Stránky

středa 14. listopadu 2012

Tělová mléka


Dnes tu pro vás mám takové to domácí mazání:)


Janssen Cranberry Body Lotion  – příjemná konzistence lehkého středně hutného mléka, velice dobře hydratuje, rychle se vstřebává, je možné se téměř ihned po aplikaci obléci, protože nezanechává mastný a ulepený pocit. Obsahuje brusinkový extrakt, jojobový olej a alantoin. Pro běznou péči naprosto dostačující. Pokud máte ale hodně vysušenou pokožku, tak to si myslím, že stačit nebude.

vlevo: Janssen Cranberry lotion, vpravo: Janssen Marine lotion
Janssen Marine Body Lotion Algae – tento produkt bych nenazvala mlékem, ale krémem. Konzistence je lehce krémovitá, hůř se roztírá, je třeba jej hodně důkladně rozetřít. Ovšem za to dlouhé rozetírání, dalo by se mluvit i o krátké masáži, se vám  odmění dobře hydratovanou  a viditelně pevnější pokožkou. S celulitidou samozřejmě nezatočí, ale pevnější a pružnější pokožku vykouzlit umí. Doporučuju všem po třicítce:) Navíc velmi příjemně svěže voní. Obsahuje makamadiový a mandlový olej, mořské řasy a vitamín E. A z této čtveřice je to nr. 1.

Marks & Spencer  The Floral Collection Lavender Hand and Body Lotion – kdo má rád levanduli, ten určitě s nákupem neprohloupí. Příjemná lehká textura se rychle vstřebává, pro běžnou péči akorát. Pokud ale řešíte suchou pokožku nebo nějaké jiné neduhy, tak tady se chytat nebude. Já jej mám kvůli té vůni krémové levandule. Navíc balení je takové lehce roztomilé a srdce většiny žen nad ním zaplesá. Klidně bych ho použila i jako dárek. Navíc u M&S najdete celou škálu tělových výrobků v dané parfemaci a těch je na výběr požehnaně. Namátkou můžete dále vybírat z růže, irisu, magnólie. Zbytek si nevybavuju, ale ještě se tam určitě něco najde. Ceny byly vcelku rozumné a často se tyto řady objevují v akci 2+1.

vlevo: M&S, vpravo: Altermed
Altermed Panthenol Forte s aloe vera je sice určen na spálenou pokožku od sluníčka, ale já na něj v koupelně tak dlouho koukala, až jsem si řekla, že ho vyzkouším na své suché holeně. Víceméně žádné velké problémy s pokožkou nemám, jen v zimě mám přesušenou kůži na holeních a to tak, že mě kolikrát příšerně svědí. Buď jsem se sem tam mázla Excipialem od dětí a teď před pár dny jsem ze srandy použila toto a holeně vrní blahem, takže ho nebudu dál schovávat do příští sezóny a hezky vymažu. Chladivá pěna se musí opět do kůže trochu zapracovat, a chvíli trvá než se vstřebá, zato potom je hezky promaštěná a zároveň hydratovaná, navíc Panthenol jemně chladí, takže pokud kůže svědí je to další příjemné plus.

Janssen seženete v kosmetických salónech, Altermed Panthenol v lékárně a Floral Collection u Marks & Spencer . Ceny vám sem tentokrát bohužel neuvedu, protože vše jsem pořídila mnohem dřív, než jsem vůbec začala koketovat s myšlenkou o psaní blogu:) Prostě si je jednoduše nepamatuju.  
Jaká jsou vaše oblíbená "mazání"?

Přeju vám krásnou středu a těším se na vaše komentáře a postřehy,
tuttobene.

12 komentářů:

  1. Já mám spíš takový "odi et amo" výrobek na mazání - přírodní kokosový olej. Maže dokonale, pokožka je po něm nádherně hebká, jenže nenávidím ten pocit na rukou, když se jimi mažu po těle olejem... Ale ty pozitiva pořád převažují a jsem ochotna to vytrpět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám v plánu kokosák vyzkoušet. Ale začnu malým balením, ať nejsem zbytečně rozčarovaná. Nemám ráda pocit nekonečné mastnoty a čekat až se můžu obléknout. Někdy mě taky štve nekonečné roztírání, což dělá to mé oblíbený mořské lotion. Ale přesně jako ty to ráda zkousnu, protože za ten výsledný efekt to stojí :)

      Vymazat
  2. to levandulove musi byt uzasne :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu příjemné i cenově. Nepamatuju si to přesně, ale do dvou stovek to určitě bylo:)

      Vymazat
  3. telovú kozmetiku zúfalo zbožňujem :D momentálne mám doma asi štyri telové mlieka, dva telové oleje, ale určite som na niečo ešte zabudla ;D ten litrový janssen vyzerá nevyčerpateľne, niečo presne pre mňa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To litrové balení je vážně obří, ale věřím, že žádná z nás by se toho nelekla:)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Chápu, někdy to může být opruz. Ovšem někdy se z toho stane nutnost:)

      Vymazat
  5. Moje oblíbená mazadla jsou tělová másla z The Body Shop a teď momentálně i krém od LOccitane s vánoční limitky:) Docela mě zaujalo to mléko s vůní levandule, až půjdu okolo MS, tak se na něj mrknu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta vánoční řada od L'Occitane vypadá lákavě. Však už jsem ji u Tebe okukovala:)

      Vymazat
  6. Ten levandulový krém bych brala, ale jen kvůli té vůni, zbožňuju levanduli! Ale ta neodstatečná hydratace...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé věci je třeba mít z čistého rozmaru a třeba jen pro vůni:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...