Stránky

pondělí 8. října 2012

Inglot - tvářenka č. 99


Určitě jste značku Inglot zaznamenali na všech možných blozích. Představovat ji teda nebudu. Pokud byste přece jen měli zájem nebo je vám Inglot neznámý, pak můžete mrknout tady a česky pak tady.

Já se s Inglotem poprvé setkala cca před 8 lety díky své kosmetičce. Dekorativka se ji osvědčila a pracuje s ní dones. Mojí první koupí tehdy byly pudrové oční stíny. Mono stíny se daly stohovat (skládat do komínků na sebe). A od té doby jsem si ještě oblíbila tvářenky.

Pomalu mi začal docházet předchozí neutrální světlounký odstín pro bledule č. 78 a zatoužila jsem po něčem, co bude mít kapku šťávu, ale přesto se bude tvářit decentně a nejlépe broskvově. V honbě za broskvově - lososovým jemným odstínem jsem nakonec byla úspěšná. Ale přece jen má můj úlovek malinkou vadu na kráse. Obsahuje třpytky. Naštěstí na tváři mají dost rozumu a nebijí do očí. To byl taky důvod proč jsem nakonec na tuto tvářenku přistoupila. Kromě třpytek je ve finiši patrný velmi jemný sheen (lesk), což z této tvářenky dělá ideální adeptku na léto. A proto jsem si ji koupila právě teď na podzim! Vím občas se připadám jako mimoň. Č. 99 je pudrová velmi slušně pigmentovaná tvářenka. Nijak výrazně nepráší, trochu ano, ale není to žádná tragédie. Dobře se blendí a při nanášení na štětec stačí jen lehce přejet pan.


Foceno na sluníčku.




Následující fotky jsou za denního světla, ale ne na přímém slunci.




Na poslední fotce mi bohužel foťák trochu sežral barvy. 


2.5 gramové balení mě vyšlo na 208,-. 

Co vy a tvářenky?  Dávate přednost pudrovým, krémovým nebo pěnovým?
Ráda si přečtu vaše komentáře,
Zdraví vás růžolící tutto bene!

10 komentářů:

  1. Já dávám přednost pudrovým tvářenkám. Přece jen se nejlépe nanášejí, nedělají mapy a necuckovatí. Tento odstín je krásný, přirozený(i když má třpytky) a jemný. A co se divím nejvíc, tvářenka je levná. Možná by se dala použít i na výraznější tvářenku jen pro dodání lesku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vídíš, to mě nenapadlo, aplikovat ji na nějakou jinou tvářenku :) U Inglot mají krom matných i tvářenky jen s leskem bez třpytek a pak tyto s leskem a se třpytkama. Nevím na kolik vyjdou v obchodě. Na netu jsou tak cca 250,-. Což je stále pěkná cena.

      Vymazat
  2. Vypadá to celkem dobře..:))
    Tvářenky mám nejraději asi pudroví.

    OdpovědětVymazat
  3. Inglot vypadá hodně zajímavě a tahle tvářenka má krásnou, jemňoučkou barvu. Taky dávám přednost pudrovým tvářenkám, i když mám jednu od Maybelline (krémovou) a ta je skvělá. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. á se těm ostatním konzistencím programově nevyhýbám, ale vždy když dojde na koupi, sáhnu po pudrových :) O těch krémových Maybelline jsem četla spoustu chvály, tak na ně v drogerce mrknu. Dík za tip.

      Vymazat
  4. Tvářenky mám nejraději pudrové a bez třpytek. Od Inglotu mě zatím okouzlily gelové oční linky...Úžasná záležitost...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že bych nad gelovými linkami zlomila hůl a vzala je na milost? Alespoň vyzkoušet bych je mohla, to je fakt :)

      Vymazat
    2. Jsou lepší jak od Bobbi Brown a ty jsou údajně nej.

      Vymazat
    3. Tak teď už opradvu není cesta zpět a vyzkoušet je je nutnost:) Dík

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...