Stránky

čtvrtek 18. října 2012

Giveaway: Bene Beauty Box a Tutto Gurman Box



Je tomu skoro měsíc, co si hraji na blogovém písečku :) A proto jsem se rozhodla, že odměním své pravidelné čtenáře a případně jemně popostrčím i ty ostatní :)
O co tedy hrajem. Máte na výběr 2 varianty

1.   BENE KRÁSNOKRABKA  - ano nechala jsem se volně inspirovat beauty boxy a originálím překladem Černé Moory, který použila tady .

V krásnokrabce najdete:
perlový náramek, který byl k vidění v duperelkách
vyživující olej na nehty s vitamínem E od Flormar
a minutovou  masku na vlasy Schauma od Schwarzkopf


Bene Krásnokrabka

2.     TUTTO MLSNOKRABKA (tady už jsem co se názvu týče musela zapojit svoji invenci) v mlsnokrabce na vás čeká:
červené víno Cabernet Sauvignon (250 ml)
81% tmavá čokoláda
směs koření na svařené víno, to pro případ, že by ten Cabernet nebyl nic moc, tak ať se dá nějak upotřebit :)


Tutto Mlsnokrabka



A co je třeba udělat?

1.     Být pravidelným členem tohoto blogu. Vyjímku tvoří malá skupina „neanonymních voňavých dam ze Stodolní“ (ony už budou vědět a já taky). Ty jediné mohou přidat komentář jako anonymní.
2.     Napsat mi do komentářů, kterou krabičku byste rádi/y.
3.     A připsat email, na kterém vás v případě výhry můžu kontaktovat.

Giveaway poběží do 31.10. do 10:00 a mohou se zúčastnit čtenáři z Česka i ze Slovenska.

PS: Peříčka doma nemám, nicméně se vám vaše krabičky budu snažit úhledně zabalit :)

Hodně štěstí a zábavy přeje,
tuttobene!

57 komentářů:

  1. no, to koukám...já to ráda čtu a netřeba mě lákat na odměny :-). Ale v čem spočívá soutěž? Budou otázky nebo jiné testy - do tělesných cvičení jako jsou dřepy, skoky atd nejdu, mám na to papír od doktora :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí, když mi do komentářů napíšeš, který dáreček bys ráda a připsala email :)

      Vymazat
  2. Krásné ceny:) Mě se líbí ta první krabka:D :D
    beautyofbodyandmind@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, to jsou krásné ceny!!! Mě se líbí i krásnokrabka i mlsnokrabka :-) Ale jestli si mám vybrat, tak kdybych náhodou vyhrála, tak si přeji krabku č.1 :-)

    evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. No tedááá.
    Ne že bych jako pravá straka perly neupotřebila, ale hořká čokoláda samozřejmě vítězí ( a v kombinaci se svařeným vínem ...hmmmm) ;)

    OdpovědětVymazat
  5. toto je asi tá najkrajšia vec na blogoch :D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak sice mě lákají obě krabičky, ale nejraději bych, v případě výhry, dostala krásnokrabku :)

    Lucie.Ludlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee, moc pekne nazvy i ceny :). Asi bych brala tu mlsnokrabku :)

    lucifrid@lucifrid.com

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych ráda TUTTO MLSNOKRABKU! :)
    sonidlosnails@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jee, ty nás takhle rozmazluješ:) Tak kdyby se na mě usmálo štěstí, tak bych si vybrala mlsnokrabku:)

    illusoire@rocketmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Určitě bych si přála tutto mlsnokrabku protože jsem vinař, miluju červené víno, hořkou čokoládu a koření na svařáček využiju taky, v zimě ho dělám často:-)

    levanduleodlutense@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezké ceny! :)Já bych si vybrala krásnokrabku.

    benita.lm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná giveaway!:) Já bych si vybrala mlsnokrabku :)
    TRezacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tak mně se určitě líbí víc mlsnokrabka, hned jsem dostala chuť na čokoládu :)
    Paajeenkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, jelikož miluju perly a jakékoliv druhy olejíčků tak jednoznačně se mi víc líbí první balíček :), tvá nová čtenářka Tereza :), terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Myslím že bych více využila Krásnokrabku :)..
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Názvy jsou pěkné ;-D. Víc bych asi brala krásnokrabku ;o).
    safrova.m@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. já bych radši chtěla krásnokrabku protože na svařák mě moc neužije a hořkou čokoládu taky moc nemusim:D
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to se ti moc povedlo! Úplně jsem se na soutěžení nažhavila ;-). Dlouho jsem přemýšlela, jestli toužím spíš po krásnokrabce nebo mlsnokrabce, ale hladová Vivi přesvědčila tu parádivou Vivi, takže v případě výhry bych ráda mlsala víno a čokoládu a koření. :-*
    lucinkamala(zavinac)seznam(tecka)cz
    Všechny body splněny, poslušně hlásím ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  19. nemůžu se rozhodnout :D líbí se mi o kousíček víc krásnokrabka ale mlsnokrabka je taky fajn :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. ouu, 31. mám narodky tak by sa mi mohlo pošťastiť :)
    zubajova.daniela@gmail.com
    a vyberám si jedničku :)

