Stránky

neděle 20. ledna 2013

Alverde - meruňkový krém na nehty a nehtovou kůžičku

  Dnes Vám chci představit  výrobek, který se výjmečně na nějakém blogu objevil a podle mě by si zasloužil mnohem větší pozornost.Je jím meruňkový krém na nehty a nehtovou kůžičku od Alverde.

  Nepatřím mezi skalní fandy Alverde, ale čas od času něco koupím a vyzkouším. A tento krém byl trefa do černého. Při alespoň náznakem pravidelném používání (myšleno když si vzpomenu nebo si to stav kůžičky žádá) si lehce poradí s popraskanou kůžičkou a záděry, navíc nehtové lůžko příjemně promastí a to je teď v zimě zvlášť příjemné. Krém je mastnější, doporučuju používat večer před spaním, ať se má možnost dobře vsáknout a zbytečně ho nesmyjete nebo neotřete. Samozřejmě se dá použít i jako první pomoc během dne, jen si budete muset trochu pohrát s jeho zapracováním nebo ho aplikovat menší množství, ať se vsákne rychleji. Co se týče péče o kůžičku nemůžu si ho vynachválit, řeším s ním i záděry dětí. Co ale nedokážu posoudit, je jeho vliv na stav nehtů. Krém používám od října a ani na začátku, ani během té doby jsem zásadní problémy s nehty neměla, takže opravdu nemůžu posoudit.
  Jak už jsem se zmínila, krém má mastnou krémovou konzistenci a při aplikaci poměrně rychle taje. Voní jako sušené meruňky, ale jako takové ty čerstvé v dobré kondici, né ty, které dlouhou dobu někde ležely. Obal není žádné terno, ale v tomhle případě je obsah to, co se počítá. 15ml balení běžně stálo cca 90,-, ale poslední dobou jsem ho viděla za necelých 50,-. Seženete jej v drogériích DM.

Krásný zbytek víkendu,
tuttobene:)

31 komentářů:

  1. podle mě totiž změnil balení a prodává se teď v tubě. (nebo se možná změnil celý)

    mám ho taky doma a nesnáším ho... tak řekla jsem to!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho furt viděla v těch kolečkách. Ale dávalo by to smysl, že ho před změnou balení zlevnili a vyprodávali.
      Já ho mám pro změnu moc ráda:D

      Vymazat
    2. Hm, tak jestli bude v tubě, tak to bych ho měla ráda, protože nerada hrabu do kelímku, vždycky mi zůstane krém za nehty - nemáte trik?
      Miluju ty nehtové mini-krémíčky, mažu si to na poradách, když se nesmím smát veřejně, můžu si koukat na ruce.

      Vymazat
    3. Krátké nehty:D, ale to asi není to, co chceš slyšet. A nebo pokud máš macatá bříška na prstíkách, tak by se daly použít i ty.
      Dokud Ti je na poradách do smíchu a né do pláče, tak to je pořád dobrý a hlavně to dělá dobře nehtové kůžičce:)

      Vymazat
    4. To je jako kdybys mi řekla, že si mám vzít lodičky bez podpatků! Jsem pobouřena, ty zrádná italská lupo! Na poradách u nás je legranda, čím víc jsme ve stresu, tím jsme horší neuctivé držky. Zakázali nám používat elektroniku, protože půlka manažerů provisela poradu na FB, tak si píšeme na okraje bloků. V pondělí můj šéf: "Já ho nemůžu poslouchat. Usnu."
      Já: "Jestli chceš, můžu tě píchat tužkou do krku, až ti začne klesat hlava."

      Jindy: "Přijď za mnou na WC. Něco ti ukážu."
      "?"
      "Překvapení!"
      "Je velký?"
      "Tak velký, jako teď prezentuje, sice není..."
      a tak.
      Život úředníka v Čechách.

