Stránky

pondělí 29. října 2012

Biosilk, aneb Faroukova pomsta!


Biosilk silk therapy - Farouk systems

S největší pravděpodobností, už proběhla blogy vlna biosilk a s největší pravděpodobností většina z vás bude vědět oč se jedná. Já si malé 15 ml balení (cca 50,-) pořídila nedávno. Někde hluboko v mozku jsem měla uloženou informaci, že to je ta božská mana pro vlasy. A tak když jsem ho v Douglasu zahlédla u pokladny, ze zvědavosti jsem ho přihodila k nákupu.  Přestože s  úspěchem používám Miracle oil, který jsem už zmínila zde, zvědavost byla velká a vyzkoušela jsem.
Nu, áchací ódu ode mě neuslyšíte. Což o to, výsledek znatelný byl. Vlasy byly opravdu lesklé a možná by se dalo mluvit i o jisté dávce pružnosti, ale nelze říct, že by mi je Biosilk naprosto skvěle uhladil. Stále se dost krepatých našlo. V žádném případě jsem nedosáhla takového stavu  jako na ilustračním fotu. Tomu byly moje vlasy nahony vzdálené, ikdyž jsem se striktně držela návodu. Konzistence je velmi řídce gelovitá, do vlasu se nanášel v pohodě. Fotku samotného Biosilku vám sem nedám a hned vám taky řeknu proč.


Nejsem totiž sto rozdýchat jeho parfemaci. Nerada bych ho otvírala znovu. Do nosu mě praštil alkoholový pasmrad nějakého provinčního, upoceného holičství s tou nejlacinější kolínskou. Marně jsem doufala, že jakmile vlasy vysuším, budu mít klid. Ale chyba, ten  pseudoodér se v nich držel dál. A jak mají vlasy v dobrém zvyku podržet intenzitu parfému, tady se činily stejně. Víceméně smrad zmiznul tak do půl dne, v mém případě za noc. Možná se vám bude zdát má výtka pošetilá, ale mně ta parfemace téměř zvedala žaludek. 
Dost z vás by zas pro změnu nerozdýchalo složení. Já to až tak striktně nehlídám,ale  pro úplnost jsem složení vyfotila.

Jedno malé plus bych přece jen našla. Vlasy se mi zmastily o den později než po pužití Miracle Oil. Takže ze dvou dnů se mytí posunulo na tři. Vzhledem k tomu, že se v mytí vlasů zrovna nevyžívám to bylo fajn. Ale to je asi tak vše a za další puchovou anabázi mi Biosilk nestlojí. Na to, abych to s ním ještě jednou zkusila, by výsledek musel být rozhodně velkolepější.

Znáte, zkoušely jste? Najde se vůbec někdo, kdo z něj není na větvi stejně jako já?

Co nejlepší start do nového týdne přeje
tuttobene!

37 komentářů:

  1. Ještě jsem ho nezkoušela, ale mám to v plánu, jsem zvědavá jaký bude na melírované vlasy, protože mně vlasy nezmastí ani ten klasický Miracle Oil:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho chci taky vyzkoušet, ale udělalo mi radost, když jsem někdy v létě zjistila, že ho mají v Douglasu :). (Bohužel tehdy jsem tam byla s přesně odpočítanou částkou na Artdeco bázi, takže jsem nic přibrat nemohla i kdybych chtěla a od té doby jsem se tam nedostala) Kdybych ho musela objednávat klasicky po netu, určitě si dle svého zvyku koupím velké balení, ať se mi to aspoň trochu rentuje na poštovném a dopadnout s tím pak jako ty, nevím nevím, hodila bych si mašli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj v Douglasu ho mají plné koše u kas. A myslím, že ještě dlouho mít budou, já si rozhodně pro další nepůjdu:) Ale asi bych nu neměla tak enormě křivdit, přece jen vcelku slušný výsledek měl. A 15 ml balení tak alespoň na 5 aplikací vyjde. Takže drahý určitě není. Jen ten puch!

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. a mně bohužel ne. Holt 100 nosů 100 názorů :)

      Vymazat
  4. No aspoň sis koupila jen to malé balení, představ si, jak bys byla naštvaná, kdybys šla do plné velikosti, pak to otevřeš a málem tě položí:D Já jsem Biosilk nezkoušela a ani neplánuji, jediný silikonový výrobek, který mi kdy opravdu vyhovoval byl asi Bamboo Kendi Oil od Alterny, ten voněl nádherně:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, zleté 15 ml balení! Holt zvědavost mi zase jednou dala přes nos, doslova :) Bamboo neznám. Hezky se budu dál patlat tím Miracle olejem a nos bude v klidu a vlasy taky.

      Vymazat
  5. Tak to složení je vážně drsné, to jsem už dlouho na ničem neviděla, měla jsem za to, že se od silikonů upouští... trn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nu, neupouští. A nebo toho mají za velkou louží plné sklady, tak tomu udělají super promo a naperou to k nám. Tolik moje čistě subjektivní domněnka.

