Stránky

úterý 6. listopadu 2012

Dejte si do žufánku, ehm do nosánku!


Před pár dny jsem vám zde dávala tip na vánoční dárek pro ženy. Dnes mám tip na dárek hlavně pro vaše mužské protějšky. Ale vlastně nejen pro ně. U Žufánků najdete dárky pro všechny, kterým už bylo osmnáct :)


Já jsem na ně narazila už dávno u pana Cuketky na jeho blogu. Tehdy jsem si říkala, že tohole je dobrý tip na vánoční dárek. Samozřejmě jsem si nic nepoznačila. Naštěstí mě tentokrát má pamět podržela a z nějakého mně záhadného důvodu si zdroj inspirace zapamatovala. Tak jsem koukla opět k Cuketkovi a za chvíli odkaz na Žufánky našla.
Žufánek je rodinný ovocný lihovar z Boršic u Blatnice, který dbá na tradici výroby a jeho mottem 100% přírodní produkty. Sympatické určitě je, že se jedná o lokální produkty a koupí ráda podpořím českou firmu.
Zatím jsem odzkoušela klasickou slivovici. Nejsem znalec a ani pravidelný pijan ovocných destilátů. Tahle mě krásně zahřála, ve vůni i chuti šly cítit švestky a hlavně mě z ní „nestřeplo“.  Jako zimní „antibiotikum“ se mi zdá perfektní.
Dárky jsem se snažila vybrat trochu propracovanější. Vidíte je na fotce. Pro chlapy jsem vybrala Slivovici a Vinovici, oboje uložené v dubovém sudu a pak stočené do krásných půl litrových lahví (mně se teda líbí). Pro ženy jsem vybrala Ořechovici a Višnovku. Ty jsem bohužel nestihla nafotit, děti mají oči všude a já bych jim pak horkotěžko vysvětlovala, že mi ty dárky Ježíšek jen zapůjčil. Ostatně podívat se na ně můžete na stránkách Žufánku.

Doufám, že vám můj tip byl alespoň trochu užitečný. A opět si ráda přečtu vaše tipy na dárky, hlavně pro muže:)
Krásné úterý,
tuttobene.

22 komentářů:

  1. Hezký tip... Z vymýšlení dárků pro chlapy mám už teď kopřivku... Opravdu nevím, co jim koupit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový praktický tip :) S dárkama pro chlapy je vždycky problém.

      Vymazat
  2. Díky za tip. Pro mého milého to sice nebude (tvrdý alkohol nepije), ale pro kamarádku by byla višňovice přímo stvořená :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já taky vzala tu višnňovku (likérek) pro kamarádku :)

      Vymazat
  3. Paráda. Zrovna včera jsem s hrůzou zjistila, že rodiče slaví ve středu stříbrnou svatbu, takže už mám objednáno :) Naštěstí za nimi jedu domů až příští týden, takže to snad stihne dojít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se Ti tip hodil :) Šlo to rychle. Záleží na způsobu platby. Já platila kartou a přišlo to do druhého dne.

      Vymazat
    2. Tak to funguje jako první pomoc!

      Vymazat
  4. Jej, taťka je slivovicovej, tak tohle je velice užitečný tip! Díky moc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se tip hodí :)

      Vymazat
    2. Jojo, už jsem tam objednala :-)

      Vymazat
  5. Slivovici máme svoji a jinak tvrdý alkohol u nás moc nejde...Ale kvalitním přívlastkovým vínem ( a ponožkama ) nikdy nic nezkazím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přívlastkové víno je taky fajn, letos ho vystřídala právě ta vínovice. A teď si lámu hlavu ještě nad dalšími dárky :)

      Vymazat
    2. S dárky pro děti to bylo vždycky v pohodě, ale s těma chlapama je to fakt těžké...Když jsem se muže ptala, co by rád viděl pod stromečkem, tak prý novou motorku. No a když ne, tak ponožky. Tak jo no.

      Vymazat
    3. Tvůj muž srší humorem :) Máš pravdu, taky pro děti ze sebe vysypu dárky na počkání :)

      Vymazat
  6. Více než užitečný! Tohle bych možná přítelovi pořídila, ten by koukal:) Fakt super nápad:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem to nepasala nadarmo :)

      Vymazat
    2. no jejda, už přemýšlím o ořechovce, mňam...

      Vymazat
  7. Jak chutná vínovice?
    Letos nic nekupuju, jemu stačí, že jsem doma, uvařím (uáá!) a jdu včas (VČAS!) spát. Dříve jsem kupovala knihy, letos jsem slíbila napéct (jako cukroví), že jsem si to já blázen předtím nerozmyslela!
    No ale je to hlavně proto, že poslední roky býváme na Št. den pryč, nenávidím Vánoce. Loni jsme si to teda rozmysleli, kvůli dítěti jsme se vraceli na Jéžiška z Istanbulu. Přiletěli jsme v poledne do Budapešti a ve čtyři jsme zasedli na Moravě u babičky k rybě. Uklizeno, navařeno, dárky pro haranta zabalené pod stromečkem. To jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vínovice je pro frantíky koňak a pro ostatní brandy. No prostě je to dobré!
      Taky kupuju knihy :) Letos mi dala na nějaké tipa USB.
      Vánoce máš ošéfované. Já je mám ráda, scházíme se celá rodina už na Štědrý den, rozdělíme si, kdo se o co postará, nikdo se z příprav nehroutí. Logisticky jsme to dotáhli do ideálního stavu.

      Vymazat
  8. Ja myslim, ze to je velmi vhodny darek i pro zeny:D

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...