Stránky

pondělí 12. listopadu 2012

GS - Giant volume mascara


   Příjemné pondělí všem. Po lehce retro příspěvku zabrousím opět do současných vod. Ještě jsem u sebe na blogu nevěnovala řasenkám. Můj postoj k řasenkám je takový ledajaký. Cíleně nekupuju high-end kusy, ale ani low-end kusy a ve střední cenové hladině se taky pohybuju jak kdy. Prostě řasenky nijak zvlášť neřeším. Jsem velký řasenkový fluktuant, zkouším nové a nové a doma se jich průběžně sejde tak 5-6 ks z celého cenového spektra. Určitě je tady postupně představím. Některé do té doby možná odejdou, ale jiné zase příjdou. Pro úplnost mám dlouhé ale řídké řasy, navíc světlé. Od řasenky potřebuju aby neslepovala to málo co mám, tři trsy vypadají fakt blbě. Nemusí ani dělat nijak brutální objem, stačí mi, když co nejlépe řasy od sebe oddělí a jemně nabarví. Hustotu řas se snažím kapku kamuflovat tmavou linkou v linii řas, kterou většinou vykresluju tmavým stínem a tenkým štětcem 553/06 Petr Lukeš.

   Většinou mi vyhovují novodobé silikonové kartáčky, ikdyž i mezi těmi jsou velké rozdíly. Nicméně na poli klasických kartáčků a low-endu jsem našla zajímavý produkt. Jedná se o řasenku od Gabrielly Salvete Giant gioiello volume mascara. Řasy velice slušně rozčesává, nanáší rovnoměrné množství mascary, téměř řasy neslepuje, necuckuje, nedrolí se pod oči. Výdrž má více než půl denní, skoro celodenní. Pokud začne  ke konci dne opadávat, dělá to ve vší slušnosti a mizí po anglicku, žádné šmouhy nebo drobty pod očima. Oči mám mírně citlivé a problém s řasenkou nemám.
   Velkým nešvarem většiny levných řasenek je, ale ani dražší kusy nejsou kolikrát ušetřeny, že poměrně brzy začnou vysychat. Často se stane, že se se mnou po cca 6 týdnech rozloučí, Začnou houstnout a na řasách cuckovatět, slepovat. Jak na tom bude tato, ještě nevím.  Mám ji necelý měsíc a zatím se drží. Nicméně u této by mi tento nešvar až tolik nevadil. Cenově se pohybuje někde lehce nad stokorunou. Já si ji ze zvědavosti koupila, když měli v Rossmannovi 25% slevu a vyšla na nějakých 80,- a jsem příjemně překvapená.  Když  mi takhle ryhle udělá pápá 200-300 korunových kus, tak mě to leda naštve.
   Balení je kapku mimo moje estetické cítění, ale tolik mi to nevadí. Běžně se na veřejnosti neřasenkuju, takže mě ten kapku falický a navíc stříbrný kus nijak neznervózňuje. 


Řasenku jsem na oku vyfotila prostě, bez jakéhokoliv makeupu.

   Ještě se chystám vyzkoušet novinku od GS s diamantovým prachem, která by co nevidět měla dorazit do regálů. Číhá na ni ještě někdo? V Tetě mají do konce listopadu 25% slevu na celý sortiment GS. Možná se vám tato informace hodit. 

Co nejméně bolestivý začátek pracovního týdne přeje 
tuttobene:) 

17 komentářů:

  1. má to strašne dobrý kartáčik ale zdá sa mi to málo čierne.. ;//

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě ideál :) já jsem dost světlá a černočerná je na mně moc tvrdá.

      Vymazat
  2. Já jsem zvědavá na tu s diamantovým prachem, vidím ji teď na každém druhém blogu a jsem pěkně nahlodaná!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně tu myslím, pro tu zaběhnu :)

      Vymazat
  3. Však mi připadne, že tento efekt je k tvým očím úplně tak akorát!

    OdpovědětVymazat
  4. Já ji zkoušela a nelíbí se mi, že je taková spíše šedá než černá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Přečetla jsem článek a na všechno jsem nemohla než souhlasně kývat, takže dávám sledovat.
    V Rossmannu jsem tu diamante dnes viděla, ale protože se mi přesně taky válí tak pět kousků doma, musím počkat. Ale měla zajímavý jemný kartáček ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jse ráda, že se článek líbí:) A tak v Rossmanu už je. To bych měla co nejdřív omrknout. Kartáček jsem viděla na mnoha blozích a je to ten, který mám radši než klasický. Ikdyž zrovna u této Giant řasenky se povedl i ten klasický.

      Vymazat
  6. Připadá mi málo černá, což není vždycky na škodu :) Já se těším, až mi přijde ta diamantová :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na ni zvědavá, akorát si pro ni budu muset nejspíš doběhnout do obchodu:)

      Vymazat
  7. Tak na tuhle fešandu řasenkovou si počíhám...pro kamarádku budu mít skvělý dárek k zítřejším narozeninám. Děkujů za tip ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. Všude samá Gabriella:-)Kartáček mi přijde strašně moc veliký, ale jinak bude asi fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď. To mě ani nenapadlo, že se teď spustí taková lavina s řasenkami GS. Já jsem teda kapku mimoň, protože pžicházím se starým kusem a ne novinkou :D

      Vymazat
  9. ale balenie ma krasne :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  10. Tu řasenku jsem měla. Je docela dobrá, kartáček je velmi hustý, takže řasy dobře nabarví. Představovala bych si ještě větší objem, ale i s touhle se dá pěkných řas docílit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, kartáček, to je jedna velká houšť:) Já si ho pochvaluju, jak mi hezky oděluje řasy.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...