Stránky

čtvrtek 27. prosince 2012

Krátce o nákupu na moješminky.cz


   Opět zdravím všechny své čtenářky a doufám, že jste svátky prožily přesně podle svých představ a teď už jen spokojeně vrníte u svých oblíbených blogů :)
   Pár dnů před Vánocemi se na mě usmálo štěstí a u Sonidla na blogu jsem vyhrála poukázku v hodnotě 300,- na nákup v eshopu moješminky.  Tímto ji ještě jednou děkuju. Možná ještě víc než o radost z nákupu a z novinek bych se s vámi chtěla podělit o bezkonkurenčeně nejpříjemnější zážitek ve vodách českých eshopů. Už s kupónem mi dorazily první vzorky pigmentů. Balíček i v předvánočním čase doputoval rychle a bez průtahů a opět se spoustou dalších vzorků a s osobním přáním majitelky Báry, které hodně potěšilo. Zdá se to jako drobnost, ale to, že je k nákupu přiložen ručně psaný pozdrav, dělá balíček víc osobním a o to větší radost z něj máte.

   Chvíli jsem tápala, co si vybrat. Zaujala mě řada pleťové kosmetiky Raw Gaia, ale to co jsem si chtěla koupit nebylo skladem. Nakonec jsem vybrala dva štětce z řady bdellium Tools Maestro Series a kompaktní bronzer Premier Natural Dazzle ke konturování, který má geniální středně hnědý neutrální odstín bez jediné třpytky.  Vše už s radostí používám a postupně se na blogu objeví samostatné články. Jen předešlu, že z bronzeru jsem opravdu nadšená a s mou světlou pletí si dokonale rozumí.
   Ještě jednou děkuji Soni a Báře, díky kterým jsem se konečně odhodlala k nákupu. A rozhodně po této zkušenosti nezůstane jen u toho jednoho. Ano, ano, už opět sjíždím nabídku na mýchšminkách. A všem vřele tento eshop doporučuju.

Mějte se krásně,
tuttobene.



14 komentářů:

  1. tesim sa na recenzie samostatnych produktov:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne ty vzorky také potěšily. Takový bronzer se moc hodí. Těším se na recenzi.

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na recenzi toho pudru i štětců...a je pěkné, že ti přibalili tolik odsypků:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z těch růžových a modrých odsypků je u vytržení dcerka, z těch ostatnách pro změnu já:)

      Vymazat
  4. Matný bronzer na konturování jsem hledala TAK dlouho, až jsem se na to totok a koupila si prostě tmavý kompaktní pudr. Ale furt to není ono, tak budu čekat na recenzi :)
    Štětce jsou moje lásky, takže se budu těšit i na ně :)

    OdpovědětVymazat
  5. evie, Martina, Haru: Díky za komentáře. Recenze brzy přibudou :)

    OdpovědětVymazat
  6. recenzie budú a ja sa teším :D

    OdpovědětVymazat
  7. Dobre si si vybrala podla mňa

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluju! A moc se těším na recenze...

    OdpovědětVymazat
  9. Vybrala sis perfektně, jsem hodně zvědavá na recenzi štětců, ale vlastně i na bronzer. Jinak není zač, ten dík patří hlavně Barči a tobě za vtipný komentář :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já Barunčiny vzkazy taky miluju :-) Těším se na recenzi na bronzer!

    OdpovědětVymazat
  11. Ach, ano, ten bronzer... je fakt skvělý. Prostě SKVĚLÝ. Mám ho někdy od července a ke článku o něm jsem se ještě nedostala, a přitom jsem ho slíbila (zrovna Levandule na něj byla natěšená). Tak šup sem s článkem, ať je poptávka uspokojená ;) Tenhle výrobek si zaslouží, aby se o něm více vědělo.
    A pochopitelně jsem zvědavá i na štětce, zatím slýchám jen pozitiva :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  12. Štětce vypadají dobře, hned se jdu do eshopu podivat, zrovna nejaké shanim!:)

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...