Stránky

neděle 4. listopadu 2012

Daily routine



Na základě jednoho přání, jsem se rozhodla napsat příspěvek na téma běžná denní péče o pleť.
Celá parta pohromadě


Čištění
Už pár let jsem spokojená s micelárkou Sensibio od Biodermy. Zatím je jedna z nejlepších, co se týče odlíčení očí. Nepoužívám voděodolný makeup a nemám super citlivé oči. Odlíčení jde snadno a nedráždí. Navíc se mi líbí, že nepotřebuju dva výrobky na odlíčení pleti a oči a stačí mi jeden. Jediné mínus je její nahořklá pachuť. Tak ale nehodlám ji pít, že jo. Ovšem kdyby čistě náhodou někdo měl neodkladnou touhu mě líbat, tak mu to přece nebudu znepříjemňovat, no ne. Navíc té pachuti se zbavím pomocí dalšího přípravku.

A tím je hydratační Face Tonic s PCM kompexem od Janssen. Používám ho na dočištění a tonizaci. Je naprosto jemný s příjemnou parfemací a zanechává pleť tonizovanou a hebkou.


Péče
Ranní péči zakončím hydratačním krémem. On je to spíš gel. No prostě konzistence je něco mezi gelem a lehkým krémem Aquatense Moisture gel - Janssen. Chvilinku mu trvá než se vsákne, ale hydratuje hodně obstojně. Obsahuje mořské řasy, kyselinu hyaluronovou, panthenol, vitamín C a vitamín E.
Večerní péče je kapku náročnější. To většinou použiju navíc hydratační sérum, o kterém jsem psala zde. Pleť mám spíše smíšenou, ale objevují se mi na ni přesušená místa, v horní partii na lících a po stranách čela.
Na něj pak dám vital+ cream  Inspira Suisse Absolue (taky z produkce Janssen). Velice slušně pokožku vyživuje a obnovuje a pleť je po něm jemně vyhlazená. Prostě mám po něm pocit opečovávané  a naducané pleti. Obsahuje výtažky z protěže alpské (chrání před volnými radikály a zjemňuje), jitrocelu (urychluje hojení), pentavin (zvyšuje hydrataci), kolostrum (extrakt bohatý na enzymy vitamíny a minerály, omlazuje, vyhlazuje a revitalizuje). No koukám, když to tak čtu, že už potřebuju docela silné borce.

Oční okolí
Nakonec pokud mě neskolí lenost, ještě máznu něco málo pod oči. Střídavě používám chaldivý hydratační gel Multi-Aktiv od Dr. Belter (k sehnání v kosmetických salónech nebo na netu) a nebo protivráskový lehký krém od Clarins (Multi-Regenerante Baume Anti-Rides). Má  minimalizovat drobné vrásky. Tak upřímně, drobné vrásky jsou moje věrné kamarádky a těch mě opravdu nezbavil, Jestli přibývají další nejsem sto postřehnout. Já bych řekla, že se trochu činí na poli elasticity. Pleť okolo očí je snad kapku pružnější, ale zase se nemůžu zbavit pocitu vlastního subjektivného vnímání. Každopádně je příjemný, nedráždivý a mě hřeje u srdce, že pro své oční okolí něco dělám. Nicméně určitě v dohledné době pořídím na základě Miliny recenze tento protivráskový Clinique. Recenze a výsledky byly opravdu přesvědčivé.


vlevo: Aquatense Moiture Gel, vpravo: Inspira vital+ cream


vlevo: hydratační oční gel - Dr. Belter, vpravo: oční krém Clarins
Janssen kupuju a Dr. Belter kupuju v kosmetickém salónu, obojí je k sehnání i na netu, Biodermu v lékárně a Clarins jsem koupila na elninu. A co vaše daily routine? Bez čeho si nedokážete představit péči o pleť?

Krásnou neděli vám přeje
tuttobene!

23 komentářů:

  1. Tak tyhle kosmetické značky kromě Biodermy vůbec neznám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas neznám spoustu jiných :) V tomhle jsou blogy fajn, člověk v nich najde nekonečnou inspiraci.