      Vymazat
    5. Takže přímá úměra.
      Vidíš a já měla úplně pokřivenou představu o šedém, nezáživném úřednickím životě:D

      Vymazat
  2. ja ho mam doma a je super, pouziva ho dokonce uz i manzel:) lekla jsem se, ze uz se nebude prodavat, to by byla skoda, me naprosto vyhovuje, vyzivi kuzicku a neni prehnane mastny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když už ho u vás používá i muž, tak to mluví za všechno:D Tak možná, že se budeme muset poohlednout po novem balení, ae snad nezmizí:)

      Vymazat
  3. Super tip, koupím ho mamce, ta trpí na záděry atd. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě kup, mamka bude mít určitě radost a navíc po starostech se záděry:)

      Vymazat
  4. aké je to ružové :D ;)
    ja na nechtovú kožičku používam hojivý zázrak do oriflame, to mi pomáha najviac :))

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Cena dobrá, meruňky můžu. Zkusím...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus! Já teď jedu večerní terapii s jednou štamprlí meruňky (na bacily) a pak mažu meruňkové alverde (na záděry) :D

      Vymazat
  6. Mazátek na ruce není nikdy dost :) Alverde sice moc ráda nemám, ale čas od času udělám výjimku a něco si od nich pořídím. Tohle se mi zrovna tuze zamlouvá, meruňky miluju a navíc to má růžovou barvu, takže pro mě zřejmě 'must have' :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva je trochu podobná té v tom Tvém dnešním lakovacím postu:D Ale pozor, na nblogu tuším u Bebe jsem ho viděla víc béžový, asi jak jim vyjde várka. Každpádně mazání to je příjemné:)

      Vymazat
  7. Pořád mám suchou kůži kolem nehtů, i když se mažu jak zběsilá a pořád si říkám, že si tuhle věc pořídím. A pořád se k tomu nějak ne a ne dostat. Ale ono to jednou přijde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A třeba brzo:) Pak Ti doufám bude sloužit ke spokojenosti.

      Vymazat
  8. ten, čo mám sa mi pomaly míňa, takže asi ho pohľadám v drogérke a vyskúšam

    OdpovědětVymazat
  9. Ten má tak hezkou barvu! Já bych ho s klidem použila rovnou na celé ruce, mám je teď suché jak treska. Jinak značku Alverde mám celkem ráda, jejich výrobky vždycky tak hezky voní a jsou příjemné na kůži :)

    OdpovědětVymazat
  10. Veta " voni jako susene merunky me opravdu zaujala"...masirovat si moje tyrana nehtova luzka necim s vuni merunek, bych si dala libit. Osobne v peci o nehty a nehtova luzka se mi skvele osvedcil olejicek od dermacolu...po pravidelnem pouzivani vypadaly moje nehty "au naturel" jako kdybych mela vrstvu bezbarveho laku...ano, az tak leskle, az mi z toho oci prechazely a musela jsem ho prestat pouzivat, protoze kolegove v praci se na me zacali podezrele divat, kdyz jsem se kazdych pet minut kochala svymi lesknoucimi se nehty.

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak já jsem ještě olejíček od dermacolu nezkoušela. Mám jedno bezedné balení OPI avoplexu, takže s olejíčky jsem si dala na nějakou dobu stopku. Ale zní to perfektně, asi ho vyzkouším:)

      Vymazat
  11. Děkuju za tip, alverde mám ráda a záděry mě čílí dnes a denně! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám ho doma a je pořád skoro plný, používám ho jen na na záděry, kterých mě spolehlivě zbaví během pár dnů.
    Tohle balení je ve výprodejích, v Alverde stojanu je teď v tubičkovém balení. Mně naopak vyhovuje tahle verze v kelímku, nějak se mi ty tubičky nelíbí :-D
    A souhlasím s vůní, je krásná, pěkný přídavek k účinnému krému :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se v těch tubičkách skrývá totéž, tak by mi to nevadilo:) A máš pravdu, ubývá pomalu.

      Vymazat
  13. Neznám, poznám:) Já mám naopak Alverde moc ráda, ale většinou se zastavím jen u vlasových výrobků a pak očumuji dekorativku (i když ta není takový zázrak...). Ruce mám suché pořád. Až dopotřebuji krém, který jsem teď objednala, prubnu. Veronika

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...