Stránky

čtvrtek 25. října 2012

Pleťové masky II.


Trifolia Face Mask
Tenhle kalibr od Janssen (komu značka nic neříká může si přečíst krátké info zde) jsem si pořídila pro cílené pěstění pleti. Je sice určená pro pleť po čtyřicítce (pár let mi ještě chybí), ale tak nějak si říkám, že se to té pleti přece jen musí vyplatit. A řekla bych že jo. Jsem s ní opravdu spokojená a stala se z ní stálá součást mé pečující kosmetiky.
Maska je krémová, dobře se nanáší a lehce roztírá. Má velice jemnou nevtíravou vůni. Z aktivních látek obsahuje Squalan, makadamiový olej, kombuchu, kyselinu hyaluronovou, pentavin, vitamín E a výtažky z červeného jetele. Co je důležité, pleť je po použití zregenerovaná, naducaná, pevná a vyživená. Moje kamarádka, která s Janssnenem pracuje mi dala ještě tip, že je možné masku aplikovat v tenší vrstvě místo nočního krému. Já ale nemám ráda na pleti ten pocit úplně nevsáknutého krému a tak tento postup nedělám. Ovšem věřím, že to spoustě žen může vyhovovat. Držím se tedy svého zaběhnutého postupu, masku natřu na 15-20 minut na vyčištěnou pleť a pak vlhkými houbičkami smyju.






Omlouvám se za tu "fotokoláž" to vkládání fotek mě tentokrát hodně potrápilo.


Na fotkách vidíte 200 ml (kabinetní) balení. Běžně v prodeji najdete 50 ml dózu za necelých 600,- Já ji našla například tady a nebo je k mání v salónech, kde s kosmetikou Janssen pracují.
To by bylo o pleťových maskách asi tak v kostce vše. Ty dvě, které jsem vám představila mi dělají společnost už dlouho a doufám, že ještě dlouho dělat budou (a nikoho nenapadne je třeba zrušit!), přesto se nebráním objevování nových. Pokud máte svou oblíbenou pečující masku, ráda si o ní v komentářích přečtu.

Mějte se krásně,
tuttobene

7 komentářů:

  1. Vzhledem ke spotřebě masek u mě doma by mi bodlo to obří balení, tato vypadá dělaná přesně pro mě:)...Jinak nedám dopustit na masky Queen Helene, pak různé pytlíčkové Rivel de Loop, Balea, H&M, Verona...Nově mám masku Payot, jsem se plácla přes kapsu, a je moc fajn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Queen Helene vůbec neznám, mrknu k Tobě, jestli tam něco o nich není. Na Payot se těším, až napíšeš svoje dojmy.

      Vymazat
  2. já jsem si dnes pořídila od kawar bahno z mrtvého moře, právě ho mám na sobě :) já po janssen už delší dobu pokukuju, máš od této firmy ještě jinou kosmetiku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bahno z mrtvého moře je skvělé. Jednou se mi podařila celotělová maska přímo na místě. To byl zážitek. Krásná pleť byla vykoupená neskutečným smrádečkem. Naštěstí ty kosmetické firmy ten smrádek v tom bahně nějak zlikvidují :)
      Od Janssenu toho mám ještě kapku víc. V podstatě takový základ v péči o pleť. Postupně přidám své dojmy z nich :) Mně Janssen sednul.

      Vymazat
    2. To bych si ráda taky přečetla, zdá se mi to jako docela zajímavá značke, cena není závratná a všechno už mi dochází, tak budu "číhat" na tvoje další články.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. No, tak to abych sebou pěkně hodila a něco dalšího sepsala:) Mrkni ve svém okolí, kdo pracuje s Janssen a tam by sis mohla obstarat i vzorky toho, co se Ti zrovna hodí.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...