Stránky

středa 31. října 2012

Vyhlášení 1. giveaway

Předem bych vám všem chtěla poděkovat za hojnou účast. Moc mě potěšilo kolik se vás nakonec zúčastnilo. A protože jsem dnes super rychlá (sama se divím), vítěze vyhlásíme už odpoledne. A na koho se usmálo štěstí?
V prvním tahu vylosovala malá parádnice výherce krásnokrabky a Bene krásnokrabku vyhrává Ilísek95 :)




V druhém tahu losoval malý, mlsný princ výherce Tutto mlsnokrabky. Štěstí se tentokrát usmálo na Lucifrid :)



Na losování dohlíželi Tutto i Bene v jedné osobě. Výhercům gratuluji a 3x hip, hip, hurá! A vy ostatní nemusíte být smutní, určitě si brzy zasoutěžíme znovu:)

Mějte se krásně,
tuttobene!

20 komentářů:

  1. Oběma holkám moc gratuluju :)) Užijte si boxíčky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jeee, dekuju moc :))) to padne pristi tyden, co Luc a Bebe? ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, vědět, že budete slavit spolu, tak bychom soutěžili alespoň o sedmičku vína:)

      Vymazat
    2. jak znam Bebe, tak z Moravy neco doveze :D

      Vymazat
  3. gratulujem tejto šťastlivej dvojici

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluju k výhře, holky - užijte si to...
    Milá Tuttobene, že tys to zmanipulovala!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Možná Ti bude útěchou, že mě zatím taky giveaway míjejí:)

      Vymazat
  6. Lucifrid, gratuluju! ze bych preci jen dojela :-D?!?!?

    OdpovědětVymazat
  7. Vážně dohlíželi Tutto i Bene a Vivi nevyhrála? :-D To jsem z toho paf! A po té drobné stížnosti mi nezbývá než pogratulovat šťastným výherkyním a už teď se těším, až tu zkusím štěstí příště ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tutto i Bene osobně:) Neboj mám v merku nějaké perly:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...