Stránky

úterý 1. ledna 2013

Balea Dark Glamour Handlotion



 Jedná se o limitovanou edici mléka na ruce s panthenolem.. Konzistence je řídká, jak už název předesílá, je to mléko a na žádný krém si nehraje. Takže pokud máte suché ruce, určitě k péči o ně stačit nebude. Nicméně k běžnému ošetření rukou během dne postačí. Vcelku rychle se vsakuje a nemám po něm pocit umaštěných rukou. Konzistencí i účinky mi hodně připomíná krémy na ruce od Manufaktury, o jednom jsem psala zde. Jenže oproti Manufaktuře tohle je alespoň povedený kup. Za víc jak třetinouvou cenu máte 3x větší obsah. 
  A proč jsem ho vůbec koupila, když jsem vcelku slušně zásobena jinými a lepšími krémy na ruce? Jednoduše mě fascinoval název a obal, cena za hubičku a prostě ani nevím jak, ale tak nějak automaticky skončil v košíku. Stává se Vám to taky? 
 Nakonec jsem ho postavila v koupelně na umyvadlo vedle dávkovače na mýdlo a kdo má potřebu namazat si ruce, může kdykoliv. Balení s pumpičkou se k tomu účelu skvěle hodí. Navíc jsem se přistihla, že když ho mám takhle doslova vyoslený na očích, taky si častěji ruce přemáznu. 
 Vůně připomíná hladký, teplý mix koření, mandlí a snad i mléčného karamelu,  ale je hodně jemná a určitě nikoho nebude otravovat. Pokud nehledáte superpěstící krém na ruce a bude vám stačit řídší mléko, tak potom vám tuhle Baleu ráda doporučím. Seženete ji v DM drogerii 300ml za 39,90



Krásný Nový Rok všem,
tuttobene:)

8 komentářů:

  1. taky jsem si tento krém koupila hlavně kvůli obalu a fialové barvě. a byl to snad nejlepší kup posledních měsíců. baví mě ta fialová barva, baví mě, že ten krém je taky fialový a navíc mi strašně moc voní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super:) Tím obalem u Baley zacílili na naše řady fakt dobře:) Ale krom obalu, je to ve své kategorii opravdu příjemný výrobek.

      Vymazat
  2. Už jsem se na něj dívala, a asi si ho taky pořídím, čekala jsem na nějakou tu recenzi na něj a po téhle si ho v nejbližší návštěvě DM určitě koupím! Jinak krásný blog - jsem nová followerka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Moc mě těší, že se ti u mě líbí:) A mléko určitě doporučuju:)

      Vymazat
  3. mám rada všetky veci s pumpou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, koření s mandlemi? Asi to zkusím, potřebuju něco light do práce, abych si nemastila papíry a klávesnici, to by mohlo být ono.
    A jinak hezký nový a všechno to kolem, tobě a per tutta la famiglia!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Grazie mille, tutti frutti ......
      A jo, do práce bude určitě ok:)

      Vymazat
  5. To je chytré dát krém takhle rovnou k mýdlu, to bych se pak taky mazala častěji :D.

    OdpovědětVymazat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...