Stránky

úterý 25. září 2012

Trable s nehty

Letos na jaře se moje nehty zbláznily. Začaly se příšerně třepit. Všechny! Ani malíčky nebyly ušetřeny. V první fázi jsem vytáhla do boje se Sally Hansen Miracle Cure. Ten sám o sobě problém nevyřešil, alespoň u mě to tak bylo. Ale v něčem mi přece jen pomohl. Nehty zpevnil a vytvrdil. Ty se pak nelámaly a neštěpily jako na běžícím páse. Občas jsem si ještě zobla Biosil plus. V tomhle bodě musím na sebe prásknout, že nejsem pilný konzument potravinových doplňků. Takže u mě to mělo spíš jen placebo efekt. Něco ve smyslu "dělám co můžu". Biosilk by asi měl slušné účinky, ale na to, abych jej brala opravdu pravidelně, jsem nebyla dost disciplinovaná.


Zlepšení se  dostavilo s příchodem léta a s největší pravděpodobností se změnou jídelníčku. Čerstvá zelenina s olivovým olejem dělá divy. Nicméně jen na to nespoléhám a občas nehty i s lůžkem přetřu pečujícím olejem Avoplex Nail & Cuticle Replenishing Oil od OPI. A zatím to vypadá, že nehty jsou v kondici. Olej voní velice jemně po avokádu. Pokud s ním zrovna nešetřím, potom mi prsty a nehty trochu zmastí. Počítám s tím a dávám si jej většinou večer. Pokud dám malé množství, vstřebá se hodně rychle. 15ml lahvička vypadá, že je nevypotřebovatelná. Cena se sice pohybovala někde okolo 500,-, ale opravdu ho neubývá, takže se to tváří jako dobrá investice :)

Tahle nehtová anabáze trvala asi 2 měsíce. Je to běh na delší dobu. Holt se to chce obrnit trpělivostí. 

A ještě krátké info k jednotlivým produktům:


Miracle Cure - Sally Hansen, 13.3 ml, kupovala jsem v DM a cena byla 199,- (tuším, je to přece jen nějaký měsíc zpět, co jsem jej koupila). Štětečkem se nanese jedna tenká vrstva a následující den se přidá další. Mám tu zkušenost, že ideální bylo dát tři vrstvy, pak odlakovat a další dny opakovat. Většinou se po třech dnech začaly špičky laku ošoupávat a nehty se pak třepily vesele dál. Na Miracle Cure se podle výrobce dal nanést i barevný lak, ale ten jsem nedávala.

Biosil plus - Naturvita a.s. je potravinový doplněk, který obsahuje vitamín H (Biotin), kyselinu pantothenovou, zinek a křemík. Tenhle mix prospívá pleti, vlasům a nehtům. Nedostatek křemíku se projevuje třepícími a lámavými nehty, proto volba padla právě na Biosil. Koupila jsem v lékárně. Balení 60 tablet se pohybuje okolo 60,- až 70,-

Avoplex Nail & Cuticle Replenishing Oil - OPI jsem sehala v nějakém internetovém e-shopu. Stačí jen zagůglit a odkazů vyleze opravdu hodně. Máte možnost vyběru ze 4 objemů. Možná i ten nejmenší 7.5 ml by stačil. Ubývá opravdu pomalu. Krom avokádového oleje osahuje ještě sezamový a slunečnicový, antioxidanty a vitamín E.

A tady už je výsledek. Mimochodem ta dýně tam není jen tak. Kdysi mi někdo řekl, že právě dýňová semínka jsou dobré na pleť, vlasy a nehty. Měl pravdu? Máte nějaký zaručený "babský" recept na krásné nehty nebo máte nějakého osvědčeného pomocníka?









Tak ať se vám vyhnou trable s nehty a krásné úterý,
tutto bene

4 komentáře:

  1. Dýňová semínka jsou dobrá a rozhodně zdravá, protože obsahují hodně zinku, ale taky mědi, hořčíku, železa atd... (zní to tak divně, že by se člověk měl skoro vyhýbat magnetům, aby ho nepřitáhly). Na nehty používám starý dobrý recept: ohřeju v hrníčku jakýkoli olej na snesitelnou teplotu a nehty ponořím. Čím dým, tím líp...

    OdpovědětVymazat
  2. Díkza tip. Doufám, že při své šikovnosti neskončím na popáleninách :)

    OdpovědětVymazat
  3. S nekvalitními nehty bojuju celý život. Nosím vlastní, docela dlouhé, ale je to boj...vlastně válka. Třicetiletá. Vyzkoušela jsem všechno.
    Loni nebo předloni jsem narazila na Alessandro a moje anabáze po produktech skončilo, je nepřekonatelné: mluvím o tom Nailhardeneru, na kterém je nehet utahující šroub - obrázek sedí. Používám ho trvale jako basecoat a pokud si vyloženě neurazím nehet nárazek, tak se nelámou, nezatrhávají, nedvojí, neštěpí, nejsou přesušené, jsou méně rýhované, když se ohne - tak se narovná. Jestli to přestanou vyrábět, jak je to teď moderní, tak do Fannu hodím bombu. Pozor: nekupovat velké balení! Sice je ekonomičtější, ale nevímproč to hrozně rychle vysychá a vždycky ho vyhodím tak na konci druhé třetiny.
    Mmch. má Alessandro i výbornou kosmetiku na ruce - doporučuju vyzkoušet séra na ruce, při nanášení to teda není moc příjemné, ale půl dne bych mohla přikládat ruce na bolavá místa lazarům...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vypadá na dobrý tip. Zatím mám nehty v pohodš, ale pokud se mi bude opakovat stejný stav jako na jaře. Tip se bude hodit:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...