Stránky

pátek 5. října 2012

Paletka Sleek - Au Naturel


Paletka očních stínů Sleek i-Divine Au Naturel Palette 601
12x1.1g



K téhle značce dekorativky mě přivedlo několik chválu pějících postů na mém oblíbeném Pixiwoo a pak nespočetné množství článků mladých blogerek. A já jim tímto děkuji, protože z ní mám radost, přestože jsem na ní par much našla. Obal paletky je bytelný a tady je malý zádrhel. Trochu hůř se do ní dostávám. Chce to odložit štětce a soustředit se na otvírání. Možná, že se časem vychodí, ale zatím se  otevírá ztuha. Součástí je i nadstandartně velké zrcátko, takže na cestách se nalíčíte bez problémů.


V paletce najdete dvanáct pudrových více méně neutrálních stínů a jeden pro mě nepoužitelný aplikátor. 2/3 odstínů jsou skvěle pigmentované, lehce se nabírají na štětec, nijak výrazně nepráší a bez problémů se nanáší a blendí. Potud naprostá spokojenost. Odstíny Nubuck, Cappuccino, Honey Comb a Toast až tak dobře pigmentované nejsou. Což je velká škoda, protože jsou to nádherné matné nude barvy, bez jakékoliv perleti nebo třpytek. A právě na tyto jsem se hodně těšila. Musím po nich více přejíždět štětcem nebo přitlačit, abych je nabrala. Na víčku barvy taky nejsou nijak intenzivní. Ale žádná katastrofa to není. Nalíčit se s tím v pohodě dá.
Odstín Taupe a Moss jsou perleťové s velmi jemným shimmerem. Conker a Mineral Earth to už je pro mě odvaz. Obsahují už docela dost velké množství třpytek, z čehož jsem zpočátku vůbec nebyla nadšená. Ale párkrát jsem je použila místo oční linky a vypadaly báječně, netradičně a přirozené líčení tak nakonec pozvedly a udělaly malinko nevšedním. Na stínování oka bych je asi nepoužila, na to jsem velká konzerva. (ale když teď koukám na ten swatch ruky, tak se asi odvážu :)
Matný Bark se mi skvěle hodí na zvýraznění obočí a další matný Nougat je ideální jako světlý stín pod obočí nebo vnitřních koutků oka.
Poslední dva matné Regal a Noir jsou snad nejlépe pigmentované, stačí na ně jen lehce ťupnout štětcem nebo klepnout prstem. Noir už je ale natolik tmavý, že využití vidím jen u oční linky. Určitě by byl skvělý na kouřové líčení, ale to já nenosím. Výdrž po použití podkladové báze (ArtDeco) je celodenní. Pokud nepoužiju bázi, slívají se mi do záhybů víček, ale to mi dělají všechny stíny.

Stíny kopírují umístění na paletce.
Horní řada zleva: Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honey Comb, Toast, Taupe
Spodní řada zleva: Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal, Noir

Jedno ultra nude líčení, oční víčko: Cappuccino, pod obočím: Nougat, linka: Earth Mineral, obočí: Bark

Nebýt té slabší pigmentace světlých stínů, jsem z paletky přímo u vytržení. Ale i přesto jsem spokojená a ten cca měsíc co ji mám je v stále v provozu. Navíc cena 290,- za paletku je víc než příznivá. Kupovala jsem ji na bestmakeup.cz. S obchodem mám jen tu nejlepší zkušenost, extra rychlé dodání, osobní přístup a komunikace ze strany distributora. Ceny jsou srovnatelné s cenami na sleekmakeup.com. Z toho důvodu jsem ani neobjednávala z ciziny. Sortiment na bestmakeup ovšem není úplný, tak snad se to časem bude jen a jen zlepšovat.

Barevně se mi podařily stíny hodně věrně vyfotit, z čehož mám radost. Alespoň na mém monitoru je vidím téměř identické.

A co vám, líbí se? Kupujete si rády paletky nebo raději používáte mono případně duo stíny?

Těším se na vaše komentáře a přeji  vám krásný pátek a začínající víkend,
tutto bene!


