Stránky

pátek 16. listopadu 2012

Estée Lauder – Pure Color Long Lasting Lipstick, odstín - Pink Parfait





Tuto rtěnku nemám v jejím klasickém prodejním balení, ale v jejím reklamním provedení. Byla součástí kosmetické taštičky, kterou jsem v Douglasu dostala k nákup make-upu. Pokud by někdo uvažoval nad její koupí, tak snad mu alespoň trochu rtěnku přiblížím. Na první pohled se jedná o nijak zvlášť originální, chladný, středně růžový odstín s  shimmerem. Ale na rtech, to už je jiná liga. Nejenže odstín vypadá decentně i přes ten frost look, ale navíc má moc příjemnou texuru. Po rtech lehce klouže, pro sytější odstín je třeba nanést alespoň 2 vrsty. Má jemně nasládlou vůni. Ale co je její největší pozitivum, vůbec nevysušuje, nezvýrazňuje šupinky a nezalézá do rýh na rtech. Pokud nestihnete použít konturku, nic zásadního se neděje. Nenazvala bych ji Long Lasting, výdrž je tak kolem 2 hodin a to bez jídla a pití. Možná, že tmavší a sytější odstíny jsou na tom lépe. Ale jakýpak je problém si rty znovu natřít :). Na klasické prodejní balení a výběr odstínů se můžete podívat sem.
Určitě bude slušet světlým letním typům. Mně se tak do rukou dostala zajímavá rtěnka, která mě příjemně překvapila svojí texturou a zvažuju, že si příležitostně vyberu další odstíny. Přece jen ty dárkové taštičky k nákupu mají něco do sebe :)






Obdobné odstíny asi v drogérii najdete, ale rozhodně né podobnou texturu. Alespoň já na ni ještě nenarazila. Líbí se vám odstín? Udělal vám někdy radost nějaký dárek k nákupu?

Krásný nadcházející víkend přeje
tuttobene.

20 komentářů:

  1. Mám podobných odstínů hodně, ale pořád mě lákají:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný odstín! Taky bych ho nenechala ležet ladem :-) Mně udělají radost všechny dárky k nákupu! Kromě sprchových gelů, jelikož s nimi vůbec nevím, co dělat, protože nemáme sprchu :-D

    OdpovědětVymazat
  3. moja oblubena znacka :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za kladné ohlasy. Vidím, že se odstín líbí. Tentokrát se odstínem rtěnky v balíčcích trefili do středoevropských požadavků :)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkná, co ještě bylo v taštičce?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mini řasenka Sumptuous a mini Advanced Night Repair.

      Vymazat
  6. Krásná barvička:) Já jsem taky jednou dostala rtěnku EL k nákupu a měla jsem z ní ještě větší radost, než z toho "kupovaného":)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že EL má jedny z nejatraktivnějších dárků k nákupu :)

      Vymazat
  7. Tak je tak hezká! Takže říkáš v Douglasu? Dobrá... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, v Douglasu ji dávali k nákupu EL, ale dá se koupit i samostatně:)

      Vymazat
  8. Vypadá dost dobře. A zrovna juchám, neboť mi k nákupu v Lushi přidali jako pozornost pleťovou masku. Je krásně zelená a na obličeji vypadá úúúžasně... Škoda, že to musím smýt...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta maska je fantastická, vím o kterou jde ;) Jinou nepoužívám, jiné masky dle mých zkušeností nic moc neudělají, ale tahle vážně funguje. A navíc voní trochu jako After Eight čokoládičky:)
      Verunka

      Vymazat
    2. No tak, že bych přece jen něco z Lushe vyzkoušela:)

      Vymazat
  9. A rtěnka vyzerá fakt super. Mezi odstíny bych si vybrala (a ne jen jeden :D) a textura, jak ji popisuješ, mi připomíná Rouge Coco Shine, akorát že ta je o něco dražší, nicméně taky velmi příjemná. Dobrý tip!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, připomíná, ale Coco shine je Coco shine. Zní to sice bbě a nafrfňaně, ale je to tak. Ovšem oproti Coco shine je tady cena kapku příznivější:)

      Vymazat
  10. Líbí, líbí, líbíííí...the perfect pink!

    OdpovědětVymazat
  11. krásny odtien :) ja mám 2 od essence ale vidím že pred týmto rúžom sa môžu skryť! :D

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...