Stránky

pátek 21. září 2012

Ruku líbám

Tak si říkám, jestli jsou mé ruce vždy perfektně pěstěné a v nejlepším stavu, kdyby náhodou někdo projevil neutuchající touhu mi je líbat.  Samozřejmě, že je mi známo, že rty gentlemanovy nikdy doslova nespočinou na mé ruce, ale přece jen se ta ruka ocitá proklatě blízko všech jeho smylů. Ale dost bylo plků! Prostě a jednoduše, taky je mi mnohem příjemnější, když při pozdravu svírám ruku hebkou, hladkou (a nepotící se! - pravda trochu mimo dnešní záběr, ale musím to napsat).
A proto to dnes vezmu čistě prakticky. Blíží se zima (sice pomalu, ale přece) a s ní i moje věčně vysušené ruce. Nicméně i po zbytek roku se o ně musím starat. Jaro na zahradě, léto na zahradě a podzim? Že by na zahradě? Bingo! A tak si vypomáhám jak se dá.
Momentálně moje "ruční komando" tvoří tahle čtveřice, vlastně pětice:





Atrix Intensive (výrobce Beiersdorf) - po tom sahám, pokud mám opravdu hodně suché ruce. Obsahuje přírodní heřmánek. Je dost mastný a hutný, ale přesto dobře hydratuje. Vcelku dobře se vstřebává a nemám po něm dlouho pocit mastných rukou. Z téhle čtvečice je na zimu jako dělaný. Tím, že je dost hutný, tak dobře chrání. Obsahuje parabeny, s čímž já teda nijak zvlášť velký problém nemám (více méně žádný). Vím, že dost lidí na to hledí, a proto to tu raději uvedu. Cena je více než příznivá, stojí cca 70,-  za 150 ml balení a seženete jej v kdejaké drogérii. Kupuju opakovaně.

Regenerační krém na ruce Vanilka (Manufaktura) - obsahuje bambucké máslo, voní autenticky po vanilce, nemám po něm pocit mastných rukou, ale bohužel po něm nemám pocit ani nijak zvlášť ošetřených rukou. Je hodně lehký, až trochu vodový. Na fotce je to ten nejřidší. 100 ml vyšlo zhruba na 100,-. Mně ovšem konzistencí nevyhovuje, v podstatě jediné čím mi je sympatický je vůně. Ale pokud někdo rád hodně lehké krémy na ruce, klidně do něj jděte. A rovnou můžete vyzkoušet sprchový gel a tělové mléko ze stejné řady. V obchodě jsem zkoušela ještě krém na ruce s minerály z Mrtvého moře a ten mě nezaujal ani vůní. Konzistence byla stejně řídká. Ve složení jsem parabeny nenašla.


Vzorky kopírují uspořádání na předchozí fotce (vlevo nahoře L'Occitane, vpravo nahoře M&S, vlevo dole Manufaktura, vpravo dole Atrix)

Krém na ruce Délice des Fleurs Rose & Violette (L'Occitane) - velmi příjemný, lehký ale ne řídký a hlavně nemastící. Mám po něm opravdu pěstěné, jemné a vyživené ručky. Je poměrně silně parfémovaný. Z rukou se mi po rozetření line hodně opojná vůně růží a fialek. Mám jen malé 30ml balení. Do kabelky je ideální. Koupila jsem ho v nějaké sadě se sprchovým gelem a cenu si už nepamatuju. Většinou ta malá 30ml balení stojí kolem 190,-, což je dost, ale krém je opravdu dobrý. A klidně si ho koupím znovu. Asi jinou vůni, láká mě mandle a samozřejmě levandule. Neobsahuje parabeny.

