Stránky

čtvrtek 25. října 2012

Gabriella Salvete – rtěnky dolcezza




 mají u mě doma své místo. Moc děkuji sonidlu, která na ně na svém blogu někdy z jara upozornila. Její video najdete tady . Možná jsem trochu podlehla tomu příjemnému, uklidňujícímu a kapku hlubokému hlasu ve videu (doporučuji se mrknout) a v polotranzu si pro jednu zaběhla do drogérie. A za to chvilkové pomatení jsem ráda. Sama bych asi stojan GS minula. Od té doby se řada téhle hydratační rtěnky u mě rozšířila na asi už konečné 3 kusy. Já bych klidně koupila další, až tak jsem si je oblíbila, ale odstínově jsem už vyčerpala všechny možnosti.

Dolcezzu bych ani nenazvala rtěnkou, ale spíš rtěnkobalzámem. Na rtěnku nemá dostatečnou pigmentaci. Na balzám je pigmentace u některých odstínů skoro až extrémní. Z toho plyne i její využití, na nějaké to "grand" líčení to není, rty spíš jen natónuje a dodá jim decentní lesk, navíc na rtech vytvoří příjemný pečující a hydratující barevný film. U světlejších odstínů nedosáhnu plného krytí ani pokud si rty několikrát přejedu. Velmi dobře se nanáší, roztírá se jako hodně měkké másílko. Sice dlouho nevydrží, výdrž se trochu různí odstín od odstínu, ale tak se 2 hodinama můžu počítat, pokud ovšem nejím nebo nepiju, to jsou pak pryč natotata. Nemám jim to vůbec za zlé. Cena vzhledem k obsahu je víc než příznivá. Tuším 99,- a pokud se Vám podaří narazit na 25% slevu, kterou čas od času GS má, pak vychází na 75,- .V drogeriích Rossmann právě probíhá 25% sleva na celý sortiment Gabriella Salvete (do 28.10.)


Co se týče balení, tady už to takové terno není. Stříbrná barva na plastovém obalu má tendenci se olupovat. S obalem opravdu parádu neuděláte, ale obsah za hubičku vám to vynahradí. A navíc, já jsem tak kapku patriot a dělá mi radost kupovat si výrobky českých značek, pokud alespoň trochu stojí za to. A tyhle dolcezzy určitě minimálně za vyzkoušení stojí. Navíc není od věci mít doma nějaký ten low-end. Zvlášť, když doma máte malou rampepurdu, která miluje rtěnky. 




Jedna vrstva - zleva doprava odstíny 05,10,13




Tři vrstvy - zleva doprava odstíny 05,10,13





























05 carezza scarlatta

Odstín 05 carezza scarlatta je středně červený odstín se slabým korálovým nádechem a s velmi jemným nazlátlým shimmerem, který není nijak zvlášť viditelný. Z těch 3 odstínů je nejvíc pigmnetovaný.



10 pesca
Odstín 10 pesca je krémový broskvově lososový, bez shimmeru. V létě mi ladí k opálené pleti. Bohužel docela dost zvýrazňuje šupinky a zalézá do rýh na rtech.





13 rosa satinata

Odstín 13 rosa satinata je krémová, něžná růžovka bez třpytek. Narozdíl od č. 10 výrazně nezalézá do rýh na rtech.








Znáte tyto rtěnky? A jak jste na tom s českými výrobci dekorativky - kupujete, nekupujete?

Krásnou neděli a dobrý start do nového týdne přeje

tuttobene.

23 komentářů:

  1. Vůbec jsem o těchto rtěnkách neslyšela, ale vypadají pěkně (hlavně ta 13 se mi líbí). Já jsem začala používat rtěnky nedávno a zatím mám jen nějaké od Dermacolu a Catrice :)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzkoušej, třeba tě mile překvapí, stejně jako mě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Rtěnky neznám, ale líbí se mi všechny tři barvy. Brala bych je hned (za dobrou cenu), také kvůli tomu důvodu, o kterém se zmiňuješ :-) Chanel musím hlídat v trezoru ;-D

    Díky za bezva tip.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem své mladé kočce hned v začátcích vysvětlila, které rtěnky může bez dovolení a které ne. Tak jsem zvědavá jak dlouho to vydrží respektovat :) U těhle rtěnek nebo spíš balzámu srdéčko opravdu nepláče.

