Stránky

pondělí 26. listopadu 2012

Listopadová dekorativní devítka



Dnes mám pro vás připravený přehled oblíbených produktů hlavně z řad dekorativky, po kterých jsem tento měsíc sahala nejčastěji. Mnohé z nich samozřejmě používám celoročně.



  1. Make-up Double Wear Light – Estéé Lauder, odstín 1.0, o kterém si můžete přečíst hned v předešlém článku.
  2. BB Dream Cream - Maybelline, odstín Light. Samostatnou recenzi jsem ještě nenapsala. Velmi zkráceně - jednoduše sjednotí barvu pleti, kryje lehce, nečekám od něj žádný zázrak a možná ptoto mi vyhovuje.
  3. Řasenka Giant volume mascara – Gabriella Salvete, článek  najdete zde.
  4. Duo očních stínů – Clinique, odstín Like Mink. Celoroční záležitost. Zatím se na blogu neobjevily, snad to napravím dřív než je vypotřebuju:)
  5. Tužka na obočí Brow Enhancing Pencil – Lancaster, odstín M03. Pokud nepoužíju nějaký neutrální středně hnědý oční stín, použivám k úpravě obočí právě tuto tužku.
  6. Touche Éclat – Yves Saint Laurent, rozjasnovač v peru, článek najdete zde.
  7. Les Météorites – Guerlain, rozjasňující perly v odstínu 01 Rose, taky víceméně coloroční záležitost a svého článku se určitě brzy dočkají.
  8. Tvářenka – Everyday Minerals, odstín Best Friend, tohle je už skoro letitá záležitost, přesto stále nějaký obsah zbývá a já po ni zrovna teď sahám nejčastěji. Jedná se o matnou růžovou s jemným broskvovým podtónem.
  9. Rtěnka Rouge Coco Shine - Chanel, odstín 54 Boy, taky se jedná o celoroční záležitost. Tohle je pro mě univerzální odstín, po kterém sahám nejčastěji, obzvlášť na podzim a v zimě. Taky se svého článku určitě dočká:)
Bohužel následující fotky jsou barevně od reálu vzdálené. Na fotkách jsou barvy víc intenzivní než ve skutečnosti. 
Tvářenka Best Friends - EDM
Duo stíny Like Mink - Clinique
Les Météorites Rose - Guerlain

Rtěnka mi barevně vyšla hodně mimo, proto ji tentokrát vynechám a počkám na lepší fotky z foťáku. Navíc mám v plánu ji věnovat samostatný post a ráda bych ji vyfotila i na rtech.

Jaká dekorativka vám nejčastěji dělala v listopadu společnost? Zařadily jste nějakou novinku mezi stálice?

Pohodový večer vám přeje
tuttobene:)






17 komentářů:

  1. tie guličky a BB cream by som rada vyskúšala ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, ty meteority! Mezi stálice u mě patří Clinique make-up Antiblemish, řasenky Lancome a MF, stíny Loreal, tvářenka Clinique atp. Je toho hodně. Ale nově ráda používám bázi pod stíny od Essence :)

    OdpovědětVymazat
  3. ochkám nad tými meteoritami :) snád sa ich raz dočkám...

    OdpovědětVymazat
  4. Samé pěkné záležitosti...Láká mě naprosto vše, meteority si jednou určitě pořídím:-) Mimochodem, stíny Clinique miluju i já, dokonce mám i ty tvé v tom samém odstínu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to máme asi stejně dobrý vkus :D (Clinique)

      Vymazat
  5. Moc děkuju za vaše komentáře:) Co se týče Meteoritek, rozhodně je doporučuju i přesto, že je vyšší pořizovací cena. Tyhle mám už dlouho cca necelé 2 roky a používám je opravdu často a takto vypadají. Rozhodně se investice vyplatí.

    OdpovědětVymazat
  6. hezke! Ja tento mesic nejak nic noveho nemam :-)) Vsechno pri starem - nuda semnou .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně né nuda, tomu se říká věrnost stálicím:)

      Vymazat
  7. Samé krásné luxusní kousky. Nic z toho nemám, ale ještě kouknu podrobněji na ty tvé recenze. Nejvíc se mi líbí ty rozjasňující kuličky, ale zrovna mám jeden od MAC. To zatím stačí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, většinu věcí používám celoročně. A vyšších investicí nelituju, protože se vyplatily, všechno slouží nadmíru doře a dlouho. Kuličky od MACu jsem nezkoušela, ale asi budou skvělé a nejen ony. Na všech fotkách Ti to neuvěřitelně sluší:)

      Vymazat
  8. Ten BB som skúšala v drogerke a pripadal mi príliš oranžový, tak som si ho nekúpila... Maskaru Giant mám doma, ale moc ju nepoužívam, nevyhovuje mi.. Ale každému sadne niečo iné.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně víc do oranžova přišel odstín fair, light je víc do žluta. Určitě o nich v dohledné době něco napíšu:)

      Vymazat
  9. ten estee lauder ma dost laka, stale som sa k nemu vsak nedopracovala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně vyzkoušej a potom uvidíš, jestli má cenu se k němu dopracovat. A nebo vyzkoušej to menší balení - cena je hodně příznivá :)

      Vymazat
  10. Tyhle perly od Guerlain mam uz v hlave strasne dlouho, je to pro me takova make-upova obdoba Birkinky:)
    Proste nestarnouci klasika...strasne by me zajimala recenze a jak je presne pouzivas...plosim,plosim:D

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj mám v plánu :) Sice netuším, jestli se mi na pleti podaří vyfotit, ale ráda bych je tu v brzy dala.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...