      Vymazat
  2. Taky ještě neznám, ale popisuješ to tak, že mě jímá chuť to vyzkoušet....
    A moje rutina: čištění šlehačkou od Biodermy, sérum, krém a oční gel od Sothys... Můj nedávný objev, ze kterého jsem vážně nadšená...

    teta USB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. USB, mě zas pro změnu z čistého rozmaru zajímá Sothys,
      Tutti Frutti:)

      Vymazat
  3. ja by som to zhrnula asi tak, že buď to priveľmi preháňam alebo to úplne zanedbávam (ale to len keď sa nelíčim) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco jako Jing a Jang, jo :) Určitě to hezky vyvažuješ.

      Vymazat
  4. Hauschka: ráno čistící krém + tonikum + oční krém + (v létě pleťový olej, v zimě růžový krém, občas prostřídám s regeneračním olejem Salus). Večer: čistící mléko + tonikum. Micelárku od Bioredrmy jsem zkoušela, ale měla jsem pocit filmu na obličeji. Ostatní - Janssen, Clarins, soltys, Dr. Belter - jsem nikdy nezkoušela. Ale okouzlil mě vyrovnávací měsíčkový krém od Lavery (ze vzorku), který po vypotřebování nahradí růžový krém od Hauschky. Také oční růžový krém od Weledy jsem měla ráda, teď ale není k dostání...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten růžový krém od Hauschky si dost lidí chválí. Já jsem před ho měla před léty a bylo to úplně na nic. Chybu jsem udělala ale já. Zvolila jsem ho úplně nevhodně, bylo to úplně mimo můj typ pleti.

      Vymazat
  5. ani ja som tieto značky doteraz nepoznala /až na biodermu/ ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Moje péče je trošku složitější, ale to bude věkem, jinak Clinique mohu vřele doporučit. Momentálně používám jedno sérum a je to skvělé, nemám skoro vrásky a prodavačky mi nabízejí krémy pro mladé, takže jsem potěšena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To potěší:) Hlavně je to dobrá vizitka toho, jak se o sebe staráš a co používáš :)

      Vymazat
    2. JEŠTĚ složitější? Lidi, vy mne ničíte!

      Vymazat
  7. Díky, na to jsem čekala....ovšem nečekala jsem, že denně použiješ celou drogerii. JAK myslíš jako předčištění a dočištění...?
    No nic, ten Janssen mne zaujal, začnu se po něm pídit, a ještě se mi líbí ten tonic. To nikdo moc nepoužívá a nikdo mi nic nechce poradit.

    Na ty hnusné věci pod očima, nechci to sem psát, začíná to na vr..., jsem začala používat Lauder Perfectionist CP+R (pozor, ještě je starší verze CP a ta není tak dobrá). Zkus si říct o vzorky, je to poměrně novinka, nedávno jich měli hromady tučím v Sephorách a ve Fannu. Účinek okamžitý, vem si tak 2-3 vzorečky, to ti vyjde na 7-10 dní a to už výsledek poznáš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, jo drogérie patří už od dětství mezi mou Top Ten:)
      Biodermu mám na čištění, místo čistícího mléka a odličovače na oči. Tonic (v podstatě pleťová voda) ten hezky zatahuje póry a kapku vypíná. Navíc tak pěkně voní, prostě musím, musím ho použít :)

      Jó a díky za tip na VRÁSKY okolo očí:) Mrknu po něm.

      Vymazat
    2. Fakt? Funguje to nejen na vr..., ale i na pokročilé pytle???

      Vymazat
  8. Zajímavé produkty! Tu micelárku od Biodermy mám taky a budu si jí už snad navždy kupovat!:-D Jinak mě zaujal ten gel Janssen a ten oční krém Clarins:) Můžu se zeptat na kolik tě vyšel ten oční krém prosím?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem ho v nějaké akci na elninu a vyšel něco kolem 500,-. Běžně se dá sehnat tak okolo 850,- za 20ml.
      Bioderma na odličení je vážně skvělá :)

      Vymazat
  9. Ta kosmetika Janssen mě docela láká. Ještě jsem od nich nikdy nic neměla, ale asi to budu muset brzy změnit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je to věčné blogové pokušení. Mě taky láká kdeco, co je někde zmíněno nebo opěvováno:) Ale Janssen je vážně fajn, mají docela precizně rozdělené řady nejen podle typu pleti, ale i požadavků nebo co je třeba řešit.
      Dooporuřuju alespoň vyzkoušet :)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...