Stránky

čtvrtek 20. prosince 2012

Pytlíková :)



   
  Dnešní článek bude úplně z jiného soudku. Líbí se vám barevné textilní či plátěné tašky na nákup? Nebo vyrazíte v klidu s igelitkou nebo si stylově vykračujete s pleteným košem či síťovkou? Já mám ráda ty textilní, které se dají zabalit do malého pytlíku, ale pokud si ji doma zapomenu přihodit do kabelky, tak se nehroutím ani nad igelitkou z obchodu.
 Dnešní článek může být tipem na malou drobnost pro vás nebo stejně tak pro vaše blízké. Tyhle pytlíkové tašky kupuju v Rossmanovi za nějakých 35,-, ale obdobné se zajímavými dekory najdete i na stránkách ecobagu a jinde. Ty už jsou ale podstatně dražší. Nemůžu porovnat, jestli víc vydrží. Mně ty z Rossmanna drží a drží, takže jednoduše nemám potřebu kupovat jiné. A v podstatě další koupím ne proto, že by se mi předešlá roztrhala nebo zničila, ale proto, že se mi líbí další vzor. Čas od času naši domácnost navštíví nějaký taškožrout a taška je prostě fuč. Stává se vám to taky? 
  Při focení mě napadlo, že by to mohla být i dobře ulítlá dekorace na vánoční stromek. Dovede si to představit? Malé balíčky pověšené na větvičkách? Já jo, jen nevím, jestli by mě potom rodina nehnala k doktorovi!


S čím vy rády/i vyrážíte na nákup?

Krásný a pohodový čtvrtek všem a
tuttobene!

10 komentářů:

  1. ja mam rada pytlikove tasky taky... hlavne je mam porad sebou v kabelce, takze je mohu pouzit kdykoliv. Nejradeji mam velikou z Decathlonu, kterou jsem si privezla z Madarska.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám jednu pytlíkovou tašku, ale nejradši chodím na menší nákup s jednou reklamní plátěnou taškou, kterou někde dostal přítel - je malá a dobře se nosí na rameni. A na nákup těžkých věcí ještě nic netrumflo mou letitou tašku ze dnů Marianne - z doby, kdy ještě dávali ty, co jsou vyšší než širší. Unese i 10 kilo a taky se mi dobře nosí na rameni :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak vidím, že co se týče pytlíkových tašek jsme na jedné lodi :) A co ten taškožrout, chodí k vám taky?

    OdpovědětVymazat
  4. No, pytlíkové tašky mám, ale většinou je někde zapomenu. A jelikož to vždycky zjistím až při nákupu, nzbývá mi nic jiného, než si na místě koupit igelitku... Takže jsem - ó hrůzo - igelitková...
    A to s tím stromečkem je dobrý nápad...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak ty nepotřebuješ ani taškožrouta. Ty si ho děláš sama:DDD Ale nemysli si, taky mě nejednou igelitka zachránila :)

      Vymazat
  5. Jj, přesně takovéto tašky mám nejraději! Já mám jednu z Marks and Spencer a jednu z YR :)

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna nemůžu najít jednu fialovou, takže taškožrout se u nás také objevil. Bohužel také ji někdy zapomenu, ale nejraději jezdím na nákup s taškou na kolečkách, výraznou růžovou s bílými puntíky. Někdy se dokonce s touto nákupní taškou sladím :-)Hrozně nerada něco nosím v rukách tedy kromě kabelky.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, to jsem ještě neviděla, ale vypadají super! Určitě se po nich taky podívám:) Pytlík lepší než igelitka:-D

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...