Stránky

neděle 11. listopadu 2012

Listopadový

Naší drahé blogarádce Parfum měrce se bloghry zalíbily a hned vychrlila do blogosféry s dalším originálním kouskem. A protože jsem "pamětník" musím, prostě musím se zapojit.
A na co je zvědavá?

zdroj:http://www.ahaonline.cz/clanek/musite-vedet/46711/55-let-od-prvniho-masoveho-vystoupeni-na-strahove-raz-dva-takhle-se-cvicilo-na-spartakiade.html

  • Nechci přesné odpovědi, stačí mi asociace.
1. Cos dělal/a v den puče?
Dolpoledne jsem se určitě nudila v ruštině o velké přestávce jsem určitě musela trapně korzovat po chodbách a od večera jsem na další týden seděla přikovaná k televizi.
2. Jsi “Šance pro tři miliony” nebo “Tři milony bez šance”?
Myslíš tu protikuřáckou agitku? To jsem ještě nebyla cílová skupina. Ikdyž do té doby spadají mé první kuřácké eskapády v přírodě :)
3. Jugoslávie hraničí s ………? (vyjmenuj a bez koukání někam!)
Snad s půlkou jihovýchodní Evropy.
4. Kolik je barev céček?
multikolor, ale největší frajer byl ten co měl ve tmě fosforeskující. Směna byla tuším 1:5 obyčejným.
5. TwentyOne, Raphael, Mixela nebo Bílá Paní?
Mixela
6. Slušovice – coože?
Počítač Karel a IT doupě ČSSR
7. Kolik % měla RPSN novomanželská půjčka?
Tak stará zase nejsem :) Nevím, ale ze srandy by mě to zajímalo. Ví to někdo?
8. Slibuji dnes přede všemi, jako …… jasná, že…………….? (bacha na propagandu!)
...Jiskra jasná, že budu žít pro svoji zemi, aby byla krásná. Sorry, ale tady asociace nejsem schopná, tohle mi poctivě nadrtili do hlavy. 
9. Kam se mohlo jen tak jezdit na běžný pas a jakou měl barvu?
víceméně do pr.... Do Jugošky doložky, do Polska zvací dopis a tam kam se dalo, to stálo za h...
zelená
Ikdyž jako děcko si pamatuju koupačku v Bulharsku a pár výletů do Maďarska, odkud jsme se celí šťastní tahali s 2l skleněnými lahvemi Cola-Coly, pop cornem na sporák a ..... 
10. Co to je “kubánský pomeranč”?
Myslíš ten, co se na něj stála kilometrová fronta?
11. Depeš nebo veksl?
Depeš a drží mě to pořád. Už mám lístky:)
Pravidla, včetně nepovinných cituju:
"PRAVIDLA pro pokračování: žádný. Odpovězte na co chcete u sebe na blogu. Kdy chcete. Buď to pak (nebo i před tím) někomu pošlete dál, nebo ani neodpovídejte (ale budu ráda, když jo), otázky si doplňte, vymažte, změňte, umažte, přidejte, upravte, připravte…
  • Nepovinné: Prosím, vyvarujte se přílišné pozitivistické mlhy; taky si ráda vzpomenu (doku to jde), jak jsem byla mladámladší než teď, ale nechci, NESMÍM podlehnou tomu, abych to někomu idealizovala nebo vyvolala lhostejnost – myslím tím hlavně naše děcka. (Já vím, že zrovna VÁM to říkat nemusím, ale kdoví, jak to bude dál…)
Viel Spass!"

Krásný listopadový víkend po 23 letech přejeTuttobene!






13 komentářů:

  1. Cha! To jsem věděla, že mi na to skočíš! Díky, pobavila jsem se. Jaktože si všichni pamatujeme tu propagandu? To to ti komuši tak uměli?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neuměli!!! Jenže znáš to, ohýbaj ma mamko, dokud som ja Janko a já v té době byla Janko, prostě mladý mozek pobral všchno. Naštěstí si to taky přebral!

      Vymazat
  2. A ty pomeranče byly dost hnusný, ne?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ale zato krásně fialovo červené uvnitř :) Jako dekorace, než by začaly hnít, což by bylo dost rychle, by nebyly nejhorší.

      Vymazat
  3. Teda Tutti Frutti! Tys na té zabíjačce nasála optimismu...
    Díky za skvělé odpovědi. Úplně se mi vybavilo ceké dětství a mládí...
    PS: To s tou novomanželskou půjčkou fakt nevím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zabíjačce to ani jinak nejde. Navíc o céčkách a Depeš ani nelze psát jinak:) Zato o spoustě dalších věcí ano :(

      Vymazat
  4. Haha, tak teď jsi mě po ránu svým článkem pobavila :) Moc povedený tag :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem Ti zpříjemnila upršené listopadové pondělí:)

      Vymazat
  5. Já v den puče slavila třetí narozeniny, takže do tohoto se asi nijak smysluplně nezapojím... :-D Ale vím, že maminka plakala u rádia, a když jsem se jí zeptala, proč plaká, tak řekla, že protože je šťastná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš krásný zážitek a rozumnou maminku k tomu. A navíc jseš listopadová, stejně jako já:) Takže Ti přeju vše nej k Tvým nadcházejícím narozeninám.

      Vymazat
    2. Tobě taky, ať už k nadcházejícím či nedávným :-)

      Vymazat
  6. Takhle jsem se už dlouho nepobavila! Úúúžasný! :-**
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, to mám radost, že jednou pro změnu bavím já Tebe:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...