17 komentářů:

  1. Paletka vypadá překrásně, už několikrát jsem ji měla ve virtuálním košíku, ale nakonec jsem si ji nekoupila. Je to asi tím, že spodní řada je na mě moc tmavá, nevyužila bych ji. Já osobně preferuju mono a duo stíny. Paletku mám doma jen jednu od MUFE:-) Pěkná recenze.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty první 4 spodní odstíny, když se nepřeženou s aplikací a rozblendí, tak zjemní a nejsou až tak tmavé. Do očního záhybu úplně v pohodě. Ale taky jsem ji brala hlavně kvůli té horní řady. A nakonec to dopadlo tak, že větší radost mám z té spodni :)

    OdpovědětVymazat
  3. Stíny příliš nevyuívám, vystačím si s linkou gelem nebo tužkou, ale paletka je přesně v mých barvách, tu bych asi využila.Jinak gratuluju ke krásné fotce oka (to musela být práce...)

    OdpovědětVymazat
  4. To já jsem stínová, zato vůbec nejsem kovaná v tekutých nebo gelových linkách. A fotka oka, díky za gratulaci, konečně mě přešel tik v oku, pustily záda a přestaly brnět ruce! :o

    OdpovědětVymazat
  5. Ty odstíny jsou krásné..přirozené...:)
    http://www.mujerworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak tomuhle říkám paletka, dostíny nejsou všechny na jedno brdo a přitom jsou všechny nositelné! Krása:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, vážně jsem s ní spokojená. I za tu cenu, že ty s těmi světlými se musím kapku víc snažit.

      Vymazat
  7. hnědé stíny jsou super, pro všechny barvy oči. Jen jsem nikdy nepřišla na to, že se dají použit na obočí :O, to je bezva nápad, tuttobene! Sehnat světlejší hnědou řasenku (označuje se jako "bronz"), kterou používám na obočí, je totiž opravdu kumšt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, stíny na obočí jsou hodně fajn, většinou pak obočí působí měkce, ne tak tvrdě jako po tužce. Chce to jen kapku slušnější pevný štěteček, kterým se člověk "prolíčí" až na kůži pod obočí. Určitě stojí za vyzkoušení :)

      Vymazat
  8. Mě ty sleekovské paletky fakt dostávají! Mám zatím jednu, a kdyby se mi pokaždé někde nevynořila nějaká náhodná neodkladná jiná investice, tak je skoupím asi všechny :-P Hodně se mi líbí Storm, na pokusy Acid, užila bych i Sunset. Au Naturel i Oh So Special jsou dle mého fakt hodně nositelné, nic jiného v podstatně žena skoro nepotřebuje na běžné líčení. Škoda té slabší pigmentace, zkoušela jsi s bází? Neposílila ty barvičky?
    A ano, zmíněný e-shop je fakt super, slečna je hodně milá. Taky nemám tendence nakupovat na eBay :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OMG, teď jsem tam koukla a zjišťuju, že vyšly další limitky!!! Skariš sakriš, kde já na to mám pořád brát? :D Obě jsou krásné - Glory i Snapshots... asi je musím mít!

      Vymazat
    2. Taky jsem ještě koukala po té Storm :) Báze je pro mě nutnost, jinak se mi stíny slívají. No ona ta pigmentace těch světlých stínů není nijak tristní. Jen to chce oproti těm tmavým opravdu dobře nabrat, nestačí jen ťupnout nebo lehce přejet.

      Vymazat
  9. miluju paletky a tahle vypada opravdu hezky. Akorat jsem si jednu na denni liceni koupila - od Too Faced Natural Eye a ta je teda uzasna.

    Jinak bych asi sla do tehle. Skoda,ze se u nas Sleek v kamennych obchodech nerodava, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O žádném kameném nevím, ale ta cena je fakt příjemná, tak se dá koupit případně i naslepo. U nás třeba na www.bestmakeup.cz :)

      Vymazat
  10. po tejto paletke kukám na internete už veľmi dlho, ku kúpe som sa ešte nedostala ,ale dúfam,že to bude tento rok čo budem mať takú krásnu paletku aj krabičku s ňou u mňa doma. každopádne pekná recezencia :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) A paletku určitě doporučuju, bude dělat radost:)

      Vymazat
  11. Jsem světlá a blonďatá a ta spodní, úplně tmavá řada mě nezaujala:-) Sleek paletky mám 4, mezi nimi i Respect, takže nude odstínů tam naskládám dost:-)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...