Stránky

neděle 23. prosince 2012

Les Météorites - Cruel Gardenia


   V článku o svátečním líčení jste měly možnost krátce zahlédnout rozjasňující pudr Les Météorites Cruel Gardenia z jarní limitované kolekce 2012 Guerlain. A protože jste  si psaly o příspěvek věnovaný tomuto pudru a navíc se nezadržitelně blíží období, kdy je alespoň trocha lesku a záře žádoucí, tak je tedy zde.
   Ani nevím u čeho začít, protože na tomhle pudru je jednoduše dokonalé vše. Jedná se o lisovaný rozjasňovač. S tvarem si opravdu designéři vyhráli. Vysoustružený trojrozměrný květ gardénie vypadá impozantně. Černý obal s typickým ornamentem pro Meteoritky je pevný a precizně vypracovaný. Vlastě jediný malý zádrhel jsem u obalu našla. Musím si dávat opravdu pozor, když chci vrchní víčko přiložit a zašroubovat. Tím, že je pudr vylisován do tvaru květu, je docela jednoduché ve chvilce nepozornosti hranou víčka přes krajní okvětní plátky přejet a udělat si tak do květiny vrypy.
   Co se týče samotného pudru je lehce narůžovělý s trochou zlato-béžové, takže nepůsobí chladně, spíš neutrálně. Barva v květině vrhá frosty efekt, ale na tváři téměř žádný frosty efekt patrný není, asi proto, že pudr je ultrajemně mletý s máslovou texturou. Na štětec se nabírá lehce, stačí po něm jen lehce štětcem klouzat. Na tvářích vykouzlí jas a lesk, aniž by zvýrazňoval póry. Používám ho na vrchní partie lícních kostí, určitě by se dal použít i na rozjasnění dalších částí obličeje nebo dekoltu. Použití na celý obličej jako u klasických Meteoritek si dost dobře nedokážu představit.
   Oproti klasickým meteoritkám je taky odlišně parfémován. Nemá tu typickou fialkovou vůni. Voní čistě, květinově, mýdlově. Ale ta vůně je tak subtilní a slaboučká, že je téměř nepostřehnutelná. Měla jsem možnost vyzkoušet i stejnojmennou vůni z řady L’Art et la Matiere a pudr voní jako 1000 krát rozředěná Cruel Gardenia.
   Výdrž rozjasňovače je famózní, tak jak jej ráno nalíčím, tak ho s trochou nadsázky večer odličuju. V mém případě je to trochu jinak, jednak si neustále sahám na obličej, jednak se často pusinkujeme, objímáme a hladíme s dětmi, takže trochu přece jen dostává na frak. Nicméně pokud se nalíčíte na nějakou příležitost, můžete si být jisté, že celou dobu zůstane tam kde má a vypadá stejně svěže jako po aplikaci.






   Cruel Gardenie už bohužel běžně k dostání není, což je sice škoda, ale zase na druhou stranu Guerlain s limitkami přichází neustále a věřím, že zase obdobný rozjasňovač pustí do světa.

 Nakonec bych všem svým čtenářkám a samozřejmě i čtenářům, pokud tady nějaký zabloudí:) chtěla popřát co nejkrásnější vánoční svátky. Ať je prožijete přesně podle svých představ a ve společnosti těch, které si přejete mít u sebe.
Tuttobene.

16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Možná to tak z fotek vypadá, ale vyloženě zlatý není :)

      Vymazat
  2. Vypadá krásně!:) A tobě taky krásné Vánoce!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nějak mi k tomu - vlastně k žádným Météorites - nesedí název, cokoliv "cruel", páč se mi zdají jemňoučké :) Já tak nějak asi čekám na barvu, co mě uchvátí v obalu i po aplikaci na pleti, jelikož sama růžovou nemůžu (a s ní většinu rozjasňovačů, což je škoda, já všechny blyštivé a třpytivé věcičky ráda, taková straka, nu :D) a nějaké béžovohnědé tóny mi přijdou moc nudné. Jak to tak píšu, asi jsem moc náročná =D
    Barva je krásná, ale jak píšu, růžovou s mojí žlutou pletí prostě nemůžu, dělá mi to piggy efekt :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Cruel mi taky vrtá hlavou, ani samotná vůně Cruel Gardenia není v žádném ohledu krutá:)
      Snad jednou na svůj vysněný odstín narazíš.

      Vymazat
  4. toto by mi bolo ľúto používať!♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně byto zas bylo líto nechat ležet ladem :D

      Vymazat
  5. záááááááááááávidííííííííííííím :)))
    (ten jsem chtěla a už nesehnala)

    taky hezký svátky! .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budou jiné, které zas pro změnu neseženu já:D
      A díky:)

      Vymazat
  6. Ách, no ten je krásnýýýýýý :))).

    OdpovědětVymazat
  7. milá Tutto, na tento tvoj post som sa veľmi tešila :D efekt je krásny, trochu nenápadný, ale v správnej miere rozjasňujúci. Spočiatku som sa bála, že sa od meteoritov budem lesknúť ako disco gula, ale ten guerlain je taký gentleman, že ženam s ním pôsobí maximálne elegantne a tak trochu étericky :) s tým osahávaním tváre to máme narovnako :D prajem krásne sviatky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vystihla si to přesně. Guerlain je gentleman a žádné nelichotivé pudry a rozjasňovače jednoduše nedělá:)
      Děkuju, i Tobě kouzelné Vánoce.

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...