Stránky

úterý 2. října 2012

Rozjasňující korektory

YSL - Touche Éclat versus Sleek - Luminaire


O tomto ikonickém rozjasňovači od YSL bylo napsáno už moře slov. Nechci to pojmout jako samostatnou recenzi, ale jako srovnání toho, co se mi doma sešlo. YSL Touche Éclat (č.1) už používám pár let a znám dobře jeho benefity, ale taky nedostatky. Neočekávám od něj krytí a kamufláž kruhů pod očima. Naštěstí se mě kruhy pod očima moc netýkají. Bohužel ale pozoruju to, že se mi plíživě vytrácí jas a tonus pleti. A tady Touche Éclat pracuje opravdu spolehlivě. Má velice lehkou texturu, rozmazává se a vklepává do pleti úplně do ztracena a to tak, že nejde poznat, že bych měla cokoliv pod očima. Přesto jemnou kůži pod očima rozjasní a tím pádem ubere pár let. Používám ho i na nosoretní rýhu. Nezdá se pak tak hluboká. Aplikace ze štětečku v peru je pohodlná a přesná.  Kýžený efekt vidím po aplikaci jedné až dvou vrstev. Další se mi nepodařilo vklepat do ztracena a proto se o nějaké výrazné vrstvení ani nesnažím. Za sebe mohu napsat, že se mi ještě do ruky nedostalo nic, co by se mu na celé čáře vyrovnalo. Nedostatek vidím snad jen v ceně. Cca 700,- za 2.5 ml to je docela drahá sranda a pokud si jej někdo pořídí právě na ty kruhy, které spousta prodejců avizuje, že se jich zbavíte, pak chápu, že je to zklamání. Dále bych ho určitě nedoporučila mladé pleti, která má tonus a jas od přírody v kondici. Tady se mi zdá naprosto zbytečný.


Sleek - Luminaire Highlighting Concealer (č. 01) jsem si pořídla na zkoušku, jestli se mi náhodou nepodaří kápnout na levnější alternativu. Bohužel nepodařilo. To, že jsou vlákna štětečku tvrdší jsem ochotna skousnout, co ale neskousnu je jeho textura. Je mnohem hustší a tím pádem zalézá do nejjemnějších vrásek. Hůř se rozmazává a nedá se vklepat naprosto do ztracena. A navíc mi pleť pod očima vysušuje. Spíš než rozjasňující efekt poskytuje ten krycí. Možná by mohl řešit právě ty kruhy pod očima. U mě by se uživil spíš jako korektor na zamaskování drobných nedostatků.  Cena 221,- za 3 ml. Objednávala jsem zde .


Na rozjasňovače já slyším, tím pádem jsem dobrý materiál pro výrobce. Zvlášť teď, když po večerech vysedávám u blogu. To jde jas nenávratně do háje. A možná přibudou i ty kruhy! Hodně času mi totiž spolkne focení a vyhledávání nějaké té krasavy na pozadí.





Pár srovnávajících fotek:

Po nanesení z pera. Vlevo YSL, vpravo Sleek


Lehce rozteřeno.  Vlevo YSL, vpravo Sleek



Po důkladném rozetření



A co vy, používáte rády rozjasňovače? Které se vám osvědčily? Krásné úterý a jasný pohled přeje tutto bene!

14 komentářů:

  1. Krásný článek. Přesně tento Touche Éclat(ten samý odstín)mám doma i já a asi je to přesně tak jak píšeš. Ne že bych měla náct, za chvilku mi bude třicet, ale ještě mám pleť samu o sobě celkem projasněnou a na tmavé kruhy pod očima netrpím. Takže ocenit ho nedokážu a doma se mi válí už přes rok použitý jen párkrát, aby se neřeklo. Možná přijde jeho čas:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, na všech fotkách vypadáš svěže :) Pro Tebe zbytečnost! Mně už 30 bylo v kdysidávnu :/

      Vymazat
  2. rozjasnovace nepouživám :) ale ten YSL se mně líbí moc :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně taky :) Ale doporučuju někde v parfumérce vyzkoušet. Ať si je člověk jistý, že je to opravdu to, co hledá a ocení.

      Vymazat
  3. Zatial najlepsia recenzia na YSL , fakt mam pocit, ze som sa dozvedela nieco nove, nielenze zakryva kruhy pod ocami, u mna mas +
    pozyvam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké srovnání ;).
    Akorát moje kruhy pod očima zamaskují pouze a jen černé brýle... na to ani YSL Touche Éclat nestačí. Ale statečně používám dále - ono co kdyby, že jo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, tak já ti donesu ten Sleek Luminaire, ten je víc krycí. Ten by snad i na ty kruhy byl. Asi Ti ale nebude sedět odstín, ale můžeš vyzkoušet, jestli je k čemu :)

      Vymazat
    2. Tak to budu moc ráda. Doufám, že kruhy zakryje a mé oční vrásky nechá na pokoji ( ony tedy nevznikly věkem, ale od smíchu, to je jasné, ale jsou tam...;) )

      Vymazat
  5. Koukám, že jsem asi neposkytla úplně relevantní recenzi :D Mně ten Luminaire právě vyhovuje, že se mi dobře roztírá a drží mi celý den, i když si celkem dost kolem očí hrabu prsty. Kruhy to taky skryje skvěle, no a dokonce i sem-tam pupínek. Dle mého nerozjasňuje - to mi ale vůbec nevadí, rozjasňovače nemusím. A nikam mi taky nezalézá, ale to bude zřejmě tím, že ve svém věku ještě nemám tak úplně "nárok" :-/ Takže proto ta moje nerelevantnost...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Luminaire, jako rozjasňovač nic moc, jako korektor ano. YSL je na tom opačně :)

      Vymazat
  6. O tom sleeku jsem přemýšlela, ale teď nad koupí váhám ještě více. Já používám rozjasňovač od Cllinique a jsem maximálně spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud máš pleť pod očima ještě od přírody hezky naducanou a napjatou, tak bych se ho nebála. Pokud bojuješ s jemnou skorou papírovou kůžičkou jako já a jemnými vráskami, pak už ho nedoporučuju.
      Nicméně uplatnění našel jako korektor :)

      Vymazat
  7. YSL mám a hned jsou koupila ve slevě radši dva :D už ho nedám z ruky
    Blondies z BlondiesBOOK

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...