvaru v pravé poledne). Vanilka taky nikde... Každá kůže je prostě jiná a dělá divy...

    OdpovědětVymazat
  9. No, to je slovo do pranice! Naštěstí máme jiné kůže a jiné nosy, alespoň není nuda:)

    OdpovědětVymazat
  10. Na začiatku som z tejto vône bola unesená, levandulu mám rada, ale táto v Chaneli ma omrzela. Začal to byť pre mňa bolehlav. Ten Chanelovský tón, ktorý ja osobne cítim asi v každej ich vôni, tu levandulu urobil pre mňa ťažko dýchatelnou. Takže ak chcem levandulu, tak len niečo jednoduché, jednozložkové, alebo pánske. Ale oceňujem nápad, od Chanelu vcelku neočakávané...
    Ostatné exkluzívky ma oslovili viac...

    OdpovědětVymazat
  11. Milá tuttobene, nevím proč jsem Jersey zaměnila za Jessicu nejspíš to bude to rychlou testovací akcí v IKEA :-))). Tahle vůně se mi prostě usadila v nose i v hlavě a nechce ven a osobně jsem cítila tunu levandule, ale právě mě na tom zaujala ta kombinace s vanilkou...a s radostí jsem zjistila, že mám i vzoreček od Tebe, a teď si uvědomuji, že tento jsem možná nezkoušela nebo zanikl v řadě jiných, takže díky za příjemnou přípomínku, budu testovat, co to udělá na mé kůži, protože kabátek pořád voní skvěle :-))

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...