Stránky

sobota 27. října 2012

Paperblanks



   Blíží se Vánoce, jo jsou sice za dlouho, ale možná jako já kupujete dárky s předstihem, a proto dnes přicházím s malou inspitrací, pro ty, kteří se teprve na nákup chystají. Myslím, že většině dívek a žen uděláte radost se záznamníkem, diářem nebo úplně malým notýskem od Paperblanks. Soudím podle sebe :)
   Všechny ty jejich notesy a diáře přicházejí s neotřelým, originálním designem. Jsou pevné a ani po roce denního používání se vám diář nerozpadne (na fotkách to jsou ty 2 hnědé) Uzaviratelné jsou většinou na magnet a to buď v klopě nebo v pásce. Jednotlivé listy jsou precizně složené a ořezané. Jako záložky vám poslouží barevně sladěné stužky a každý kousek má na zadní deskách kapsu k založení nějakých papírových drobností (účty, kupóny, lístky do kina....) Formátů a dekorů je opravdu hodně a vybere si snad každý. Mně se zalíbil French Ornate (ten, který vidíte na fotkách), ale už pokukuju i po dalších :) 
   A navíc má tento dárek malou přidanou hodnotu. Nejenže potěšíte někoho blízkého, ale zároveň koupí podpoříte jednu z mnoha neziskovýh organizací, které Paperblanks podporuje, např. Dětský fond Nelsona Mandely, Lékaře bez hranic nebo Nadaci pro kanadské stromy.
   Tentokrát vám sem nebudu dávat linky na to kde koupit. Myslím, že to s vyhledávačem hravě najdete. Navíc prodejců je opravdu dost, tak bych nerada některé vyzvedávala. Taky jsem si všimla, že nabídka Paperblanks se rozšířila i do mnoha knihkupectví. Cena není zrovna nejnižší, ale kvalita jí odpovídá. A když se jedná o vkusný dárek, tak jsem ochotná ji zaplatit. A co myslíte, jak to dopadne při nákupu dárečků. Jasně, že vždycky přihodím i nějaký ten notes nebo diář pro sebe. Tohle je ukázka toho, co se mi doma nasbíralo. Budu ráda, když poslouží jako malá inspirace.

   Dostáváte rády notesy nebo diáře? A pokud máte tip na nějakou vkusnou drobnost, hezky prosím, šup s ním do komentářů. Přece jen ještě nemám všechno nakoupeno :)

Díky a krásný víkend,
tuttobene.

25 komentářů:

  1. Já sice tyto věci běžně nepoužívám, ale kdybych od někoho na Vánoce takový notýsek dostala, určitě by mi udělal radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky. Ale čas od času se pojistím, kdyby to náhodou Ježíškovi nevyšlo :)

      Vymazat
  2. Takový diářek bych brala hned. Už jsem na ně koukala v knihkupectví a pokud neobjevím něco, co by mě zaujalo ještě víc, tak určitě jeden pořídím.
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch dekorů je nepřeberné množství. A to je pak radost si do takového diáře zapisovat:)

      Vymazat
  3. Také papírové zápisníčky moc nepoužívám. Vyhovuje mi Kalendář na Google s upozorněním na mobil. Ale takový mazlíček je dobrý na rozjímání nad seznamem dárků pro Ježíška či jiného sponzora :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, tyhle jsou na rozjímání :). Super důležité věci dubluju, píšu je i do diáře i do mobilu.

      Vymazat
  4. milujem paperblanks :3 ježiško by mi mohol nejaký maličký doniesť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím palce, ať je najdeš pod stromečkem:)

      Vymazat
  5. ten červený alebo to (? :D tupka som) je nakrajší/ia ?:D

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsou krasny!!!ja mam ale radsi jednoduchost moleskinu:)
    mas moc hezky blog!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Moleskine má fajn ty cestovatelské zápisníky:)

      Vymazat
  7. milujem diare, a tie od paperblanks su u mna takmer top :)

    a k vkusnym malickostiam - ja som uz nakupila nejake brosnicky s autorskymi kresbami, daju sa najst tuto: http://www.sashe.sk/bobek/detail/laska-sa-schovava-v-bruskuzo-serie-maj-sa-rad

    a zrkadielka do kabelky, tiez s autorskou kresbou, pre zmenu tuto: http://www.sashe.sk/PupaArt/moje/zrkadielka-obrazkove

    a este sa chystam vyrabat nausnice pre kamosky. tie potom budu u mna na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já tyhle diáře už okukovala loni, ale bylo mi líto dávat tolik peněz... letos asi neodolám a jeden si pořídím, protože jsou fakt nádherný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou:) Je z čeho vybírat a je radsot do nich zapisovat.

      Vymazat
  9. Ach, ach, to je taková nádhera! Přímá trefa do mýho srdce "Paperblanksovskýho". Máme snad úplně stejný vkus..je to možný? :-))
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by se někde po světě toulalo mé druhé já ?:)

      Vymazat
  10. PB miluju! tenhle rok jsem sice dala přednost jinému diáři, ale na příští rok se k PB pravděpodobně zase vrátím - akorát se mi jich líbí víc, tak nevím, jak si vyberu :) theoriginofpridecz.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsme na tom stejně. Předchozí 2 roky jsem měla právě Paperblanks a letos nějaký s Alfonsem Muchou, který je sice taky fajn, ale Paperblanks to není. Na příští rok už mám vybráno :)

      Vymazat
  11. bezvadný tip a ešte lepší darček, ktorý nikoho neurazí. ja byť jeho vlastníčkou, hrdím sa ako páv a vyťahujem ho a ukazujem pri každej možnej príležitosti, zapisujem každú podstatnú aj nepodstatnú volovinu :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsou opravdu nadherne....diky za skvely tip!

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  13. Tieto zápisničky mám, ale v maličkom formáte :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...