Stránky

středa 24. října 2012

Pleťové masky I.


YOSKINE 30+ MASECZKA BANKIETOWA (má roztomilý název)

je multi tutto vychytávka. Jak nijak zvlášť neujížídím na polské kosmetice (krom Inglotu), tak tohle je opravdu povedená maska. Troufám si napsat, že se jedná o zázrak za pár kaček. Používám ji jen před nějakou událostí (třeba banketem:))), kdy chci mít bleskurychle pleť opravdu naducanou, svěží a prozářenou. Nemá význam ji  používat večer před spaním, efekt krásně rozzářené pleti je totiž do rána fuč.  Je to jedna ze dvou masek, které mám doma. Tahle nepravidelně plní funkci první pomoci. O druhé pěstící, kterou se snažím používat pravidelně, napíšu samostatný post.

Starší verze masky měla jen pytlíček na pleť. Nová verze má i masku na oční okolí. Obojí má  krémově lehkou, příjemně parfemovanou konzistenci. Opravdu se jednoduše aplikuje a nechá působit 15minut. Za tu dobu maska jemně zezlátne, a pak vypadám trochu jako ty němé tváře na Karlově mostu. Takže jakmile házím opalizující zlatá prasátka do všech světových stran, vím, že proces je dokonán a mydlím do koupelny masku jemně smýt. Tentokrát jsem měla poprvé i to balení s oční maskou. Samozřejmě jsem použila taky. Oční maska je jemná, nedráždivá, přesto nepdoporučuji dávat až těsně k očím, já si nedávala moc pozor a v koutku se mi dostala do oka. Naštěstí nemám nijak dramaticky citlivé oči, takže mě nepálily a ani nezčervenaly. Co by to udělalo s jedinci s citlivými kukadly nedokážu říct.


Masku opravdu vřele doporučuju pleti povadlé a unavené, která potřebuje dodat jas a zpevnit tonus. Vzhledem k tomu, že maska je jemná, myslím, že ji zvládne každý typ pleti. Výrobce uvádí totéž - pro všechny typy pleti. Mladá pleť podle mě masku neocení, ta je krásná, svěží a pevná od přírody, takže u ní by asi výsledek nebyl tak markantní, snad jen to rozzáření by bylo viditelné.

Tento parádní pytlíček si kupuju u své kosmetičky, zběžně jsem koukala na web a k sehnání u nás asi není. Pokud by někdo po ní opravdu toužil, napište mi na mail a můžeme se domluvit.


vlevo pleťová maska, vpravo maska na oční okolí
Yoskine 30+ Maseczka Bankietowa, výrobce : DAX Cosmetics. Balení 10ml vyjde na 2 použití a stojí 60,-. V Polsku polovic!

Znáte? Používáte? Které masky se vám osvědčily? Máte nějaký tip na rozjasňující a rychloregenerující masku? Ráda vyzkouším:)


Krásnou středu,
tuttobene.






10 komentářů:

  1. Tak o této masce slyším poprvé :) já používám čerstvé masky z LUSHe. Poslední dobou jsem si oblíbila masku od Biodermy z řady Sensibio. Pro regeneraci používám regenerační krémy a lipio séra od Hadka ;)
    stars-by-lucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, jsou to poláci a u nás nijak rozšíření.
      Hadek bude určitě skvělý :)

      Vymazat
  2. musím sa priznať, že v živote som ešte masku na tvár nepoužila... ani len jogurt zmiešaný s uhorkami :/ aaale chystám sa tento prehrešok, čo najskôr napraviť! aspoň nejakou tou kakaovou gebudzinkou od K. Hadka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, když už začít, tak s něčím pořádným, třeba s gebudzinkou :))) od Hadka. Já si to pak ráda u Tebe počtu:)

      Vymazat
  3. Já kupuju masky v DM a tam vždycky nějakou vyberu a vyzkouším, má své oblíbené, ale raději zkouším nové. Jinak tuhle masku vůbec neznám! :):)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přímo z DM produkce nebo nějakého jiného výrobce?

      Vymazat
  4. Masky používám spíš domácí, z kupovaných mám ráda Korres - rozjasňující masku s divokou růží a meruňkovo-medovou masku Tarani.
    Moc prosím, jestli budeš kupovat tu svou, přidala bych se a zkusila...

    OdpovědětVymazat
  5. když jsem ještě bydlela v polsku, tak mě naprosto ohromoval výběr těchto pytlíkových masek v rossmannovi. v každém jich bylo snad dvacet minimálně od pěti různých výrobců. postupně jsem je vyzkoušela snad všechny a všechny byly stejně bezvadné.

    a buďto jsem už naprosto sklerotická nebo fakt nebyla... ale yoskine si vůbec nepamatuji. že by se prodával v drogérii. škoda, protože podle popisu to zní super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti nevím, obšasně ji používám určitě minimálně 3 roky ne-li víc. Já už si dokonce vyhledala v kterých drogerkách a ve kterých městech tady ve slezském Polsku se dá DAX sehnat. Tak snad budou mít i tu řadu Yoskine. Nechce se mi jet jen kvůli tomu, ale jakmile budu mít cetsu do "Ojczizny" tak se po ní zkusím podívat i tam.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...