Stránky

neděle 9. prosince 2012

Adventní dekor a Colorama 254

Zdravím Vás, do mrazivé druhé adventní neděle. Dnes jen velice krátce s trochou předvánočního dekoru podle tuttobene:) a malým kosmetickým tipem.


Vánoční hvězda nemůže chybět. 

Protože si nemůžu dovolit klasický adventní věnec, stůl máme opravdu pidi (mým snem je velký, ke kterému se pohodlně posadí osm lidí:), nevešel by se tam, tak to řeším tímto způsobem.

 A nakonec věnec na dveře.

Dekorace pokojíčku našich dětí není úplně v souladu s mým jemnocitem, ale je to jejich prostor, takže mi nezbývá nic jiného, než to respektovat.  Zatím si můžu gratulovat, že mám do něj kdykoliv vstup povolen:)

A o zbytek vánoční nálady se postarají svíčky.

A teď slibovaný kosmetický tip. Je jím lacný lak na nehty Colorama od Maybelline. Asi by mě nenapadlo si ho koupit, ale byl zdarma k nákupu BB Maybelline (cca před 2 měsíci). Nakonec jsem si skoro z donucení vybrala odstín 254. A on mě příjemně překvapil, jak krémovou barvou - střední béžová nude barva s šedorůžovým chladným podtónem, tak výdrží - cca 4 dny a vcelku pohodlným lakováním - 2 vrstvy, neschne sice moc rychle, pomohla jsem si s Seche Vite.
Před pár dny jsem si navíc přečetla na stejný lak recenzi u Lucy alias Benity a v podstatě máme na něj stejný názor. Jí však vydržel ještě o nějaký ten den déle.

Co se týče manikúry vím, že mám ještě velké rezervy:) Nehty na rukou nelakuju často a ruku nemám pevnou tak, jak bych si přála.
Na přímém denním světle se sluncem.

 Na  denním světle bez slunce.
7ml vychází okolo 60,-.

Prožijte příjemně druhou adventní neděli, nezapomeňte zapálit 2. svíčku a
tuttobene!

13 komentářů:

  1. Já mám mini coloramy dvě. Z jedné jsem nadšená, z druhé vůbec... začínám mít podezření, že se chová i podle odstínů...
    Jinak Ti závidím vánoční výzdobu, my žádnou nemáme. Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se dá ještě lehce napravit:) Aha tak né všechny Coloramy jsou na tom stejně. To je dobré vědět.

      Vymazat
  2. Lak moc hezký a předvánoční výzdoba jako z katalogu...
    Tak já snad už taky začnu zdobit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honem na to a pak o tom vtipně glosuj:)

      Vymazat
  3. Krásná výzdoba :) NUde lak mám jen jeden a to od Catrice a zrovna spokojená s ním nejsem, takže asi kouknu po tomhle od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukni, já jen pořád žasnu nad tím jak ti tak dlouho vydržel hezký. Mně maxilmálně ty 4 dny, ale je pravda, že moc ruce nešetřím:)

      Vymazat
  4. Ty svíčky na talíři jsou skvělý nápad, krásné...jako i vše ostatní. Lak vypadá celkem dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, tuhle verzi adventního věnce alias talíře už máme několikery Vánoce, Navíc je to asi i víc bezpečné, což se v mém případě hodí. Jednou se mi podařilo zapomenout na vánoční svícen z větviček, samozřejmě shořel a na desce stolu u rodičů dodnes zůstala na něj památka!

      Vymazat
  5. Vánoční růži jsem koupila včera a mám z ní radost:) Jen doufám, že mi na ten Štědrý den doopravdy vydrží:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vždycky sázka do loterie. Já na ni taky nemám doma nikde ideální místo, vyhovoval by ji chlad. Je sice v chodbě, ale vcelku blízko radiátoru. Tak snad nám oběma vydrží :)

      Vymazat
  6. Hеllo, i rеаd yоur blog occаsionally and i own a simіlar one anԁ i
    wаs just wondering if you get a lоt οf spam responses?
    If ѕo hoω do yоu pгevent it, аny рlugin or anуthing yοu can suggest?
    I get sο much lately it's driving me mad so any help is very much appreciated.

    My web page ... Białołęka domy

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...