Stránky

pondělí 17. prosince 2012

Vlasová kúra s rakytníkem


  Expresní vlasová kúra Rakytník, výrobce Swiss O.PAR - tohle je jeden z mála vlasových přípravků, o kterém si troufám napsat, že umí vyčarovat dětský hebké vlasy. Sice s ním nedocílíte megalesku, ale hebké, částečně uhlazené a hravě pružné vlasy umí. Kúra je určená pro narušené a obtížně rozčesatelné vlasy. Ani jedno sice doslova neplatí o mých vlasech, ale pružnost a uhlazení to je to, po čem toužím a co se mi s touto maskou daří dosáhnout. 
   20 ml tuba mi na mé vlasy, dlouhé skoro po ramena, vystačí na jednu a půl aplikaci. U delších vlasů vystačí odhadem na jedno použití, u kratších by mohl s klidem vystačit na dvě. Kúru necháte působit 1-2 minuty na umytých vlasech a pak opláchnete.
   Co se týče složení, o žádný extra přírodní preparát se nejedná, chemických aditiv je tu požehnaně, nicméně to mě příliš nepálí. Výsledek je pro mě rozhodující. Vůně je hodně jemná, nakysle ovocně svěží.

  Kúru si můžete koupit v drogériích Rossmann cca za 25,- (mají ji v těch drátěných stojanech s mini šampóny). Potíž je v tom, že je často vyprodaná. Když jsem na ni posledně narazila, hned jsem si hamižně nabrala 10 kusů:) Ve stejném ranku mají i Olivovou kúru od stejného výrobce, ale s tou jsem ani z poloviny tak krásných vlasů nedosáhla.

  Máte s tímto výrobkem zkušenosti? Pokud na ni v drogérii narazíte, všemi deseti ji doporučuju alespoň k vyzkoušení.

Pohodový start do posledního předvánočního týdne všem,
tuttobene.

12 komentářů:

  1. Mrknu se na ni v drogérce, slyším o tom poprvé:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni, rozhodně stojí za vyzkoušení:)

      Vymazat
  2. Měla jsem od nich brusinkovou a ještě jednu (ne v tubě, ale v takovým pytlíčkách) a byla celkem v pohodě, ale žádný zázrak... měla jsem to na dovči místo kondicionéru a šlo to. Ta rakytníková vypadá hezky, taky ji zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej. Když jsem si koupila prvně a konalo se nadšení, tak jsem ji pak naháněla po čertech, ďáblech. Na netu jsem našla vcelku dost vlasových výrobků od Swiss O.PAR, ale moc super kladných ohlasů neměly, prostě takový průměr.

      Vymazat
  3. ja nejako takéto kúri zatiaľ nemusím-nepotrebujem ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hned jak dosednu v Praze na letisti letim do Rosmana hledat tenhle zazrak...na vlasove pripravky jsem totalne ujeta:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tohoto výrobku jsem si vůbec nevšimla. Nicméně za ty peníze... Zkusím... Díky...

    OdpovědětVymazat
  6. musím vyzkoušet:)) díky za rady:)

    Heddy
    a-little-bit-style.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Až ji uvidím, tak ji koupím. Díky za prima recenzi.

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za komentáře. Doufám, že vyzkoušíte a snad budete spokojené stejně jako já:)

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzkoušela jsem až nyní a bohužel ji prý stahují (stáhli) z prodeje v ČR :( Moc mě to mrzí, ohromně pomohla na vlasy zničené kadeřnicí, víc než drahé profesionální výrobky.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...