Stránky

čtvrtek 6. prosince 2012

Guerlain - Météorites Perles

   Dnes bych vám ráda přinesla svůj pohledem na klasiku všech klasik a letitou ikonu nejednoho toaletního stolku - Meteoritky. Kdo by je neznal nebo o nich alespoň neslyšel. Prví Météorites spatřily svělo světa roku 1987 a od té doby se v různých modifikacích vyrábí dodnes. Tyhle mé už slouží více jak dva roky a stále se neblíží konci, jak je vidno z fotek, což je skvělé vzhledem k vynaložené investici. Vybrala jsem si nejsvětlejší a do růžova laděný odstín 01 Teint Rosé. Ale s klidným srdcem jsem si mohla vzít i 02. S trochou nadsázky lze říct, že meteoritky nebarví ani výrazně netónují. Co ale umí dokonale je dodat pleti neuvěřitelnou měkkost a hebkost. Já to vnímám jakoby sametový finiš, který ale není výrazně matný. Díky rozjasňujícím perlám je spíš jasný a prozářený a to beze třpytek. Ony tam sice jsou, ale v celkovém vyznění je nijak zvlášť nevnímáte. Jen pokud na vás z určitého úhlu zasvítí sluníčko, pak s vámi na chvilku zalaškují. Takže přestože nesou označení illuminating powder, tak rozjaňovač ve smyslu high beam  apod. nečekejte. To byste mohly být zklamané. V téhle kategotii má Guerlain jiné kousky. Taková Cruel Gardenia, to je rozjasňovač par excellence:) Meteoritky jsou tak perfektně barevně namíchané, že vám  dopomohou k sjednocené, hebké, lehce matné a jasné pleti. Takové, jakože jste se dosyta vyspala a nic vám nechybí.



   Pokud máte pudr nový, je dobré si pár perel rozemnout, potom se vám budou mnohem lépe nabírat na štětec. Já používám kabuki, ale jakýkoliv hustý pevný štětec bude určitě stačit. Při každém nanášení vám bude dělat příjemnou společnost pudrovo-fialková vůně. Někomu by se mohla zdát starosvětská, pro mě se k Meteoritkám neskutečně hodí a těším se na ni jako malá holka. Je to takový malý rituál, vždy když otevřu plechovou krabičku, tak k nim přičichnu. Na pleti ale parfemace pudru cítit není. Škoda ukončení výroby stejnojmenného parfému. Brala bych ho všemi deseti. Meteoritky používám celoročně, patří do mé kosmetické TOP five a za sebe investici do nich doporučuji:)
Pokud vám byl článek alespoň trochu užitečný, budu ráda. 
Mějte se krásně a 
tuttobene!




19 komentářů:

  1. Ta vůně je naprosto dokonalá, chodím ji fetovat :D. A Používám je i kvůli ní :))).

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju jejich design! Ale pořád je ještě nemám :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě Ti budou dělat velkou radost, až si jednou k tobě najdou cestu:) Mně se krabičky a obaly Guerlain líbí moc. Ovšem z perel jsem tak unešená, že bych si je byla ochotná koupit i v papírovém pytlíku :D

      Vymazat
  3. Och, tahle úžasná ikona...
    Už si ji vážně musím pořídit!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky váhám...jednak se kvůli alergii/lenosti/přirozené kráse líčím tak 1x za ...(nevím, dlouho)..., ale chtěla bych tu krabičku, prostě. Třeba bych se začala maskovat denně.
      Dá se to dát na holou kůži? Nemyslím tedy, že by se nedalo, ale má to nějaký význam, je to poznat? Mně to totiž pořád připdadá jako bublina typu YSL Touch Eclat, dobrá image, služba nalová...

      Vymazat
    2. Jasně že můžeš použít na holou pleť. Nedokonalosti nezakryješ, ale tu hebkost a jas tam mít budeš. Možná existuje levnější alternativa, ale popravdě vzhledem k výdrži těchto já ani jinou nehledám. Až mi dojdou, koupím ty samé. Vzhledem k jejich oblíbenosti nepředpokládám, že by je přestali vyrábět, to by mě vážně na.....
      Jediná rada je vyzkoušet.

      Vymazat
  4. Já jsem si včera doběhla pro ty dračí... původně jsem chtěla počkat po Vánocích, protože jsem si je párkrát "nenápadně" vyvěsila na FB, ale pak mě zachvátila panika, že to stejně nikomu nedojde a po Vánocích už nebudou, protože se o ně lidi v krámě určitě perou - tak doufám, že je nedostanu ještě jednou :D.
    Pak jsem celý den nic nedělala, jenom jsem se střídavě dívala na ně a do zrcadla, než se setmělo a pak už jsem nic neviděla, protože mám v pokoji jenom jednu slabou žárovku :(.
    Ale jako parfém bych to asi nechtěla, voní sice nádherně, ale stříkat bych to na sebe nechtěla, tak aspoň jedna věc mě netrápí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty dračí mě lákají čistě z rozmařilosti. Vůbec je nepotřebuju, ale na toaletním stolku, teda spíš v šupleti bych jim extra místo udělala:D
      Jestli dostaneš k Vánocům druhé, hoď je do frcu na blog a uvidíš jak se o ně lidi poperou, včetně mě:D

      Vymazat
  5. ty vypadaji krasne :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  6. to je nádhera.. milujem tieto guličkové vecičky:** ♥

    OdpovědětVymazat
  7. mě třeba ta vůně skoro nic neříká. obešla bych se bez ní...

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to krásně. Jak balení, tak po nanesení, asi poprosím ježíška :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle mi nedelej...questo non va bene!!!:)
    Tyhle perly jsou mym kosmetickym svatym gralem uz pekne dlouho a zrovna, kdyz jsem si myslela, ze jsem se z toho vylecila, ty tady o nich pises.
    Tak mozna na letisti pri ceste na Vanoce do Prahy...ze by:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak kouzelné, když se rozčiluješ italsky. Ano, vyléčit se je třeba. Nákupem :D

      Vymazat
  10. Máš velmi pekné recenzie :) mám tieto isté perly a som s nimi nadmieru spokojná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Ty perly je snad nemožné si neoblíbit:-)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...