Stránky

středa 12. prosince 2012

Chanel - Rouge Coco Shine, 54


   Už je to celkem dlouho, co jste si naposledy mohly přečíst rtěnkový příspěvek a protože jsem rtěnková, tak ten dnešní věnuju své oblíbené Rouge Coco Shine - odstín 54 Boy. Jedná se o jeden z nejvíce univerzálnějších odstínů jaké znám. To je sice výhoda, ale vzhledem ke své univerzálnosti se nejedná o nijak výrazný odstín. Boy je decentně lesklý světle růžovo-béžový odstín s ultra drobným stříbným shimmerem. Na přímém denním světle je patrný jakoby mléčný podtón. Snově se nanáší, necuckuje, nezalézá do rýh, nevysušuje. Konzistence je balzámová, opravdu mám pocit jako bych použila něco mezi balzámem a rtěnkou. Tím pádem není plně krycí, zato rty jsou jako v bavlnce a hezky hydratované a krásně vláčné. Na vrub tomu balzám efektu je výdrž, není nijak závratná u mě je do dvou hodin fuč a pokud jím nebo piju, tak i dřív. Ale nijak mi to nevadí, ráda si rty přemáznu znovu :) A samozřejmě, že svou nositelku odmění i jemnou vůní po růžích. Černý obal, ten je pro mě jeden z těch nej. Ikdyž já ráda i dekadentní zlaté nebo mohutné stříbrné Guerlain obaly.


   Určitě nejste zvědavé na napůl vypoužívanou rtěnku, mám ji už nějaký ten pátek, proto vám sem nenafotím nádherný, netknutý obsah. Fotek je na internetu opravdu dost. Co  ale vždy ocením je, když najdu co nejvíc swatchů odstínu na rtech nebo na kůži, ať se můžu rozhodnout, na který odstín se mám případně v parfumérii zaměřit. Tak tady jsou. 
  Z fotky vpravo je vidět, že obal už toho taky zažil dost. Tuhle rtěnku často tahám v kabelce a většinou ji ve spěchu přihodím dovnitř. Naštěstí je hodně pevný a ani po víc jak roce používání se víčko nevychodilo a stále pevně drží. 





    Z následující fotky na předloktí je hezky patrné, že Coco Shine Boy není plně krycí, ale že se jedná o poloprůhledný odstín. Vlevo jsou 3 vrstvy, vpravo jedna silnější.

   A tady už na rtech. Všechny fotky jsem fotila za denního světla bez blesku.




Líbí se Vám? Máte rády řadu Coco Shine?

Krásnou středu a
tuttobene:)

23 komentářů:

  1. Mně se líbí a moc! Celkově jsem spíše začátečník, co se týče používání rtěnek, takže zatím vlastním jen několik drogérkových, ale pomalu už pokukuju po nějaké té dražší jako YSL, Dior nebo právě Chanel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň jedna rtěnka stojí za investici:) Určitě dobře vybereš.

      Vymazat
  2. tento odtieň je veľmi pekný, mám jeden podobný, pretože sa dá skombinovať s rôznym líčením, obzvlášť rada ho nosím (spomedzi mojich dvoch rúžov :D). Inak máš veľmi pekné pery :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, dá se použít jak k výraznějším očím, tak k jemnému jakoby jarnímu líčení, nebo jen tak v létě s řasenkou.
      A děkuji za kompliment, ikdyž ten spíš patří moji mamce:)

      Vymazat
  3. ejha, píšem na zoznam, ten odtieň je fantastický a najradšej práve nosím rúže s podobným odtieňom a so swatches máš pravdu, veľmi nápomocná vec :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu krásný a hlavně univerzální.

      Vymazat
  4. Je pekny a posobi to velmi prirodzene.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. CC rtěnku mám jen jednu a to je chyba, protože je skvělá.

    OdpovědětVymazat
  6. Viděla jsem ji na youtube u jedné slečny a docela mě zaujala:) Tahle barva se hodí, je taková dost univerzální a využije ji skoro každý:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, barevný přesah má veliký a hodně různýh typů ji využije:)

      Vymazat
  7. Přesně tuhle mám a i když souhlasím, že je zkrátka skvělá, na mně vypadá taky tak nějak docela "nude", ale zase úplně jinak :D Těm swatches se nedá moc věřit, jelikož kvůli nižší pigmentaci asi prosvítá dost vlastní barva rtů :) Jinak jedna z mála věcí, co bych si klidně koupila znovu a znovu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, že zrovna v případě těchto napůl krycích odstínů se člověk dopátrá všemožných swatchů, ale určité vodítko si z toho udělat jde.
      Jsem na tom stejně jako Ty, v tomhle případě určitě koupím znovu:)

      Vymazat
  8. Tak Boy mi jednou o kousek unikl, ale nevadí, vzápětí jsem ho nahradila odstínem 51 Unique a taky dobrá volba, tyhle barvičky prostě uplatnění najdou vždycky ;) Jen mi trochu přijde, že moc rychle ubývá... nezdá se ti?
    Mmch, sluší ti!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komplimnet:)
      Co se týše té spotřeby - no, oproti klasické rtěnce ubývá rychleji. Na shine nebo balzámovou variantu je to asi průměr. Mám ji přes rok a zbývá třetina. Je pravda, že když si koupím nějakou novou rtěnku, tak tahle má na chvíli pohov:), ale pak vždycky příjde její chvíle. Unique vypadá taky na skvělého zástupce univerzálek.
      Alespoň si budeme moci udělat znovu radost:)

      Vymazat
  9. To je nádhera!!!

    Ale musím se ti pochlubit - právě včera mi poštou dorazila Guerlainova rouge G, kterou jsi skvěle recenzovala. Tak jen obdivně zírám na to vychytané balení se zrcátkem a kochám se a kochám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluju! Rouge G je parádní po všech směrech:)

      Vymazat
  10. Naprosta dokonalost!!!
    Od CH jsem jeste zadnou rtenku nevyzkousela....nevim jak se takove nedopatreni mohlo dopustit a je treba tento stav co nejrychleji napravit....takze diky za tip:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo. A propos, nedopatření jsou tu od toho, aby se napravovala:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...