Stránky

neděle 7. října 2012

Boucheron "B"

Máme první říjnový týden za sebou a voňavý post stále chybí. Tak to rychle napravím a dnes přicházím  s vůní "B" od klenotnické značky Boucheron.


Pro toho, kdo nezná Boucheron, mám malou, malinkou exkurzi. Ostatní můžou následující odstavec v klidu přeskočit. Pařížská značka Boucehron byla založena v polovině 19. stol. Frédéricem Boucheronem a dnes patří mezi přední šperkařské domy. A po vzoru jiných šperkarkých firem (např Cartier) i Boucheron doplnil své portfolio o výrobu parfémů. Mezi jeho voňavé klenoty patří Jaipur, Jaipur Saphire, Initial, Trouble, Boucheron Femme ...... A protože je Boucheron firma šperkařská, tak flakóny má opravdu krásně vycizelované a je radost na ně koukat.

A teď už pár slov k samotné Boucheron "B" EdP
Boucheron "B" byla uvedena roku 2008 k oslavě 150. výročí firmy. A nosem skrývajícím se za touto vůní je Ursula Wandel.
Na začátek vás uvítá trocha nazelenalých tónů a lehkost a čistotota pomerančových květů. Pak vás obstoupí obláček nenásilné, jemné růže s nepatrnou meruňkovou stopou, prohřátou špetkou koření a jemným suše dřevitým cedrem . Na meruňku jsem se  vyloženě těšila. Tady je ale opravdu jemná a v náznaku, přestože by měla být podpořená vonokvětkou (taky voní podobně meruňce). Základ tvoří hladký, hřejivý mix vanilky, pižma a krotké pačuli. Cedr je stále v základu cítit. Vůně je hřejivě hladká a řekla bych klasicky elegantní. Pro mě skvělý adept do chladnějšího počasí. Výdrž je velice dobrá a vůně zanechává lehkou stopu za svou nositelkou. Přestříkat během dne stačí jen jednou.




30ml flakón je sice kapku těžší ale pořád rozkošný. A mile mě překvapilo víčko a jeho vnitřní podoba.

Hlava: pomerančový květ, růže, meruňka
Srdce: vonokvětka, koření
Základ: cedr, santalové dřevo, pačuli

V současnosti se dá sehnat v e-shopu cosmo.cz  50ml za 990,-.

Znáte vůně Boucheron? A šperky? Já tedy jen ty vůně :)
Zdraví vás tutto bene!

13 komentářů:

  1. Tuttobene preco mi toto robis?! Najskor terracotta, kvoli ktorej nemozem spavat (ktora sa navyse neda zohnat!) a teraz toto... nezostava mi nic ine len ochkat nad tolkou vonavou krasou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě že ten Boucheron B se alespoň dá sehnat :)

      Vymazat
  2. Boucheron je pro mě novinka, ale ta vůně musí být nádherná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu příjemná a není nijak zvlášť komplikovaná, takže bych ji označila za líbivou:)

      Vymazat
  3. Opět krásná recenze (jako vždy). Se šperky Boucheronu jsem se v reálu nesetkala. Z parfému mi kdysi moc voněl Jaipur Saphire a ještě víc Initial, ale nevím co by na to řekl můj nos dnes. Chvílku jsem nosila Trouble, ale nebyla to vyloženě moje srdcovka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaipur Saphire je nádherný, ale taky už blbě sehnatelný :( A díky za pochvalu :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Budeš li mít možnost, určitě přivoň :) Myslím, že v Marionaud mívali Boucheron.

      Vymazat
  5. Konkrétně tahle vůnička od Boucheronu mě až tolik neoslovila (resp. je příjemná a hezká, a to je pro můj nos asi tak vše), mnohem víc se mi líbí ten flakon :) Ale jinak Boucheron dělá samé skvosty. Škoda, že je taky pravidelně ruší :(
    Moc hezky popsáno a krásně nafoceno, opět slintám nad šálkou! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ještě raději bych psala o Jaipur Saphire, ale bohužel:( Šála, teda spíš pléd (má mega rozměry) je ze sekáče :) Mám radost, že se líbí.

      Vymazat
  6. Moje předposlední voňavé zastavení :) - ráda jsem si početla i o původu vůně a především Tvoje takřka básnické vyjádření složení vůně...Na tuhle vůni jsem se prostě zase chytla - ty citrusy mi prostě nikdo neodpáře, jak vidím - pomeranč, růže, dokonce santal (ale decentní) - to jsou všechno složky, které mám ráda..Tato vůně je jemná, nasladlá, ale přesto svěží - nic mi v ní nevadí. A ten flakónek je prostě šperk :). Díky za další přiblížení. Až příjde podzim možná se nechám zlákat, byť by mi stačilo menší balení, ale to asi nebude, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čas od času se nárazově objeví v eshopech. Pokud na ni natrefím, dám Ti echo:) 30ml balení je pro mě tak akorát, ikdyž nevychází tak dobře jako větší.

      Vymazat
    2. Díky, budu ráda :)...Těch 30 ml by mi taky stačilo, ale je mi jasné, že je to hold dražší...

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...