Stránky

pondělí 10. prosince 2012

Pietro Filipi - bižuterie

Moji milí čtenáři, lépe však milé čtenářky, ráda bych Vám přeposlala nebo zprostředkovala, co mi dnes přistálo v emailu. Možná to pro někoho ještě krátce před Vánocemi bude užitečná informace.



Co se týče bižuterie Pietro Filipi, mně osobně se některé kolekce líbí, jiné už méně. Před dvěma lety jsem si v PF pořídila jabloneckou štrasovou soupravu (musela jsem se vybavit na plesovou sezónu:) a nějaké náušnice a musím uznat, že stále vypadají skvěle. Pokud si ale chcete koupit něco pro sebe, netrváte na tom, že to musí být dárek a jste ochotné si chvíli počkat, radím počkejte do ledna. Zatím jsem vždy v PF výprodejích viděla bižuterii zlevněnou minimálně na polovinu a nemusíte tím pádem kupovat druhý kus. Ikdyž ruku na srdce, kdo z Vás odejde jen s jedním kouskem?

Příjemný večer všem,
tuttobene:)

11 komentářů:

  1. To zní dobře, zrovna ty s kamenem by se mi líbily. Jinak jsem hledala a googlila, ale nějak jsem toto nenašla. Prosím ještě odkaz (ti čtenáři jsou ale líný a neschopný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je v pořádku, taková lenost před Vánocemi, to je něco! Díky za upozornění, už jsem dala odkaz pod obr:)

      Vymazat
    2. Děkuji, ty jsi ale rychlík, ještě by se mi líbilo, aby při kliknutí na ten odkaz nezmizel tvůj blog :-), ale otevřelo se nové okno, ať si můžu ještě u tebe přečíst vše ostatní. (hrozný, že?)

      Vymazat
    3. Marti, to už chceš po mě hodně. Část mého mozku zodpovídající za IT na tenhle požadavek není vybavena:DDD

      Vymazat
  2. ten s tím zeleným kamenem je dokonalý, trošku mám obavu jestli nebude těžký a nebude tahat náramek jakoby dolů, ale barva je nádherná, mají tu bižu i v obchodech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám zkušenost, že se i mezi obchody nabídka bižuterie trochu liší, takže nedokážu říct, jestli tam je. Ale jednou jsem sháněla šátky, které taky nebyly všude a do jednotlivých poboček jsem si zavolala a všude byli ochotní a vždycky mi zjistili jestli ho u sebe na prodejně mají. Jednoduše mrkni na číslo produktu a zkus si zavolat jestli tam je nebo ne.

      Vymazat
  3. Vyzera to dobre :) Vdaka za tip
    T.

    OdpovědětVymazat
  4. Tato kolekce je opravdu líbivá. A je laděna do barev, které já moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tý jo!!! Kdyby jenom bižu...
    Mrkla jsem na to a nutně si musím jít vyzkoušet dvě sukně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak šup, šup a pak se pochlub. A nebo stejně jako já s ledovým klidem vyčkej lednoných slev:)

      Vymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...