Stránky

čtvrtek 11. října 2012

"Duperele"

   Dnes mám pro vás jen takovou rychlovku a zároveň tip pro ostravské. Pokud vaše kroky někdy vedou na Jiráskovo náměstí (Kuří rynek) dobře se porozhlédněte a hledejte galanterii a bižuterii Stoklasa. Najdete ji vedle starožitnictví. Vchod je z ulice Na Hradbách.
   Budete-li mít chvilku času, určitě zajděte. Já sice nejsem typický bižuterijní typ. Většinou mívám doplňků minimum, ale tady se dají v nepřeberném množství všelijakých duperelek najít opravdu pěkné a levné kousky. Mají skvělou nabídku látkových květin. Ať jako broží, gumiček, či spon. Na bižu náušnice, náhrdelníky a náramky mě moc neužije, ale kdo je má rád, tady má opravdu velký výběr. A pokud máte rády šátky, šálky, šály, taky se dá vybrat. Dále tu najdete galanterii a pak doplňky jako psaníčka, peněženky a rukavičky.  Nabídka je široká a pokud vás zajímá, nejlépe bude podívat se na jejich web . A jak tak na něj koukám, tak tip se rozžiřuje i pro opavské, olomoucké a pražské, tady všude najdete kamenné prodejny.

Můj výběr: látkové květiny, velurové rukavice a perlový náramek (za tím se skrývá malé překvapení:)





A co vy, nosíte rády doplňky? Máte tip na zajímavý obchod?
Hezký čtvrteční podvečer a tutto bene!

8 komentářů:

  1. Kytka jsou nádherné...
    Tedy - já doplňky moc nenosím (vyžívám se pouze v šátcích a šálách), ale to neznamená, že "duperele" nekupuju. Mám jich doma spoustu. V šuplíku... Občas se jen tak kochám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, kochat se s duperelkama - to je libůstka :)

      Vymazat
  2. ty květiny jsou krásné, uvažuji, že je mohu použít na ozdobu klobouku. A na tělo si dávám jen ozdůbky z přírodních materiálů: perly, polodrahokamy, mušle. Mám toho také kufřík (karneol, malachit, indický granát, turmalín) - nosím hlavně v létě, i když, v zimě na svetr se hodí zrovna ty větší kamínky. Na svetr můžu i plastové korále. Ale nejvíce z doplňků nosím šátky a šály - dokážou změnit vzhled i náladu. Náramky a prstýnky ale nenosím vůbec. Tak se půjdu kouknout na ty látkové květiny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zajdi :) Na klobouky by se daly použít i brože z peří, ty tam jsou taky, právě u těch květin. Ty jsem ani nezmínila.

      Vymazat
  3. Mně se moc líbí ty perličky, taky je ráda nosím:-) Já bižuterii nakupuji v I am nebo v Six :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perliček, oerel a šňůr na krk tam bylo nepřeberné množství ve všech možných barvách. Tmavě hnědé byly taky moc zajímavé :)

      Vymazat
  4. rukavičky jak pro nějakou šlechtičnou :) krásné, ty ti budou určitě moc slušet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Teď na podzim dokud není velká zima, budou akorát.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...