    OdpovědětVymazat
  21. Dárek bych věnovala mojí kamarádce, která má brzy narozeniny a já nemám peníze na nějaký extra dárek :) Kosmetika ! :)
    polisa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Tak gratuluji k prvnímu měsíci a přeju úspěšné další měsíce :).
    Vybrala jsem si balíček č.1
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. V pripade vyhry by ma viac potesil balicek c. 1 :)
    aca15@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  24. tá krabka, druhý balíček by nebol od veci :)

    ambrozalia@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  25. V případě výhry by se mi moc líbil balíček číslo 2, tedy vínečko a čokoláda :)

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Libi se mi vyhra cislo 1 :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji, sleduji :))
    Ta první výhra je skvělá ! Ten olejíček potřebuju teď hned!:D
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Sledujii :)
    Strašně se mi líbí krásnokrabka, už jen kvůli těm perlím ♥
    Sariiisek.M@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. TUTTO MLSNOKRABKA je moc lákavá :)
    zickie-kagerou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. :) asi mlsnokrabka :)

    moniakrogmanova26@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. asi prvenký :)
    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. ja by som si vybrala prvú krabičku... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  33. Jasná Tutto Mlsnokrabka!

    siberia06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. cislo jedna prosim :)

    bubbles269@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Tak u mě to vyhrává mlsnokrabka :) Už díky té čokoladě a vínku :)

    tesakova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Absolútne neviem, ktorá výhra by ma potešila viac :) Ak by sa na mňa náhodou usmialo šťastie, tak prijímam balík ktorý mi ty vyberieš, príp. ktorý mi ostane :)
    veronika.zorska@centrum.sk :)

    OdpovědětVymazat
  37. Jé krásná giveaway, děkujem. .)
    Vybírání mezi dvěma balíčky bylo celkem těžké, ale nakonec se přikláním k té druhé variantě, tedy už kvůli té - ehm, čokoládě...
    Děkuju za možnost zúčastnění a kontakt je amyclae@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  38. gfc - she.is.the.one
    dayelegant@gmail.com
    c.1
    :)

    OdpovědětVymazat
  39. Ahojky no to teda koukám takovou krásnou giveaway jsem už dost dlouho zase nikde neviděla tak mě se moc líbí a mile mě to překvapilo oboje ale teda asi bych si vybrala tu číslo 2 ta je fakt bezkonkurenční :) ta nemá chybu :)a jinak tvůj blog sleduji už delěí dobu a moc se mi líbí je takový hodně originání a já se zněj vžcky nechávám inspirovat no skrátka budu doufat když se na mě obrátí štěstí jo :)
    a můj email je zde Kupkova.nada@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. 1) sleduji, jinak fajn :))
    2) rada bych vyhrala prvni balicek. kosmetiku miluju a rada zkousim neco noveho :)) jinak jses hodna, ze delas tyhle souteze, je to od bloggerek vzdycky velmi stedre :))
    3) lenka.hadravova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Krásné ceny:) Mě se líbí ta druhá krabička :)
    claireen@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. pěkná giveaway :)

    Líbilo by se mi vyhrát druhou krabičku, snad budu mít konečně štěstí :D

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. obe sú super :) ale viac sa mi lúbi prvá krabička :) kontakt:Suprise.for.you@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  44. Já bych brala 2. :) .. To víno mě docelá láká a spolu s čokoláádou :).

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. ahoj druhuuu:)
    cartoon-.-network@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  46. Určitě mlsnokrabku, jsem potvora mlsná :D
    kaya.simickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. 1/ sleduju
    2/ vybrala jsem si krabičku 1
    3/ ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. ráda bych tu druhou:)
    maruska.benatska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. parádne ceny :) v prípade výhry by som si priala druhú krabičku :P , sledujem a email : kristina.konkolova@centrum.sk :)

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduji tě :)
    Vybrala bych si druhý balíček :)
    eva.knopova@gnj.cz

    OdpovědětVymazat
  51. chtěla bych vyhrát první balíček :)
    petamezlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Všem moc děkuju za hojnou účast, mile jste mě překvapily!!! Losování proběhne odpoledne a někdy večer (doufám) vyhlásíme výsledky. Držím palce:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...