Stránky

pondělí 19. listopadu 2012

Shalimar Ode à la Vanille Sur la route de Madagascar



Snové balení je tak trochu vánoční, ale o vánoční vůni se nejedná. Letošní limitka na variaci Shalimaru se objevila na sklonku léta. A je lehkou nuancí na Shalimar Ode à la Vanille z roku 2010 nebo ještě lépe řečeno vanilkovějším Shalimarem EdP. Pokud vám Shalimar nic neříká, nevadí. Úžasný článek o něm najdete u Verunek a já vás na něj moc ráda odkážu, protože bych se jen opakovala a možná bych to ani tak dokonale nenapsala. Takže pokud Shalimar znáte nebo jste si udělali malý výlet k Verunkám, tak popojedem. V Ode à la Vanille, jak už sám název napovídá, je hlavní důraz kladen na vanilkovou složku. Ve vydání roku 2010 se jednalo o vanilku z Mayotte (jeden z Komorských ostrovů v Indickém oceánu) a Madagaskaru v letošním by měla hrát prim ta Madagaskarská. Jemné nuance mezi nimi jsou.  Ode a la vanille Sur la route de Madagaskar začíná oproti verzi z roku 2010 úderněji. Citrónovo-bergamotová stopa je ostřejší, zato kouřové kadidlo jemně potlačené, ale abych vás neuvedla v omyl, kadidlo tu stále je. Téměř od počátku je znatelná vanilka a notnou chvíli dělá krásné pozadí lehce balzamickým, dřevitým tónům a lehce pikantnímu koření. Jakmile se dokonale rozvoní, uhlazená a přesto bohatá vanilka zpudrovatí a přebírá žezlo nad všemi ostatními složkami. V tomto bodě ztrácím smysly a definitivně propadám jeho kouzlu. Lapena jsem jím od začátku, ale v drydownu se nachází můj parfémový ráj.

Orientálně dřevitá a já bych se přimlouvala z desetiny za gurmánskou.
50ml 96

Znáte? Líbí se vám? 

Příjemný start do nového týdne přeje,
tuttobene.

26 komentářů:

  1. Fantasticky sepsané. To obdivuji. Kdo by neznal Shalimar? Já určitě, ale to proto že už něco pamatuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Na mna je klasicka verzia prilis, mala som tu odlahcenu verziu Eau de Shalimar v bielom, flakon isiel v polovici z domu. Vone s kadidlom mi bohuzial spolahlivo spustaju alergiu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle s přimhouřeným okem jako Eau de Shalimar startuje, pak už se ale rozjíždí po té klasické linii, ale s úžasnou vanilkou:)

      Vymazat
  3. Závidím, jako jsem snad ještě nikdy v životě nezáviděla! :D Chm, letos to už nevyjde, ale příští limitka Shalimaru bude moje, muhahah!

    OdpovědětVymazat
  4. Dekujeme za takove vychvaleni! Priznam se, ze odnoze Shalimaru nacichane nemam, protoze se vzdy prilis bojim, ze budu zklamana... Takze snam jen Parfum initial a tim to hasne. Verunka je na tom lepe. Tato vune ale vubec nezni spatne:-) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale EdP, popř čistý parfém máš ráda, ne? V tom případě si troufám tvrdit, že to bude zásah do černého:)
      A co se týče chválení, mně se ta recenze Shalimaru ohromně líbí. Hned jsem si na ni vzpomněla, takže jse ráda odkázala. To by bylo vážně nošení dříví do lesa, kdybych měla něco obdobného sepisovat:)

      Vymazat
  5. Nádherná recenze, psaná s láskou a v lehkém opojení...- tak to mám být. Když nemáš, co říct , neříkej nic :-). Toto ovšem není ten případ. No, asi to bude flakónek pod stromeček :-)) Díky, tuttobene!

    OdpovědětVymazat
  6. Mam klasicku edc, strasne sa mi paci, je to taka chramova vona, aspon ja jej tak hovorim, pretoze si vzdy pripadam ako v kostole :) ale s mojou kozou si bohuzial nesadol, sice je to len edc, ale ma vyssiu vydrz ako ako akakolkvek parfumerska edt alebo edp, citila som ho celucicky den, preto som ho darovala mame, na nej vonia bozsky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mimochodom vanilku moj buransky nos vobec nepocitil, niekedy si musim privinat k tejto limitke:)

      Vymazat
    2. Tak hlavně, že si svoji nositelu našel :) a Ty muzes blaženě nasávat alespoň z maminky:) Já neznám edc, ale od verze edt ta vanilka je patrná a čím vyšší koncentrace, tím je po rozvonění lepší, alespoň já to tak mám. Ikdyž vím o lidech, kteří radši edt. Jó nosy jsou různé a tak to má být.

      Vymazat
    3. Edt by ma položila :D na mňa sú príliš intezívne, shalimmar si viem vychutnať skôr z diaľky :D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Mně to voní nádherně :)

      Vymazat
    2. Shalimar a odnože, které jsem čichala se mi líbí, ale moje srdcovka to není...
      Tohle ale zní dobře...

      Vymazat
    3. Díky:) Od běžného Shalimaru se až tak moc neliší, ale rozhodně vyzkoušej!

      Vymazat
  8. Odkud ho máš, z Paříže, nebo se dá (dal) koupit v Institutu? Já se k tomu nemůžu pročichat, tohle bych zkusila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Paříže. Pokud vím, tak v Instutu je. Za zkoušku rozhodně stojí:)

      Vymazat
  9. Shalimar miluju...je to proste klasika a navic v tak prekrasnem flakonku, ze cloveka privadi do extaze jen videt ho vystaveny na nocnim stolku. Vubec mam slabost pro vse od Guerlain...zatim me od nich nezklamal ani jeden vyrobek a pak ty nadherne krabicky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, noční stolek nebo toaletní stolek by určitě zdobil nádherně, ale já ho mám v šuplíku v šatní skříni s ostatními parfémy. Hezky ve tmě. sice nuda, ale mám o ty svoje poklady obavu:) Guerlain je láska:)

      Vymazat
  10. Shalimar je legendární, ale já jsem taková ostuda, že jsem si k němu ještě nikdy nepřivoněla, ale myslím, že mi ta vůně sedne velice dobře:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakápak osuda, na Shalimar není nikdy pozdě:)

      Vymazat
  11. Neznám, ale slyšela jsem o něm toho spousty. Musím ho očuchat, protože podle popisu bych tu vůni musela milovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K očichání je pokud vím v Institutu Guerlain v Praze. Ale třeba se Ti zalíbí i klasický Shalimar:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...