Stránky

sobota 13. října 2012

BC Bonacure – Oil Miracle


   Říká se, že vlasy jsou pomyslnou korunou krásy. To sice jakože jó, ale já to málokdy tak dogmaticky beru. A podle toho taky péče o mé vlasy vypadá.  Né, že bych to úplně flákala, ale vcelku nerada si myju vlasy a aplikuju všelijaké masky a čekám a čekám, až je můžu smýt. Takže čím rychlejší a jednodušší je mytí, tím lépe pro mě. Proto se u mě najdou hlavně bezoplachové kúry nebo kondicionéry. Zato v kadeřnictví tam si mytí užívám a přeju si ať je nekonečné. Dnes vám proto představím svou rychlodvojku.



   Šampón Oil Miracle z řady BC Bonacure od Schwarzkopf Proffessional je jantarově průhledná, medově hustá až táhle gelová olejovitá emulze. Nijak extrémně nepění, ale vlasy umyje dobře. Obsahuje arganový olej a Pantenol. Vlasy jsou krásně hladké na dotek. Ale vcelku rychle se po ní vlasy zmastí. V mém případě je nutné vlasy mýt o den dřív. Takže mé 3 dny se zkracují na 2. Bohužel, protože jak už jsem se zmínila, nerada si myju vlasy. Voní jemně sladce mandlově. 250 ml v kadeřnictví vychází na 350,- na netu levněji.

Konzistence šampónu
Složení šampónu

   V dalším kroku používám jen Oil Miracle olej. Do ručníkem vysušených vlasů vetřu malé množství oleje a pak vysuším fénem nebo nechám volně uschnout. Lepšího výsledku dosáhnu s fénem. Vůně je opět olejovitě sladce mandlová nebo oříšková. Tato lehce nazlátle zbarvená kúra je obohacená o marulový olej, vlasy uhladí, ale přitom nezatíží a nezmastí a dodá jim opravdu výrazný lesk. Dá se použít i na suché vlasy k dodatečnému uhlazení. Mám verzi light a na jemné vlasy je dostatečná. Pokud ale bojujete s poničenými a vysušenými vlasy nebo promelírovanými či zesvětlenými brala bych spíš normální verzi. 100 ml balení seženete v kadeřnictví okolo 470,- na netu opět levněji.

Olej. Bohužel se mi vlil do záhybů dlaně a není moc vidět
   Složení oleje Vám bohužel nenapíšu a ani nevyfotím. Krabičku už nemám. Když jsem ji vyhazovala, nenapadlo mě, že by se mi mohla hodit :(

   A snad tochu viditelné uhlazení vlasů. Normálně mi dost lítají a účes moc nedrží tvar.


   Za sebe bych vřele doporučila olej, opravdu umí to co avizuje. Šampón je taky fajn, ale pokud v dalším kroku použiju olej, tak podobného efektu docílím i s jinými levnějšími šampóny. Olej určitě zopakuju.  I s ohledem na to, že to bude za dlouho, ubývá opravdu pomalu. Šampón je podle mě zbytečně drahá sranda.

   Jaká je vače péče o vlasy? Dáváte přednost přírodním preparátům nebo jim dopřáváte i nějaké to "domácí spa"? Já mám vlastně ještě jeden tip, ale o tom se rozepíšu někdy příště.

    Přeji krásný víkend a tutto bene!

9 komentářů:

  1. To je zajímavý produkt :O. Ovšem, v poslední době mé postižení toxinofobií graduje :-), proto požívám Lavaerde od Logony http://www.alpik.cz/logona-lavaerde-prasek-300-g/d-71126/ , vlasy se mastí asi stejně, jako po šamponu, ale za cca 8 měs používání mi neskutečně zhoustly, jsou pevné, o něco rychleji rostou. Na obličej je to poněkud drsné - vysušuje, ale na zuby také fajn. Jednou za měsíc myji vlasy žloutkem - také dobré. Kondicionér není třeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle vůbec neznám. Dík za odkaz, alespoň jsem zas o něco chytřejší :)

      Vymazat
  2. Já vyzkouším ten šampón,vlasy mám spíš sušší,tak uvidíme,ten olej mám,ale ještě jsem ho hambářka nestihla vyzkoušet..Tak počkám na šampón a vyzkouším jako duo.Vidíš,já si zase myju vlasy ráda...takže díky za tip,už jsem kolem něj kroužila,ale teď jsi mě navnadila:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš sušší vlasy, tak si myslím, že duo bude sedět. Pro mě je ten šampón vcelku zbytečný. Ale olej určitě používej, ten je naprosto skvělý. Uhladí, dodá lesk, ale nezatíží. A suché vlasy ty budou vrnět blahem :)

      Vymazat
  3. Já v péči o vlasy používám spíš přírodní kosmetiku, mám moc ráda šamponek od Logony a Godivu z LUSH:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oj, už podruhé zmíněná Logona. Začíná mě zajímat :) Díky!

      Vymazat
    2. ale ne Lavera, ty šampony strašně vysušují !

      Vymazat
  4. Olejíček mám taky(tu hardcore verzi:-)), pomohl mi a jak píšeš, lepší výsledek je s fénem, což mně přijde trošku kontraproduktivní, protože se mi fénováním ničí už tak poničené vlasy. Pak mi ještě dost pomohla řada Dove Repair. Určitě vyzkouším i šampon co doporučuješ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jestli máš hodně přesušené vlasy mohl by ten šampón být fajn. Ale jak píšu, pro normální vlasy je úplně zbytečný.
      Olej máš a to je hlavní :)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...