Stránky

čtvrtek 15. listopadu 2012

Lakovací GS 156



Gabriella Salvete 156

Přeji příjemný listopadový čvrtek. Dnes poprvé přicházím s lakovacím příspěvkem. Nejdřív bych měla ve stručnosti popsat svůj postoj k lakům. Doma mám tak cca 12 kousků (namátkou OPI,L'Oreal, Gabriella Salvete, Rimmel). Vím, bída. Nejsem typický nail polish lover. Laky miluju jako součást pedikúry. Na nohou celoročně nosím výrazné odstíny červené a vínové. Toto léto jsem jako moho dalších přidala i korálovou. Nehty na rukou si většinou nelakuju, výjmečně nějakým nude odstínem a extra, extra výjmečně červeným. Jenže tento je pro mě dost těžký lakovat precizně a tak si většinou nechám zajít chuť. Ovšem od té doby co se pohybuju v blogosféře mě samozřejmě při té přehlídce dokonalých a vkusných manikúr berou chutě. Často se chodím kochat k Day loves colours, SonidluSofastars a samozřejmě i k dalším.
No a tentokrát, jsem vybrala pro mě netypickou GS 156 s převážně zlatým shimmerem. V lacích se simmerem si nijak zvlášť nelibuju, mám ráda krémové. A přesto jsem z něj nadšená. Jedná se o středně šedohnědý odstín s převážně zlatým shimmerem, ale  při detailním pohledu pod umělým osvětlením jsem objevila i zelenkavé a růžové pidi třpytky. Díky zlatavému shimmeru ho vnímám svátečně. To byl jeden z důvodu, proč jsem si ho nakonec vybrala. Říkala jsem si, že když to bude propadák, určitě s ním dozdobím nějaké vánoční dekorace:) A nakonec se mi na nehtech opravdu líbí. Lakoval se perfektně, nepruhoval a rychle schnul. K plnému krytí jsem potřebovala 2 vrsty. Na fotkách ho vidíte po 2 dnech nošení. Po 3 dnech jsem měla mírně ošoupané špičky. Použila jsem pouze podlak. Schnul tak rychle, že jsem Seche nepotřebovala. Navíc nehty znatelně vytvrdil. Za něco málo přes  50,- jsem opravdu nadšená a všemi deseti doporučuju.

Na těchto dvou fotkách se mi zdá nejvěrněji zachycený.



Jak se vám líbí?

17 komentářů:

  1. Líbí se mi ten odstín na poslední fotce! Moc pěkný! :) Laky od GS mám taky ráda, za ty peníze jsou podle mě docela kvalitní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je objevila poměrně nedávno v létě. A přitom jsou tu už takovou dobu. Ty poslední dvě fotky jsou vcelku reálné. Ta první je světlá.

      Vymazat
  2. Veľmi podobný odtieň mám už asi tri alebo štyri roky a som s ním stále spokojná, taktiež s konzistenciou, celkovo sú to podľa mňa dobré laky, ktorým nemám čo vytknúť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s nini příjemně překvapená. Nevím jestli všechny odstíny jsou takhle bezproblémové, ale ty tři co doma mám jsou opravdu skvělé:)

      Vymazat
  3. To jsou věci.Já jsem si tenhle lak koupila zrovna včera.Ještě jsem ho nestihla zkusit.Na fotkách vypadá dobře a jseš s ním spokojená, tak se těším až ho taky zkusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhoda nebo telepatie? :) Určitě budeš spokojená stejně jako já.

      Vymazat
  4. GS laky drží bezvadně. Tento je hezký.

    OdpovědětVymazat
  5. úžasný odtieň, ako všetky ostatné od GS ;) proste BESTKA

    OdpovědětVymazat
  6. Martina + Ew*Edens: Díky, asi ještě nějaké vyberu:)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný odstín. Laky od Gabriely Salvete mají velmi příznivý poměr výkon - cena, taky je moc ráda používám. Momentálně se ale pídím po nějakém matném zlatém. Nemáš nějaký tip ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi veselá kopa:)To se ptáš té pravé osoby. Ale hele co jsem pro tebe našla http://www.sonidlo.com/2011/12/celebrate-christmas-with-gabriella.html. Ještě mrkni na u soni na štítek gold, těch zlatých tam bylo víc.

      Vymazat
    2. No vidíš, ja věděla, kde se mám zeptat :D . Ten pravý matný zlatý tam sice nevidím, ale našla jsem tam asi 10 jiných, které nutně, ale fakt nutně potřebuji :)

      Vymazat
    3. To jsem ti pomohla, viď :D

      Vymazat
  8. Barva dobrá! Mám gelovky, takže nelakuju, ale ráda se kochnu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kochnu, kochnout se - to zní úžasně:D To musím začít používat!

      Vymazat
  9. Je hezký, mně se líbil teda už i v lahvičce :)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...