      Vymazat
  4. Rtěnky vypadají moc hezky. Od značky Gabriella Salvete jsem měla tvářenku a hnědé stíny a byla jsem naprosto spokojená. Navíc - ceny jsou velmi příznivé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj a mají na výběr i výraznější odstíny, které by sedly Tobě:)

      Vymazat
  5. Carezza Scarlatta vypadá moc hezky, nějak jsem ji v drogerii přehlídla. Budu se po ní muset mrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej. Ona se sice zdá červenější, ale na rtech udělá hezký šťavnatý do červena laděný nádech.

      Vymazat
  6. Miluju Dolcezzu! tvůj popis přesně odpovídá,opravdu jak měkké másílko:-))kupuju si pravidelně odstín 13 rosa satinata a vzhledem k slabší pigmentaci je to moje favoritka během pracovního týdne na běžný make-up, nic výrazného.Ostatní odstíny jsem přehlížela,ale zdá se mi č.10 pesca, že se mi bude taky hodit,musím to jít co nejdřív omrknout,dík za tip;-)
    Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, určitě ji alespoň omrkni :)

      Vymazat
  7. Tyhle rtěnky jsem okukovala už v létě, boužel mě ale dokonale odradilo balení. Špičkou rtěnky se trefovat do víčka, čekat, kdy si kus ulomím, to fakt nee...
    trn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to balení není nic moc, ale mně teda u všech 3 kusů zajíždí rtěnka celá do obalu, takže při nasazování víčka se špičky neponičí. S tímto problém nemám.

      Vymazat
  8. Vypadají moc pěkně, ale zatím jsem je nezkoušela:) Českou dekorativku občas kupuju, mám ráda makeup cover od dermacolu a lip seduction:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lip seduction jsou bezva a makeup cover to je stálice léty prověřená :)

      Vymazat
  9. Mám tu první červenou :) Souhlasím s příjemnou aplikací a nošením, a nakonec ani ta výdrž není tak špatná na to, jak jsem na ní na začátku nadávala. Jo, ten obal... ten je fakt děsný. No ale budiž.
    Ta broskvová vypadá taky moc dobře!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě na té broskvové trochu mrzí to zalézání do rýh, ale je to fakt za hubičku, tak nemůžu chtít ideál :)

      Vymazat
  10. Tak teď jsi mě navnadila zase Ty:-)
    Sakra. Budu si muset aspoň pro jeden ten odstín dojít:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zaběhni, za tu cenu stojí za to :)

      Vymazat
  11. Tyto rtěnky jsem ještě nezkoušela ačkoli jsme o nich nic špatného nečetla...Budu to muset napravit, všechny odstíny co máš jsou moc pěkné, nositelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A těch nositelných odstínů je mnohem víc :)

      Vymazat
  12. Sáhla jsem po odstínu PESCA. Je úžasná. Co je podstatné, tak při výběru vyzkoušejte tester. A nenechte se zmást, barva na každých rtech vypadá jinak. Na těch mých vytvořila nádherný korálovo mandarinkový odstín,a je podstatně výraznější než na výše uvedeném fotu. Je perfektní na denní líčení, vypadá velmi přirozeně i přes svůj ohnivý nádech. Na večerní líčení bych však použila jinou konzitenci. řada Dolcezza je určitě myšlena na horké léto.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jsi teda velký patriot! :-D Promiň asi zkazím tvou radost, ale nekupuješ si výrobek české značky, ale italské...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele já jsem v poho a radost mám stále. Mimochodem firma je stále zapsaná v českém obchodním rejštřiku, ale i tak je to buřt. Hezký a mírumilovný adventní čas přeji:-)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...