Stránky

středa 19. prosince 2012

Sváteční líčení


zleva: řasenka Elizabeth Arden Ceramide 01 Black, monostín L'Oréal Color Infaillible - Tender Caramel, tvářenka Inglot - č.78, make-up Estée Lauder Double Wear Light odstín 01, tužka na oči Guerlain - Khol Me Ebony, rozjasňující pudr Guerlain - Météorites Cruel Gardenia, rtěnka Guerlain Rouge Automatique - odstín 120 Coque d'Or


   Dnes mám pro vás připravenou malou inspiraci na téma sváteční nebo v tomto případě štědrovečerní make-up Pod pojmem sváteční líčení si dokážu představit téměř jakkoliv barevně laděné líčení, kterému ovšem nechybí trocha toho lesku a třpytu. Záměrně píšu trocha. V mém věku, to lze s třpytkami i leskem vcelku lehce přehnat a je mi jasné, že dobudoucna budu muset už stále jen ubírat. 
 Vzhledem k tomu, že za sváteční barvy oblečení považuju, černou, béžovou, šampaňskou a bílou (možná ještě královskou modrou), toto líčení nebude ani tak moc barevně nápadné, akcent je kladen pouze na výraznější rty.
  Make-up, tužku na oči i rtěnku jste už mohly na blogu zahlédnout. A pokud si chcete přečíst recenzi stačí na ně jen kliknout. Poprvé se zde objevují stíny L’Oréal Color Infaillible v odstínu Tender Caramel, světle béžový s bronzovým nádechem. Skvěle je popsala na svém blogu Lucy. A uvědomila jsem si, že jsem zapomněla na fotku přidat slonovinově-béžový monostín s jemným shimmerem ARTDECO č. 27. Ten je ideální do vnitřního koutku.
monostín ArtDeco 27

Řasenka Elizabeth Arden Ceramide krásně odděluje řasy jednu od druhé, nemá sice objemový efekt, ale to tolik nevadí, umí vykouzlit přirozené řasy a to se mi líbí. Má ještě jedno mínus, vydrží jen půl dne, pak se beze stopy někam vypaří. Tentokrát nepůjde o celodenní look, tak ji to prominu.
Rozjasňující pudr Cruel Gardenia z řady Météorites je z jarní limitované edice Guerlain, ještě jste ho na blogu neměly možnost vidět a sváteční líčení je nejlepší příležitost, kdy ho můžu představit. Určitě se dočká samostatné recenze, protože na nádhernější a distingovanější a jednoduše dokonalejší rozjasňovač jsem ještě nenarazila.
No a nakonec přirozená tvářenka bez jediné třpytky nebo náznaku shimmeru Inglot, odstín 78. Teda spíš to, co z ní zbylo. Už se chystám koupit novou. Tenhle přirozený odstím pro bledule mi rozhodně nemůže chybět.
   V podstatě jde spíš o inspiraci barevnou, stejného barevného líčení dosáhnete i s produkty s drogérie, je to jen o tom, které značce dáte přednost a se kterou se vám dobře pracuje.

Mějte se krásně a hlavně svátečně,
tuttobene.

26 komentářů:

  1. Ten rozjasňovač vypadá fakt nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Je to jeden z top kousků mojí dekorativky vůbec.

      Vymazat
  2. Aaaa, tak to jsou pěkné kousky! už dlouho se chystám vyzkoušet make-up od Esteé...:)A stíny od Loreal opravdu zbožňuju - btw. děkuju za hezkou zmínku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač. Přišlo mi to jako nošení dříví do lesa, když si je tak báječně popsala a nafotila:) A opravdu jsou skvělé, určitě nezůstanu jen u tohoto jednoho odstínu:)

      Vymazat
    2. Já mám zatím jen dva, ale čekám na slevu a kupuju další! Výdrží, pigmentací a celkově jsou dost těžkou překonatelné :)

      Vymazat
  3. teším sa na recenziu limitky meteoritov :) obaly pôsobia krásne sviatočne ligotavo:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to jasné:) Tak já se pochlapím a pokusím se o nich napsat co nejdřív:)

      Vymazat
  4. Taky se mi strašně líbí ten rozjasnovač :) Ta barva je nádherná
    www.nemesisjournal.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý výběr:) Pokaždé, když u někoho vidím tu Gardenii z jarní limitky, tak mě zamrzí, že jsem ji nevzala taky:/ Nádhera!!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Oni s těmi limitkami umí pěkně zamotat hlavu:)

      Vymazat
  6. Som jediná ktorá čakala fotky líčenia?
    amethyst-fatale.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi nejsi:) Šlo mi spíš o to, aby si každý dovedl představit v tom líčení sám sebe:) Navíc bych těm produktům nerada ubírala na kráse nejednou vráskou a lehce povadlou pletí šestatřicátnice:D

      Vymazat
  7. Překrásné kousky, Inglot musím zkontrolovat, ale teď jsem tam byla a nakoupila. Jinak stíny Loreal i č. 27 ArtDeco máme stejné a asi je použiji, protože plánuji zlaté šaty.

    OdpovědětVymazat
  8. škoda že si nám neponúkla fotku ale musí to byť krása! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. aj ja by som brala fotku, zaujal ma ten estee lauder:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty meteoritky!!!! Áááách!!! To je zase nádhera... Závidím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slibuju, že minimálně do jara to jsou poslední:DDD

      Vymazat
  11. Ojojoj...a zase ten Guerlain a zase obrovske pokuseni.
    Proc vsechny ty jejich kosmeticke serepeticky vypadaji tak bajecne, ze je nemozne jim odolat:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však se mi taky odololávat nedaří. Kosmetický byznys ví jak na nás:)

      Vymazat
  12. nice photos I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss!

    OdpovědětVymazat
  13. Ta rtěnka vypadá luxusně :-)

    PS: Tebe a všechny co tento komentář čtou, srdečně zvu na Vánoční Giveway o skvělé ceny na mém blogu. Můj blog nemá moc velkou návštěvnost, takže šance na výhru je vážně velká :-) http://photosvogue.blogspot.cz/2012/12/giveaway-for-christmas.html

    OdpovědětVymazat
  14. Příště i fotky:-)...Tebe:-)...Ten rozjasňovač od Guerlainu, nádherný odstín, nádherný název, Cruel Gardenia mi dokonce i moc voní jako parfém...a ta rtěnka...krásná barva!

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ten rozjasňovač je skutočne nádhera, tu by som sa až skutočne obávala, že by mi ho bolo ľúto vôbec začať používať.Celkovo lícenky a spol. dokážu byť tak krásne spracované, či už samotný výrobok alebo iba obal....proste človek iba obdivuje a kupuje....a samozrejme nestíha spotrebovávať!!!!

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...