Stránky

čtvrtek 20. září 2012

Vítá Vás tuttobene

Miluji svou rodinu, vůně, cestování a samozřejmě nepodstatné ženské maličkosti. Založit si vlastní blog je pro mě vítaná forma terapie. Snad se mi tak alespoň částečně podaří ukojit svou neustálou touhu (pravda, trochu přeháním) sjíždět blogy převážně kosmetické a ano, našlo by se i pár zájmově jiných. Tak si říkám, že budu-li více zaměstnaná psaním, nebudu to přehánět se čtením. Open Link in new Tab už znám hodně důvěrně. Je to vůbec reálná představa nebo se už jemně usmíváte nad mojí najivitou? Tak blogování zdar a vám milí čtenáři vše dobré - tutto bene.



PS: A přestože bych se zde ráda věnovala spíš těm nepodstatným ženským maličkostem, první fotky budou tak trochu mimo. Jsem docela vážně přezásobena zeleninou, na což si ale ani v nejmenším nestěžuju. Volba co bude k večeři byla jasná. Pečená mrkev s petrželí. Že to zní fádně? Už když se pekly, tak si na žádné chudinky nehrály. Nicméně  jen s petrželí by mi to doma neprošlo, proto ta variace na francouzské brambory.




Když máte v bříšku jako v pokojíčku, je to tutto bene!

13 komentářů:

  1. Přeju aby to všechno klapalo a třeba se zdařila i Tvá poněkud naivní představa o tom, že psaním zkrátíš čas ke čtení:) U mě je to spíše naopak.. ale třeba budeš úspěšnější! Jinak pečená mrkev (nebo pomalu dělaná na pánvi s máslem) je geniální. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, díky za milý komentář. Já tušila, že to s tím časem nebude tak úplně košer :)

      Vymazat
  2. Přeji hodně inspirace a těším se na další příspěvky.
    Ať blog dělá radost tobě i čtenářům...

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji mnohomoc úspěchů v odreagování a blogsféře jako takové! A ty brambory jsou luxusní!!! jsem po jakémsi žaludečním nebo žlučníkovém záchvatu, už dva dny jsem nejedla, takže pohled na tyhle superúžasný brambory mi vhání téměř až slzy do očí :)
    a odstraň si prosím ověřování komentářů tím slovem, lidi to dost obtěžuje.Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A't si brzy fit, Meduňko. A díky za tip ohledně komentářů. Dnes večer mám tedy o zábavu postaráno. Než já to najdu..... kde, co a jak :)

      Vymazat
  4. Ty pečené mrtvičky a petrželky - nejsou suché bez omáčky? Já to zkusím, ale dám si na to asi smetanu nebo jogurt. A brambory vypadají krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nejsou suché. To něco málo vody co v sobě mají za syrova si uchovají v sobě a jen se rozpečou do takové super měkké konzistence. Já je pokapala olivovým olejem a stačilo to:)

      Vymazat
  5. Ty pečené mrtvičky a petrželky - nejsou suché bez omáčky? Já to zkusím, ale dám si na to asi smetanu nebo jogurt. A brambory vypadají krásně!

    OdpovědětVymazat
  6. A kdepak je recept?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, recept. To se snad ani receptem nazvat nedá :) Očištěná mrkev a petržel se dá na plech posolí, zakape olivovám olejem, může se přidat špetka cukru na zkaramelizování a peče se cca při 180 st cca 30 minut. Záleží na velkosti jednotlivých kousků. Určitě by se daly přidat i nějaké bylinky, ale tohle bylo i pro děti, takže jsem se chtěla vyhnout "ohrnování nosů".

      Vymazat
    2. A na ty brambory?

      Vymazat
    3. Syrové brambory na tenčí plátky, posolit, přidat česnek na plátky (2-3 stroužky) zalít smetanou na šlehání (nešetřit) a péct v troubě při 180 dozlatova. Vylepšit se to dá téměř čímkoliv (zeleninou, houbami, sýrem ....), ale čisté jsou geniální a přitom jednoduché jak facka:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...