      Vymazat
  6. Teda to koukám! Musím říct,že na Biosilk jsem ještě nečetla negativní názor:). A všichni právě pějou ódy na vůni(včetně mě). Jo to CHI smrdí jako levná pánská kolínská,to by mě zajímalo,co bys řekla na něj:D.A silikony v záverečné péči prý nevadí,nežádoucí jsou hlavně v šamponech a kondicionerech,neměly by se dostat na pokožku hlavy. Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty silikony ze židle nezvedají. Bohužel mě zvedá jen ta vůně. Výsledek je sice lepší než kde co na uhlazení z drogerie, ale přesto není tak dokonalý, jak jsem na něj všude četla. Takový je můj postřeh. Ve výsledku je srovnatelný s mnoha salónními preparáty. Jako plus beru to, že mají i malá balení.

      Vymazat
  7. Víš, že jsem v tomhle fakt neznalec? :) Ale tak můžeš být ráda, že sis koupila první na zkoušku malé balení, za velké balení by sis asi vytrahala vlasy :-D
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Až půjdu kolem Douglasu, ze zvědavosti koupím malé balení. Pak ti řeknu...

    OdpovědětVymazat
  9. Mým favoritem je L'Oréal Paris Elsève Full Repair 5 Okamžitá zázračná péče. Ale malé balení Biosilku bych mohla testnout...pro porovnání.

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Tak rozhodně to vypadá, že má víc příznivců a jen malou hrstku opůrců:)

      Vymazat
  11. Takového stavu jako je na fotce nedosáhnu nikdy v životě :D Pořád uvažuju o tom, že si koupím větší balení toho Miracle Oil. Podle tvého popisu mi připadá, že máme podobný typ vlasů, včetně doby maštění :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, já taky ne. Miracle Oil doporučuju. Je sice vcelku drahý, ale ubývá vážně pomalu , s vlasy to umí a naštěstí voní!!! :)

      Vymazat
  12. Neznám vůbec a raději nechci znát, děkuji za upozornění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš na všech fotkách tak krásné vlasy, že se Biosilk může jít klouzat. V podstatě bych měla chtít tip na péči o vlasy od Tebe:)

      Vymazat
  13. dříve jsem používala Gliss kur http://www.vmd-drogerie.cz/vmd-drog/eshop/10-1-VLASOVA-KOSMETIKA/0/5/6138-Gliss-Kur-Total-Repair-19-vlasova-kura-150-ml , která se neoplachuje (je více druhů - na barvené, suché, atd vlasy).
    Docela mi vyhovovala, vlasy byly hladké, hebké, a zároveň to mělo i jemný tužící efekt - tak akorát. Teď v rámci toxinofobie :-) vlasy po umytí vypláchnu vodou s trochou tělového oleje - dobré, jemný olejový film také změkčuje, ale ten tužící efekt nemá, spíš jsou vlasy mírně slehlé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po tužícím efektu nijak netoužím. Ale ten nápad s tím tělovým olejem je zajímavý. A mastí se ti s tím olejem vlasy rychleji?

      Vymazat
    2. ne, nemastí, teda, ty moje :-), co je umývám Lavaerde :-).

      Vymazat
  14. Zkoušela jsem, taky mně to moc nenadchlo..

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  15. Mně to taky voní jako kadeřnictví, ale prostě normální salon kde se před chvilkou hojně lakovalo, žádnou zasmrádlou kolínskou tam naštěstí nemám :D A to jsem dosud všude čítala, jak krásně to voní... Ale tak díky bohu za ty malé lahvičky. Měli by je povinně vyrábět všichni výrobci, protože je holý nesmysl jít hned do celé flašky takového produktu, který a) ubývá pomalu, b) stojí dost peněz. No ne?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, máš naprostou pravdu! Díky bohu za mini balení.

      Vymazat
  16. ja ho doma mam, vona je dost vyrazna, mne nevadi, ale zas som z nej neni ani hotova..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, něco s vlasy přece jen dokáže, ale taky to není bůhví jaký zázrak. Opravdu je fajn jak už bylo několikrát napsáno, že si to každý může odzkoušet v tom mini balení.

      Vymazat
  17. Jejda, a ja Biosilk miluju, zatim mi sedl ze vsech olejicku nejvice a dokonce i mi i voni...vzala jsem s nim rovnou i CHI a ten teda smrdi. Myslim, ze jsi prvni u koho ctu neco jineho nez chvalu... :/
    Jeanny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taková černá ovce Biosilku :) V tom případě CHI nechci ani vidět, dík za upozornění.

      Vymazat
  18. Měla jsem v plánu ho vyzkoušet, ale teď teda váhám... Zrovna dneska jsem si totiž objednala od Biosilku šampon a kondicionér, tak jsem si říkala, že by se mi zrovna tohle hodilo do sady.
    Ale tak vyzkoušet se má všechno a samotnou by mě zajímalo, jak si poradí s mými vlasy a i kdyby mi nesednul, tak tak cena za minibalení je super. A super zpráva je, že ho mají v Douglasu, to jsem vůbec netušila :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ale jo, určitě za vyzkoušení stojí a každý ať si udělá svůj obrázek. Minibalení se k tomu hodí:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...