Stránky

čtvrtek 1. listopadu 2012

Vivat undici!!!

Blogový fenomén "letadlových" tagů zavítal i sem. Na jednu stranu mě moc těší zájem Lucifrid na druhou vyvstává několik nepříjemných otázek. Kdo bude odpovídat, dobračisko Tutto nebo  marnivé Bene? Kdo dnes navaří, uklidí...? Ano, je to nanejvýš trapná otázka, nicméně pro naši rodinu docela zásadní.
zdroj amog.com

Měla jsem na sebe prásknout 11 zajímavostí, zodpovědět 11 otázek, které mi přichystala Lucifrid, vymyslet 11 otázek pro další oběti ...

11 pikantností, no nevím jestli se tolik najde.

1. Jsem ochotna se dobrovolně a opakovaně sčichat do němoty(parfémově).
2. Dokáží mě rozpálit do běla některé né zrovna košer vlastnosti mé dcery, které světe div se zdědila po mně. Děti vůbec dokáží člověku nastavit zrcadlo!
3. Na druhou stranu skrotnu během 5 minut, když po mně hodí očkem a jen tak prohodí, že je sladce šťastná.
4. Jsem líná vylézt v noci z postele, když mě přepadne hlad. Raději ho zaspím.
5. Svou nejmilejší kolegyni z práce oslovuju láskyplně čumáčku.
6. Jsem ten, kdo po Lucifrid vyžere vyďobané rozinky.
7. Nemám ráda létání, psychickou újmu si vynahrazuju v duty free. A v poslední době to nemusí být ani nic pro marnivou Bene. Mlsné Tutto se většinou spokojí s nějakou dobrotou.
8. Občas dětem tajně kradu želatinové medvídky.

A na co jsem měla odpovědět?

1. Tvůj nejšílenější zážitek (v dobrém)?
2. Kdyby sis mohla vybrat tři superhrdinské schopnosti, jaké by to byly?
3. Oblíbený song, při kterém se Ti rozklepou kolena, zamlží oči?
4. Největší kosmetická fóbie?
5. Co nejšílenějšího bys chtěla v životě zkusit?
6. Kdybys mohla cestovat do minulosti a jen jednou, kam by to bylo - doba, místo a případně koho bys tam ráda poznala?
7. Tvoje guilty pleasure? - film nebo seriál
8. Největší úchylka?
9. Jaký dárek by tě dostal tak, že bys opravdu skákala radostí a zbořila barák?
10. Nejstrašnější film? Takový, že by ses radši zabila, než ho vidět znovu?
11. Co na sobě máš nejvíc ráda (jedno zda vlastnost nebo kus těla)?


1.Šílených zážitků by se našlo dost, ale raději bych napsala o těch nejsilnějších. Jeden z nejsilnějších, krom narození obou dětí, (ty si pardón nechám pro sebe), bylo pro mě potápění. I přes maxilmální soustředěnost se ve mně rozhostil nekonečný klid.
2.Super hrdinské schopnosti? Pche, z fleku můžu dělat lektora. Ukažte mi superhrdinu, který zvládne navařit, přitom opravit rozbité autíčko a současně pomoct s malováním. Vlastně ukazovat nemusíte, denně jich potkávám desítky:)
3. Hymna, ta česká samozřejmě.
4. Nemám, mám "ostragen", vyhlídky růžové nejsou, netřeba si lámat hlavu ještě s kosmetikou. Ale vlastně jo, pokud bych brala v úvahu kosmetické plastické zákroky, tak to se mi třepou kolena. Problém bude, až se mi začne třepat brada. Pak budu muset posbírat veškerou odvahu.
5. Nemám šílené ambice :)
6. 1889, být v laboratoři Aimé Guerlaina a koukat jak tvoří Jicky.
7. Marnivá Bene by odpověděla Sex ve městě. Mlsné Tutto zase rádo kouká na vaření s Nigellou.
8. Voňavky?
9. Bojím se, že takového projevu euforie nejsem schopná. Nicméně radost by mi udělala taková Tonka Impériale nebo Angelique Noir v těch svých rozkošných flakónech s balónkovým rozprašovačem, čistý parfém Shalimaru a jmenovat bych mohla ještě douho, předlouho.
10. Film nevím, ale dodnes mám v živé paměti utrpení, když nás ve školce nutili koukat na pohřeb Brežněva!!! (jó, jsem starší kousek). Strašně jsem se nudila, ale bála jsem se zlobit.
11. Vůni, jak jinak :)

Nominovaných už byla celá řádka, včetně těch, kteří mě zajímají a baví, tady undici (11) určitě nedodržím, Ale moc ráda bych se pobavila nad lehce ironickými postřehy Stárnoucí blogeríny a břitkým humorem Parfumerky. Takže milé dámy, pokud přistoupíte na hru, tady jsou otázky.

