Stránky

úterý 16. října 2012

Tužka na oči Guerlain - Khôl Me Ebony




   Předně bych chtěla upozornit, že tužkami na oči jsem nepolíbená. Ano v raném mládí vzpomínám na pár barevných exemplářů, které prošly mýma nezkušenýma rukama. Ovšem když už jsem měla dost rozumu, uznala jsem, že na mně mnohem lépe vypadá tenká linka, kterou vykouzlím pomocí stínu a tenkého štětce. A tak jsem si vice jak desetiletí (ano chápu, že je to pro většinu z vás zcela nepochopitelné) vystačila bez tužek na oči. Proto tento post nechápejte jako recenzi. Na tu jsem vážně ten nejméně vhodný člověk. Spíš je to takový můj postřeh.
   Tužka je měkká tak akorát. Nedře, ale taky nijak výrazně neklouže po víčku .Je-li dost ostrá nakreslí precizní tenkou linku. V tomto bodě jsem spokojená. Nevypadám dobře s širokoproudou linkou. Nikdy jsem nechápala oblíbenost samoořezávacích tužek. Možná jsem neměla štěstí, ale vždy to byly kusy, které malovaly linku širokánskou. Součástí balení je i ořezávátko.
   Odstín Khol me Ebony je středně až tmavě hnědý s neutrálním šedým podtónem. Na mně bleduli linka nepůsobí tvrdě. Je pravda, že stínové linky působí ještě měkčeji. S žádnou tužkou vám ji bohužel nesrovnám. Jediné proč jsem se k nákupu vybičovala bylo slovo Sleva v těsném závěsu slova Guerlain :) Tužku jsem opět kupovala na elninu.

Jeden tah

Po setření kapesníčkem


Hodně tenká linka na horním víčku. Snad ji postřehnete :)
   Používáte rády tužky na oči? Které značky se vám osvědčily? Preferujete tenkou nebo silnější linku?

Krásné úterý,
tutto bene


14 komentářů:

  1. Tužka má přesně takový odstín, jaký používám nejraději. Tužek mám doma několik, žádné super značky. Má nejoblíbenější(nejdéle vydrží a dobře se s ní maluje)je voděodolná vysouvací tužka od Essence. A linku preferuju užší, na ples nebo nějakou jinou večerní událost ráda použiju gelovou černou linku, tlustou s ocáskem(nevím jak jinak to napsat)...Jo a na elninu nakupuju taky často:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gelová linka, to je pro mě další level. Tak doufám, že mi to nebude trvat další desetiletí, než se rozhoupu :)

      Vymazat
  2. Safra, už ji tam nemají...Pozdě...Co mi to děláš...
    Linky nosím pořád, spíš širší až široké. Preferuju nestíratelné a používám monotématicky pouze tmavě hnědou (nejraději Artdeco, Chanel a Dior).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jó, Ty jseš echt LINKOVÝ typ! Takové linky jako sluší Tobě v tom bych já vypadala jako "heroinová princezna" Tohle nemám ze své hlavy, ale přečetla jsem si to přirovnání na sofastars a příjde mi naprosto trefné :)

      Vymazat
  3. Opět zajímavé téma. Používám (občas) černou tužku od Hauschky http://www.yinyang.cz/drhauschka/dekorativni-kosmetika/ocni-linky/. Není ani tvrdá, ani měkká, ale nesmím mít mastnější oční krém - pak se rozmazává. Od Guierlain jsem nezkoušela, ale když se naskytne dobrá akce, zkusím také nějakou, asi hnědou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem nevěděla, že Hauschka má i dekorativní kosmetiku. Omrknu, dík:)
      Jinak já měla na výběr černou, fialovou (vypadala vcelku decentně) a právě tu hnědou.

      Vymazat
  4. Já jak kdy:)Na denní líčení poslední dobou používám jen klasický tmavě šedý stín a pokud chci něco výraznějšího, tak používám fix. Tužky mám od estee lauder a jsou fajn, ale kdyby byly trochu měkčí, tak bych se nezlobila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě fix by taky přicházel v úvahu. Díky :)

      Vymazat
  5. tužka je tak krásna, všetko čo guerlain posunie na trh kozmetický trh, je jednoducho krásne :D snáď sa k niečomu od nich raz dopracujem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se dopracuješ :) A věřím, že budeš spokojená!

      Vymazat
  6. Skvele...Guerlain mam opravdu rada a zadny z jejich vyrobku me nikdy nezklamal. Navic krome dokonale kosmetiky maji jejich serepeticky i nadherny obal:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, tohle byla ta nejlepší tužka co jsem kdy měla ( měla jsem ale černý odstín) . Teď mi došla a s lítostí jsem zjistila, že už se nevyrábí :( Nemáš zkušenost s nějakou podobnou? - tmavý pigment, dobře držící, nerozmazávající, měkká tak akorát a s tenkou špičkou pro tenkou linku? Moc bys mi pomohla <3 díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S černých mám oblíbenou L'Oréal gel matic, nedá se ale zastrouhat je vysouvací. Krajem se dá nalíčit i poměrně dosttenká linka. Co se týče výdrže, nerozmazávání, tak to splňuje všechny Tvoje požadavky. Psala jsem o ní teď nedávno, bude to v letošních březnových nebo dubnových postech. Super tenká libka jde i jejích fixem, ten tam je taky.
      Od téhle guerlain mi už zbývá snad jen 2 cm a opravdu to byla jedna z nejlepších tužek!

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...