Stránky

úterý 27. listopadu 2012

Feuilles Magiques - L’Occitane


    Vždycky, když příjdu do L’Occitane, znejistím. Líbí se mi interiér, líbí se mi balení výrobků, prostě celá atmosféra. Jenže, když si mám nakonec vybrat, skutek utek a já cítím určité rozčarování. Ikdyž si něco vyberu, tak mě u spousty výrobků při zjištění ceny jednoduše  přejde zájem. Né že by výrobky nebyly kvalitní, jenže přece jen, abych za trochu fajnovější sprcháč dala skoro pětistovku, to se mi příčí. Ano mají výborné krémy na ruce, ale při troše hledání se dají najít obdobné levnější alternativy. Například ten z Marks and Spencer, o kterém jsem psala tady, se mi zdá stejně dobrý. Přestože vstupuju do obchodu s přesvědčením, že tam nejednu stokorunu nechám, nakonec stojím před problémem co si mám vybrat a často jednoduše odcházím s prázdnou. 
250 ml 595,-


   Tentokrát jsem do L‘Occitane zašla z čistě pragmatických důvodů. Měla jsem narozeninovou slevu. Sortiment vcelku znám, z pěstící kosmetiky jsem nic nechtěla, z parfémů taky ne. Tak jsem  nakonec zabrousila k vánočním limitkám, které jste už určitě omrkly jinde. Z růžové řady jsem vyzkoušela třpytící tělový olej a ze zelené jsem váhala nad tělovým peelingem a tělovým mlékem. Parfemace obou řad je příjemná. Růžová řada je květinově svěží na růžovo - pivoňkovo - grepovém zkladě. U mě to nakonec vyhrála řada zelená. Kombinace svěží lehce citrusové verbeny s lískovými oříšky mi připadla tak jedlá, až si mlsné tutto prosadilo svou a výběr padnul na tělové mléko. Mléko má lehkou konzistenci, dobře se roztírá a vstřebává. Silně suchá místa asi hydratovat nezvládne, ale pro běžnou péči je jako stvořený. Docela dlouho si drží parfemaci, opravdu ji ze sebe cítím ještě dlouho po tom co jstem se natřela.  Parádivá bene si taky přišla na své, protože jestli něco v L’Occitane umí, jsou to obaly.  Zdařilá plastová lahvička s profilováním potěší nejedno očko.

    Co mě ovšem mrzí je, že jsem ke svému nákupu nedostala žádný vzorek, pozornost prostě nic. Tak nevím, jestli proto, že jsem uplatnila slevu, nemám nárok na pozornost. Nebo prostě paní prodavačka jen opomněla:(

Najde se ještě někdo, kdo je v L'Occitane stejně lehce zmatený jako já? Už jste zkoušely vánoční limitované řády? Zaujalo vás něco?

Krásný zbytek dne přeje
tuttobene.

14 komentářů:

  1. mam to stejne. uplne... miluju interiery i baleni, ale ty ceny jsou nad moje sily. To proste nedam.... mozna bych i usetrila, ale proste a jednoduse NECHCI - zas tak uzasny mi totiz neprijdou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, v momentě kdy v L'Occitane zapojím rozum, odcházím s prázdnou.

      Vymazat
  2. aj ja keď uvidím cenu si to rozmyslím xP :D
    ale keď ich balenia sú také ňuňu

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, cena je poměrně vysoká...
    A říkáš - ŽÁDNÝ dáreček???
    Tak to tůdle!

    OdpovědětVymazat
  4. zo začiatku som sa motala v obchode aj pol hodinu, kým som sa odvážila niečo kúpiť (teda kým som strávila tú cenu) :) majú ich mimochodom nehorázne premrštené, ale niektoré produkty milujem a kupujem napriek prehnanému navýšeniu. Sprcháč som inak nikdy nekúpila, to ani náhodou... So vzorkami ma poriadne se.u, keď čítam zahraničné blogy, na ktorých pošlú zákazníkovi vzorky aj pri objednávke krému za 7 eur + poštovné zadarmo, pričom tu urobíš nákup za 50 eur a nedostaneš ani ho.no !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Á, tak koukám, že je to takový středoevropský trend, nehýčkat si zákazníka. Což by podle mě měli, když už ceny nejsou customer friendly.

      Vymazat
    2. inak tento fakt som si začala lepšie uvedomovať (alebo skôr pripúšťať) po prečítaní článku u táni na vanitytime

      Vymazat
  5. Já jsem měla tu růžovou řadu na recenzi:) Zrovna dneska jsem byla na Andělu a zase jsem si k té zelené zapomněla přivonět. Ale myslím, že by se mi líbila ještě víc než ta růžová:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej:) Ani jedna řada mi parfemací nepříjde echt Vánoční, přesto se v nich duch Vánoc nese. Zato obaly a dárková balení se o atmosféru Vánoc postaraly dokonale.

      Vymazat
  6. Moc lákavé přirovnání vůně...Příští pátek jedu do Brna, tak mléko očmuchám...:-)

    OdpovědětVymazat
  7. krasne baleni. tuhle znacku miluji :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...