A levandulovým budu pokračovat
La Maison de Senteurs s vůní levandule (Marks & Spencer) - v podstatě pro něj platí totéž co pro jeho předchůdce od L'Occitane. Pro mě velmi příjemné překvapení. Oproti L'Occitane má jen o kapku řidší konzistenci, ale pocit na rukou mám stejný. A ta vůně čisté levandule topící se v krému, pro mě naprostá slast. Přiznám se, že si ho někdy bezmyšlenkovitě mažu jen kvůli ní. Balení je taky povedené, plastová tuba sice imituje hliník, ale vcelku vkusně. 75ml mě stálo něco kolem 100,- Obsahuje parabeny, ovšem to mi ani v nejmenším nezabrání v tom, abych si pro něj znovu doběhla.

No a pak tady pro vás mám léty prověřený domácí "spa" peeling na ruce
Olivový olej s třtinovým cukrem (klidně může být i běžný řepný). Zrnka cukru kůži krásně ohladí a projasní a olivový olej zregeneruje a promastí. Žádný peeling na ruce u mě doma nenajdete. Pokud potřebuju mít ruce co nejrychleji v top stavu otevřu jen špajz, popadnu olej s cukrem a zamířím do koupelny. Pak už si jen mnu ruce, jak mi to hezky jde :) Čím déle to vydržím, tím lépe. Z vlastní zkušenosti si troufám říct, že minuta stačí. Zkuste to, budete koukat!


A čím si vy rády pěstíte pacinky? Máte nějaký osvědčený "babský" recept?

Hezký večer a tutto bene.

11 komentářů:

  1. moc pěkný článek! a tak nádherná balení, chci je, všechny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky. Naštěstí jsou všechny lehce dostupné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Peeling velmi zajímavý, vyzkouším. Osvědčila se mi mletá káva, obsahuje i olej.
    Ale glycerinové krémy mi ruce paradoxně vysušují. Teď nedám dopustit na oleje - důležitý je základ: mandlový olej - perfektně se vstřebává. Chystám se na nákup další flašky http://www.rossmann.cz/nase-znacky/wellness-beauty/balance/vanilka-a-makadamovy-orech/, až bude v akci (150 ml za 69,90!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A s tou kávou bych to mohla zkusit i jako tělový peeling. Dík za tip :)

      Vymazat
  4. káva také hodně prokrvuje: zlepšuje celulitidu, ale zhoršuje rozšířené žilky

    OdpovědětVymazat
  5. I přes nemalé investice do krému drahých i středně drahých se pokorně vracím k Bio Karité Rakytníkovému balzámu od Saloosu. Moje ruce ho zbožňují. Pokud ale potřebuji jen namazat a jít, používám krém na ruce od Neutrogeny.
    No a kdybych si zrovna nepořezala prsty při přípravě oběda, tak bych rozhodně šla vyzkoušet cukrový peeling, to se mi líbí !

    OdpovědětVymazat
  6. Neutrogena je taky fajn, já jsem v podstatě krémový fluktuant. Opakovaně mám ten Atrix, jinak zbytek střídám. Ovšem z těch současných si ten z MaS chci koupit znovu. Ten rakytníkový neznám, Možná taky vyzkouším. Rakytníkovou jsem měla kúru na vlasy a ta byla skvělá.

    A ten peeling rozhodně vyzkoušej :)

    OdpovědětVymazat
  7. Občas si ruce potírám citronem (když mám v ruce zrovna zbytek). Peeling si dělá ze zakysané smety a cukru. Přes den používám krém na rude od Biodermy a na noc modrou Indulonu (jak zastaralé, ale jak účinné...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ta zakysaná smetana a cukr je v podstatě totéž v bleděmodrém. Problém bych viděla v tom, že tu zakysanou smetanu dřív sežeru, než si udělám peeling :) Olej naštěstí nechlastám.

      Ale dík za tip, ráda vyzkouším.

      Vymazat
  8. Ten krém od Manufaktury jsem si chtěla pořídit, ale když vidím, jak je řídkej, tak na to kašlu... Ale něco z týhle řady ukořistit musím! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jj, tenhle fakt nedoporučuju! Můj tip je ten levandulový od MaS :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...