Stránky

čtvrtek 8. listopadu 2012

Rouge G 23 - Geisha



Dnes se zde hodlám rozplývat nad touto krásnou sytou Rouge G de Guerlain v odstínu 23 – Geisha

Odstín Geisha je sytá středně červená s kapkou oranžové. Překvapivě se mi tato výrazná barva líbí ke světlé až bledé pleti. Na rtech zanechává jemný lesk, rozhodně není matná. Někde jsem se dokonce dočetla, že obsahuje ultradrobný měděný shimmer. Při hodně detailním pohledu na samotnou rtěnku ano, ale na rtech ho tam většinou nevidím, jen pod určtým úhlem a nasvícení. Na první fotce na rtech se mi podařil vyfotit, ale většinou se tahle rtěnka jeví jako na těch dalších dvou fotkách. Pro mě je tedy 23 téměř krémový odstín s decentně lehkým leskem. Pro výrazné a precizně vymalované rty je třeba použít konturku. Pokud si jen chcete „zaťupkat“ a jen ji na rty jemně obtisknout, pak kontura nebude zapotřebí. Rouge G se snově nanáší, po rtech téměř balzámově klouže a přitom zanechává sytou stopu. Výdrž je vynikající. Pokud si s aplikací pohrajete, použijete konturku, obtisknete do kapesníku a znovu nanesete, vydrží bez úhony i jídlo. Jemné obtisknutí doporučuju, protože pokud ho neuděláte, obtiskává se na zuby a to nevypadá dobře. Možná jste v tomhle šikovnější, ale já si musím zuby vždy zkontrolovat.




Kovové balení se zrcátkem je jako vždy do posledního detailu propracované a jak se patří ve stylu Guerlain. Navíc je docela bytelné a v kabelce se vám pronese, případně může posloužit jako pomůcka k obraně. Pokud s ní po někom mrsknete, bude to hodně bolet. Ale já bych ji ani snad nedokázala odhodit. Tak moc mi přirostla k srdci nebo spíš ke rtům :)


Jak se vám líbí? Nosíte rády výrazné odstíny?

Přeju vám krásný čtvrtek a následující pátek s víkendem. Já se na tyto dny nerada odmlčím, čeká nás totiž zabíjačka (takže vlastně ráda:)
V pondělí se na vás opět těší
tuttobene.








20 komentářů:

  1. Odstín je nádherný a ten design obdivuji už dlouho. Je pravda, že jde poměrně o těžkou věc, ale co už...
    Zabíjačku ti závidím, ale já jdu na husí hody, takže taky fajn. Pochutnej si...

    OdpovědětVymazat
  2. mám podobnú farbu od korresu, odtieň orange brown,ale o výdrži nemôže byť ani reči, bohužiaľ...
    na perách vyzerá krásne a obal je božský, ako pri všetkom od guerlainu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to se přimlouvám, ať Korres dáš na blog :)

      Vymazat
    2. Korres bych taky chtěla vidět na blogu. Jejich dekorativku jsem zatím nezkoušela...

      Vymazat
    3. Dievcence je tam, je to myslim hned moj druhy clanok na blogu ;)

      Vymazat
  3. Jo, než se přecpeš jelitama, zaskoč k Parfumerce, máme tam bezva hru...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, vím, nejdřív se ale nacpu jelitama a tlačenkou a pak si zahraju. Snad v neděli :)

      Vymazat
  4. Já miluju syté odstíny. Není nic ženštějšího než rudé rty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten by byl určitě pro Tebe jako dělaný :)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Já taky :) ale ne vždy mám na ně chuť a né vždy chci na sebe upozorňovat. Předpokládám, že tak to máme skoro všechny.

      Vymazat
  6. To je pěkný protiklad, rtěnka od Guerlain versus zabíjačka:-D...Překrásná rtěnka, mám ji delší dobu v tuženíčku, už jen pro to překrásné balení a názvy. Tento odstín vypadá velmi pěkně, mohl by slušet i mně. A ta výdrž, tak to je paráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, vyždycky si vzpomenu na paní sládkovou z Postřižin :)
      Určitě by Ti slušela.

      Vymazat
    2. Kami, tobě bude slušet určitě, tyhle červené jsou pro tebe stvořené :)
      Verunka

      Vymazat
  7. Fakt krásný kousek, gratuluju! A máš rty skvěle vykreslené.
    Vím že ses u mě ptala na tu konturku MF, ale můžu se nejdřív na něco zeptat já? Protože to mám v plánu už dýl, chtěla jsem se ptát na A., ale sfouknu to tady. Mám jasně červenou Chanelku Hydrabase v odstínu Pirate, výdrž má teda famózní (i když na Illamasquu nemá), ale přestože použiju konturku (zrovna tu MF), tak se mi po nějakém, ač delším čase trochu rozpije pod okraj rtů. Co s tím? :( Vyměnit konturku? Vypadá to celkem blbě...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, mně to MF zrovna ve spojení s Rouge G nedělá. Od Chanel nemám rudou rtěnku tam s odstíny Jersey Rose a Boy (navíc z edic Coco) sahám po jiných konturkách, pokud vůbec. Na fest rozpíjející rudé bych zkusila 1. použít konturku (to děláš) a 2. minimálně první vstvu lehce přepudrovat, přemalovat a obtisknout. Pudr by to mohl zafixovat, jenže nevím co by to udělalo právě s tou texturou Hydrabase. Ještě mě napadá použít konturku a hydrabase aplikovat štětečkem a zafixovat. Nebo sehnat hutnější konturu. MF se mi zdá lehce krémová, maluje se s ní hladce a výrazně i s lehkou rukou.

      Vymazat
    2. Zkusím jiné konturky, mám jich víc, sice ne totižný odstín, ale červené dost, tak by to nemuselo vadit. Je fakt, že ta MF je celkem krémová, natírá se lehce, taje snadno. Asi by to chtělo nějakou sušší. No a štěteček právě taky používám, protože tohle je tak výrazná barva, že nepřesnosti při aplikaci nepřipouští... Pak jedině ten pudr. Postačí na to jakýkoliv? Mám jenom LeClerca a Meteoritky, žádný běžnější fixační z drogerie nevedu... :D

      Vymazat
    3. Verunko, jakýkoliv sypký pudr bez třpytek. Le Clerc bude určitě perfektní :D

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...