1. Bez čeho si nedokážete představit běžné ráno?
2. Váš parfémový sen, zatím nesplněný?
3. Salát nebo Steak?
4. Co nikdy nechybí ve vašem špajzu?
5. Váš kulinářský majstrštyk?
6. Oblíbený film?
7. Oblíbená kniha?
8. Váš největší prohřešek z mládí?
9. Kde se vidíte za 20 let?


A nezapoměňte, pravidla jsou tu od toho, aby se porušovala!

Tuttobene :)


28 komentářů:

  1. Oj, milí Tutto i Bene! Děkuji... Vaši důvěru nezklamu... Je nějaký časový limit???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš moře času:) Ale nezapomeň, Tutto i Bene hoří zvědavostí!

      Vymazat
  2. Ježišikriste, na to nemůžu odpovědět, já se ještě nechci rozvádět! :o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakože ve špajzu nikdy nechybí milenec? Věřím, že zvládneš odpovědi levou zadní i bez rozvodu:) Si to přikrášli k obrazu svému!

      Vymazat
    2. OK, budu lhát, i když to normálně, samozřejmě, nedělám (jenom o ceně hader a voňavek, ale to dělá každá, takže to je vlastně národní obyčej a nepočítá se to).
      Vysvětlete ale blbému, co mám přesně dělat: mám tedy odpovědi uveřenit u sebe na blogu a zase někomu dát dalších 11 úkolů? I ty úvodní zajímavosti, jo?

      Vymazat
    3. Pochopila jsi to úplně na tutto :) Není třeba to zcela dodržet. U LM jsem Ti psala odpověď. Pro jistotu píšu i tu, pokud ji chceš vyzkoušet, napiš mi adresu.

      Vymazat
    4. Tutto, prosímtě, já nevím, co je LM, kdysi jsem to teda kouřila, ale každopádně zítra v poledne společný pokus se SB, jestli ty víš, kdo to je...

      Vymazat
    5. Ty jseš děsně krutá. To se dělá, dávat mi po ránu zapeklité šifry ? :) V poledne žhavím drát!

      Vymazat
    6. Na to, že se jedná o zcela přízemní "voňavkově-šmink" blog už zacházíme do interesantních intelektuálních nuancí. Dámy obávám se, že za chvíli nebudu sto s Vámi v rozhovoru držet krok:)

      Vymazat
    7. SB je uSB, přece.
      Coje teda ale co je LM?
      A proč se mi nenačítají odpovědi odsud do mýho kanálu (čti chanelu)? Že jede Tutáč jiném matrixu?

      Vymazat
    8. Já vííím, já vííím... Lidové milice...

      Vymazat
    9. Parfumerka: :))) Jo je toho hodně na čem jede Tuttáč! Jinak jede na MacTrixu.
      Blogerína: vedle jak ta jedle a rovnou přidám, že Liga Mistrů to taky není :)
      Ale dámy, příjemně jste mě potěšily jak jste hravé :) To se cení!

      Vymazat
    10. Tak já už to vím! Víš to taky, USB?

      Vymazat
    11. Já nejsem žádný USB flash disk (nebo co...)!!! A nevím!!!

      Vymazat
    12. šifra...to je asi z té knihy : "Šifra mistra leoparda" !

      Vymazat
  3. Prostě a jedním slovem perfektní článek zvedající náladu! Bravo. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, od Tebe slova chvály zvlášť těší :)

      Vymazat
  4. Haha, ty jsi jak moje mamka, ta když přijde do Sephory, tak musí vyzkoušet všechny novinky, až jí z toho bolí hlava:D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, ještě jsem chtěla říct, že titulní foto k tomuhle článku nemá chybu... Skvělý nápad...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiši, teď jsem si uvědomila, že se tady chlubím cizím peřím. Ten obrázek jsem normálně vygůglila. To bych tam asi měla napsat, že?
      Jdu to opravit.

      Vymazat
    2. Neblbni, o to nejde... Já cením ten skvělý nápad - a ten je tvůj...

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...