Stránky

neděle 16. prosince 2012

Vyhlášení výsledku vánoční Giveaway

  
Nejdříve ze všeho bych chtěla moc poděkovat všem zúčastněným ve vánoční giveaway. Udělali jste mi ohromnou radost, tím kolik se vás tolik zapojilo. Ještě jednou děkuju.
  A teď už jste určitě zvědaví na to, kdo z vás se bude těšit z výhry. V časovém presu posledních dní, jsem sáhla po zcela neoriginálním způsobu losování - randomu (příště mám v plánu se polepšit:) a ten vygeneroval komentář č. 18. Cenu tedy vyhrává a k výhře gratuluju Martině Langmaierové:)

PS: Trochu jsem přemýšlela, že jsem si zavařila tou vlastní odpovědí na jeden komentář. Tím pádem jsem ji počítala a počítal s ní i random. Naštěstí si hned napoprvé vybral jiný komentář, než byl ten můj a tím pádem jsem losování nemusela opakovat.

Přeju vám nádherný a klidný zbytek 3. adventní neděle,
tuttobene.

6 komentářů:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...