Stránky

pondělí 10. prosince 2012

Minerální oční stíny Everyday Minerals



Krásné zasněžené prosincové pondělí všem :) Na blogu Spiced Chocolate jsem v poslední době našla články ohledně minerálních stínů na oči od Everyday Minerals. Protože doma pár kousků mám a jsem s nimi opravdu spokojená, přidám pár postřehů a fotek, možná to někomu pomůže v rozhodování. Tyto stíny už u mě bydlí určitě déle než 2 roky a objednávala jsem je ještě přímo z EDM. Většinu mám ve vzorkových 1g baleních, která jsou mimochodem na vzorková balení hodně štědrá. Dva stíny mám pak v plné velikosti 2.5 g a to jsou už vážně obři, ty budu mít ještě hodně, hodně dlouho. Následující stíny jsou ty, které přežily nejednu barevnou selekci. Co se týče stínů, jsou perfektně pigmentované. Dají se skvěle vrstvit. Jediný malý nedostetek je, že mi malinko práší při malování pod oči, ale dá se to lehce štětečkem odtranit a někdo s pevnější rukou možná ani takový problém mít nebude:) Stíny můžete vybírat z několika finishů – matte, pearl a shimmer.
Fotky vyšly vcelku dobře, jen mi foťák trochu "sežral" barvu a jednotlivé odstíny jsou trochu tlumenější než ve skutečnosti. Vlevo je stín na podlkadové bázi artdeco a vpravo bez báze.

Queen Anne’s Lace – je světlý béžovo-šampaňský odstín s hodně jemnou perletí a je skvělý na projasnění partiií pod obočím nebo do vnitřního koutku oka. S trochou odvahy by se dal použít i jako rozjasňovač.



Wild Flowers – je matný taupe odstín, který krásně vynikne na celém víčku, pro mě ale jen v jedné vrstvě, jinak je moc tmavý. Častěji ho používám jako tmavý stín do vnějšího koutku oka.



First Love – tak u tohoto odstínu si nejsem jistá jestli je stale v nabídce. Jedná se o středně šedý perleťový odstín s modrým podtónem a s multi barevnými třpytkami. Vytváří lehce metalický efekt. Používám ho hlavně jako oční linku nebo do vnějšíh koutku oka.



Jewel Box – je klasický béžovo-bronzový odstín se zlatými třpytkami používám na celé víčko.



Lover’s Lane – světle čokoládově hnědý stín se spoustou zelených pidi třpytek. Ve vnějším koutku je moc pěkný.


U Jewel Box a Lover’s Lane si taky nejsem jistá jestli jsou stále v nabídce. Nicméně je tam tolik pěkných stínů, že asi brzy neodolám a zase něco objednám.

Sweet Woodruff eye liner – hnědo černá matná linka, na oku vypadá velice měkce.


Co se týče objednávek, objednávala jsem přímo z USA z EDM, když ještě zasílali do ČR. Potom zasílání k nám zrušili. Asi proto, že se jim zásilky ztrácely. I mně se jednou stalo, že mi balíček nedoputoval :( Dnes se určitě vyplatí objednávat od českého dodavatele Pure Skincare, na kterého mě upozornila právě Spiced Chocolate. Navíc se vyhnete patáliím se clem apod.
Máte rády minerální oční stíny? Znáte a používate značku EDM? Snad byl pro vás dnešní příspěvek alespoň trochu užitečný a přeju pohodový start do nového týdne,
tuttobene.

15 komentářů:

  1. Teda, to jsi mi udelala radost! Na EDM uz jsem skoro zapomnela, kdysi jsem je diky arome objevila a objednavala z jejich stranek... testry ruznych mineralnich make-upu, korektoru, stinu... bylo to uzasne levne, rychle, jednoduche. Na make-upy jsem si jeste porad nezvykla, takze jsem ta testovaci baleni nejak vyzkousela, bylo to fajn, ale nemela jsem potrebu kupovat zase... pamatuj si, ze stiny vyborne barvily, ale dost prasily. Budu je muset znova nekde najit:-) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si zvykla i na makeupy. Nejvíc mi asi seděl original glo a semi matte. Jinak těch očních stínů a tvářenek jsem poslala dost o dům dál, protože mi jednoduše barevně neseděly.
      Tak hlavně ať najdeš:)

      Vymazat
  2. skvele fotografie, mohu se jen zeptat, WIld FLowers je spise do studenych tonu, nebo do teplych? ja mam problem v tom, zemi prave teplejsi neslusi.

    Dekuji moc za odpoved

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoznačně studený, navíc bez třpytek, takže neháže žádné odlesky :)

      Vymazat
  3. pěkné, nikdy jsem asi minerální stíny nepoužila, ani nevím proč

    OdpovědětVymazat
  4. ešte som minerálne očné tiene neskúšala najviac sa mi pozdáva ten predposledný ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky s těmito stíny nemám žádné zkušenosti... Světle čokoládový se mi líbí...

    OdpovědětVymazat
  6. EDM neznám, ale barvy zvlášť ty hnědé se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení a vyběr z odstínů je velkorysý.

      Vymazat
  7. Ty tvoje odstíny jsou super... mám pro tuhle značku slabost a brala bych je z fleku všechny! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. No koukala jsem, že odstíny mění a některé z nich už nejsou, ale za to je tam spousta nových :)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...