Stránky

středa 10. října 2012

Rozpuštěný a vypuštěný!




Původně jsem měla v plánu psát o něčem jiném. Ale čerstvá zkušenost s novinkou, která se u mi dostala přes práh domu, změnila mé plány. Potřebovala jsem si koupit gel na odstranění nehtové kůžičky. Přiznám se, že tyto produkty jsou pro mě okrajová záležitost a příliš je nesleduju. Jednou za uherský rok, když gel dojde, se jednoduše zastavím v drogérii a popadnu první, který vidím. Tentokrát mi osud přihrál do cesty essence fast cuticle remover. Tak rozporuplné pocity jsem snad co se týče kosmetiky ještě nezažila.


Gel má změkčit a připravit kůžičku na odstranění během 15 sekund. To by sedělo. Kůžička jde krásně a lehce zatlačit , včetně té super jemné, která se většinou ne a ne z nehtu hnout. Aplikátor je taky fajn, gel se dobře nabírá a nanáší. Tvarem připomíná zkosené pomerančové nebo růžové dřívko na zatlačování kůžičky. Ale s aplikátorem bych to nezkoušela. Nezdá se mi dostatečně pevný a precizně zkosený. Použila jsem pomerančové dřívko a šlo to skvěle. Potud naprostá spokojenost.

Z čeho jsem ale silně na rozpacích je to, že gel obsahuje alkálie (=silné zásady, mezi které se řadí i louh), což mohli na rovinu napsat žíraviny. Na obalu sice nechybí instrukce, že si mám po aplikaci umýt ruce, vyhnout se kontaktu s očima, může způsobit slepotu a hlavně skladovat mimo dosah dětí. A tady je kámen úrazu. Já strašně nerada doma skladuju vše co musí být mimo dosah dětí  (alkohol se nepočítá:). A s tímto gelem mi přibyl další fujtajbl, který si žádá extra zacházení. Momentálně jsem ho zašila na tu nejvyšší možnou polici.

Pro úplnost ještě musím napsat, že jsem žádné podráždění necítila. Taky jsem si hned poslušně mazala umýt ruce do koupelny a nehty jsem ošetřila Avoplex olejem od OPI, o kterém jsem psala tady. Co se týče výsledku jsem maximálně spokojená. Co se týče složení je tomu přesně naopak.

Nicméně i tak jsem zvědavá, jestli mi do rána nezůstanou na rukou jen ohlodané kostičky. A nebo v horším případě bude mít policejní inspektor Trachta případ:o
zdroj: http://www.meteleskublesku.cz/?movie=47

Ale zpět do reality. Otázkou je, jestli se používání tohoto gelu neodrazí za pár týdnů na stavu nehtů. Máte s ním někdo dlouhodobou zkušenost? Vyhodit či nevyhodit?

PS: Hlásím, že prsty jsou v naprosté kondici. Post dávám na blog vlastníma rukama :) Měla jsem připravený i záložní plán B. Doťukat to sem čínskýma hůlkama!
Krásnou středu vám přeje,
tutto bene!

14 komentářů:

  1. Já tyhle výrobky teda vůbec nemusím, měla bych pořád strach, že si sáhnu do oka apod. a ve výsledku bych tu věc vůbec nepoužívala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě to. Mě navíc nahlodává strach, že se k tomu domáknout děti. Ikdyž momentálně je pro ně nedosažitelný. Pořád je ve mně velký rozpor . Bezvadný výsledek, ale s docela velkým svinstvem.

      Vymazat
    2. Miluš, kdepak, to je právě o tom, že tu tekutinu máš na rukou jen po dobu úpravy kůžičky, pak to jdeš smýt. No a když si kůžičku upravuješ, tak většinou přitom nemáš volné ruce k sahání si do oka :) Toho bych se nebála vůbec...
      Verunka

      Vymazat
  2. Neznám, kůžičku neošetřuju i když bych měla(zrovna dneska jsem odklikla Lemony Flutter od Lush, ten mi s kůžičkou snad pomůže). Článek mi připomněl proč nemám ráda Seche Vite, taky takový menší jed, dokonce je na lahvičce napsáno, že ho nemají používat těhotné ženy. Nicméně používám ho, ale příště bych asi sáhla po něčem méně agresivním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Seche mám taky. Tak to je ze mě úplná "jedubaba" No uvidíme, jestli půjde nebo nepůjde z domu.

      Vymazat
  3. Začátek vypadal dobře,ale myslím, že počkám zhruba měsíc, co to s tebou udělá. Jakmile v příspěvcích najdu spoustu překlepů, je mi jasné, že už píšeš hůlkami nebo chrastícími kostičkami... V tom případě od koupě upustím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děláš si ze mě lakmusový papírek :))) a děláš dobře!

      Vymazat
  4. Mám doma podobný výrobek taky od Essence, ale je ve světle oranžové poloprůhledné tubičce. Tam jsou zase obsaženy nějaké kyselinky. Myslím, že takováhle nějaká agresivnější chemie v těchto výrobcích být aspoň v malém množství musí, aby vůbec fungovaly. Je teda fakt, že u mého výrobku se nepsaly žádné výstrahy o dětech apod., jen o tom umývání rukou. A ruce mám pořád celé, takže zatím o změně neuvažuju (ačkoliv jsem chtěla Cuticle Eraser od CND, ale nebyl :( ). Navíc se bez toho bohužel neobejdu...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že jsem takhle rychle a lehce nikdy kůžičku neodstranila. V tom je výborný. Jak už jsem ale psala, s ohledem na děti se cítím mnohem lépe, když mám takových fujtajblů doma co nejmíň :/
      Možná mrknu i na ten oranžový. Ale asi nejsem schopná posoudit, který z nich je menší svinstvo.

      Vymazat
  5. Já mám celkově z výrobků od Essence rozporuplné pocity. Některé jsou naprosto skvělé a některé letí po prvním použití do koše ( no tak ne, no...při moji vrozené šetrnosti je zakládám do archívu " co kdyby " ). ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Archív "co kdyby"? To musíme probrat :) Já si tak v davové psychóze na jaře koupila 2 laky. Oba šly z domu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No laky ze staré kolekce byly ještě v pohodě. Ale ty nové ? Normálně mi lak na nehtech vydrží minimálně 5 dní, tenhle se loupe už druhý den. Grrr

      Vymazat
  7. milá tutto, ja by som sa to pri mojom malom doma nemohla mať, ten má vyvinutý šiesty zmysel na hľadanie takejto alchýmie :/ ...to vieš, ľudstvo je docela premnožené, treba to nejako redukovať :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to jasné. Jen bych nerada redukovala koholiv ze svého okolí :)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...