Stránky

středa 21. listopadu 2012

Elizabeth Arden Spa Daily Gel Cleanser



Příjemnou středu všem. Dnešní článek bude o outsideru mezi mými čistícími přípravky, který ve své podstatě ale žádným outsiderem vlastně není. Tento průhledný čistící gel na pleť jsem si vybrala jako dárek za nasbírané věrnostní body na elninu. Nic jiného mě z nabídky nezaujalo. Čistící gel sice není produkt, který bych běžně používala nebo kupovala. Taky mi doma nějaký ten týden ležel, než se mi zachtělo ho vyzkoušet. Nejdřív jsem frkala nad balením. To zrovna moc velkého ducha nemá. Dejte mi na něco gelového šroubovací uzávěr a já budu brblat. Při prvním odšroubování se mi gel začal vylívat do víčka:( Nakonec tedy musím dát balením dnem dolů a odšroubovat, pak teprve se snažit gel vytlačit. Nic nepřekonatelného to není, ale bezproblémové taky ne. Samotný gel na čištění mě mile překvapil. Čistí výborně, lehce pění, nedráždí ani nijak nepálí a pleť nechá jemně vypnutou. Parfemace je hodně jemná, myslím, že pro většinu bezproblémová. Určen je pro všechny typy pleti. Mně se opravdu zdá naprosto v pohodě, nicméně s hodně citlivou pletí bych byla opatrná. Na obalu jsem se nikde složení nedopátrala, jen toho, že obsahuje minerály a vitamíny, ovšem jaké, to mi zůstalo utajeno. Rozhodně si nedělám iluze, že se jedná o bůhví jak eko-bio friendly produkt, ale to není to, co by mě zrovna příliš pálilo. Důležité je, že čistí opravdu dobře a přesto jemně. Nicméně micelárku (více zde) u mě hned tak něco z jejího trůnu nesesadí.

EA Spa Daily Cleanser je příjemný produkt, který bych si možná znovu obstarala nebo koupila. Za příjemnou cenu 139,- za 150ml jsem ho našla třeba tady. A co vám, líbí se?

Mějte se hezky,
tuttobene.

8 komentářů:

  1. tuby moc nemusím, ale ten kovový uzáver sa mi páči :D vo všeobecnosti mám k čistiacim gélom pozitívny vzťah, v sprche s nimi zmyjem všetok bordel naraz :) momentálne používam moju milovanú a/rcha/ngeliku ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to mě taky napadlo, že pro sprchomily, což jsem taky, je to pohodlný způsob odlíčení :)

      Vymazat
  2. Se svou citlivou a alergizující pletí raději nebudu experimentovat,ale vypadá to dobře.
    Kdysi jsem zkoušela nějaký čistící gel s čajovníkem od Dermacolu (byl celkem fajn) pak jsem měla něco od Garnieru(ten mi však nesedí obecně).
    Nedám dopustit na čistící šlehačku od Biodermy,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To raději neexperimentuj. Já šlehačku nejraději na štrůdl, ale teď si ještě pár dnů musím nechat zajít chuť, však ty víš:D

      Vymazat
  3. vyzerá veľmi príjemne, rada by som to vyskúšala ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Docela se mi zamlouvá a je za fajn cenu :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...