Stránky

úterý 4. prosince 2012

Trochu jiná limited edition

Dnes velice krátce na téma všemožných svátečních edicí. Není to tak dávno, co se Černá Moora zamýšlela nad lapáliemi kosmetických limitek. Článek si můžete přečíst zde. Když jsem v Dmku zahlédla tuto limitku, jednoduše jsem ji tam nemohla nechat, no uznejte. Tuhle limitovanou edici si u nás obzvlášť oblíbily děti. Jen se začínám obávat okamžiku, až nám tato limitka doma dojde. Budu pak muset oběhnout nejedno Dmko nebo s největším sebezapřením držet a vydržet do následujícího předvánočního času? Jednoduše mě výrobci toaleťáku pobavili s označením limited edition.
Co vás, pobavili? Koupili byste si limitovaný toaletní papír:)?

Mějte se krásně,
tuttobene.

22 komentářů:

  1. pekný post :) u nás by sa každopádne uplatnila limitovaná edícia so spidermanom :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím, u nás to vypadá stejně :D

      Vymazat
  2. si dala tomu toaleťáku ;´DDD


    je u mňa GA alias pozvánka

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem kupovala loni limitovanou edici toaletního papíru s vůní vanilky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaniklový? Tak to by bylo něco pro mě. Já ještě někde zahlédla pomeranč se skořicí, ale bez označeníní limited edition:)

      Vymazat
    2. tuším, že jsem loni kupovala v rossmanovi, tak jestli letos opět bude, dám ti echo :D

      Vymazat
  4. Hned při polední pauze tam běžím :-) Dokud ještě mají. Co bych pro děti na Vánoce neudělala :-) I když ten Spiderman by byl fakt lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spiderman, Hello Kitty, Disney cokoliv může počkat na kdykoliv jindy. Teď vedou sobi :DDD.

      Vymazat
  5. Děláte si srandu? Toaleťák se skořicí??
    Vánoce holt pronikají do všech koutů. I na naše záchody... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smrtelně vážně! Obrázky a parfemace beru, jestli na mě někdo vyrukuje se třpytkovým, tak to už nedám:)

      Vymazat
    2. Chachá!!!
      Šmarjá... Ta představa... Třpytky... hmmm... na zadečku...

      Vymazat
  6. zlate :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovědětVymazat
  7. Přísahám, že ten toaleťák s těmi soby máme doma také:-D

    OdpovědětVymazat
  8. ten papier POTREBUJEM. nikdy som nevidela rozkošnejší :3

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, koupila bych si ho... a to je na tom možná to nejhorší :D

    OdpovědětVymazat
  10. Brejlila jsem na ten obrázek takovou dobu a pořád si říkám, co to je...??! A pak se přečtu text a najednou: jéé, tak to je dobrý, to chci taky!:D

    OdpovědětVymazat
  11. Wow...tomu rikam prozivat Vanoce opravdu do tech nejintimejsich detailu:)))A soby miluju skoro vsude, takze proc ne na WC:DDD
    Skvely clanek!

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...